poniedziałek, 1 października 2012

Włosowe podsumowanie września 2012


Na początku mojej przygody włosowej robiłam im zdjęcia równo co miesiąc. No ale... Jakoś tak zaczęło mi się zapominać. Ten blog, przyznam szczerze, powstał głównie dlatego, żebym wreszcie mogła się za to wziąć. Poza tym bardzo lubię czytać posty innych dziewczyn na ten temat.
Niestety mój nie będzie bardzo dokładny. Po prostu nie za bardzo pamiętam, jak to wszystko wyglądało. Acz mam zamiar układać tygodniowe plany pielęgnacji, które niedługo się tu powinny zacząć pojawiać. 

Wiadomości wstępne:
1. Obcinałam włosy jeszcze przed wakacjami (i już niestety mam ochotę zrobić to ponownie.)
2. Na początku września (minął równy miesiąc) farbowałam włosy henną khadi 
3. Sama od czasu do czasu łapię nożyczki (kupione w Rossmannie acz dosyć ostre) i wycinam najgorzej rozdwojone, połamane końce. 
4. Na noc nieustannie są związywane. Czasem w warkoczyki, czasem w jeden warkocz a nawet luźniej. 
5. Czeszę je wciąż Tangle Teezer.

Odkrycie miesiąca
siemię lniane




W październiku postaram się zawsze zapisywać używane przeze mnie produkty i wykonywane zabiegi. Zdjęcia długości będę wykonywać na mokro, ponieważ później zazwyczaj robię sobie warkocze, coby im dodać objętości.
Marzenia i oczekiwania względem października: 
-Przyrost przynajmniej 2,5cm.

Plany na październik:
-Ponowne farbowanie henną jeszcze przed urodzinami.
-Możliwe obcięcie włosów. Rozum mówi TAK, ale serce NIE. Nieszczęsna studniówka...
-Rozpoczęcie kuracji z drożdżami Lewitan.
-Wcieranie w skórę głowy odżywki Jantar (robię to już od tygodnia).
-Rozpoczęcie masowania skalpu.


Jak się mają wasze włosy? :)

6 komentarzy:

  1. Takie ładne fale, jakie masz na pierwszym i drugim zdjęciu uzyskujesz poprzez warkocze na noc? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudowna długość! uwielbiam przełomy miesiąca bo na wszystkich blogach włosowych są aktualizacje:D też dzisiaj dodałam, fajna sprawa, widoczne poprawy motywują do dalszej pielęgnacji;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zapominałam o zdjęciach;( Ale teraz staram się je robić i też czeka mnie napisanie postu na ten temat;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyno, alez Ty jesteś śliczna:) Piekne włosy i ciekawa uroda:-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.