wtorek, 27 listopada 2012

Olej Khadi stymulujący wzrost - czas rozliczeń

Mija miesiąc odkąd używam tego specyfiku. Z tegoż powodu postanowiłam wydać mu jakąś ocenę i pokazać wam wyniki. 

Cena: 58zł (Bez wysyłki)

Dostępność: Allegro lub www.helfy.pl

Stosowanie: Przynajmniej dwa razy w tygodniu albo trzy o ile mogłam. W tym raz lub dwa na całą noc i czasem na kilka godzin po szkole. 

Opakowanie: Wygodne w użyciu, przyjemny widok. Nie jest zbyt twarde ani zbyt miękkie. Oczywiście z łatwością można olej wylać o ile się jest mną. 

Konsystencja: Jeden z najgęstszych olei, jakie miałam, to na pewno. Mimo to nie sprawia kłopotu w użyciu. 

Wydajność: Po miesiącu stosowania ubyła może 1/7 opakowania. W przypadku gdybyście miały ochotę zamówić olej a cena was odstrasza to proponuję kupić go z koleżanką na pół. 


Zapach: Osoby wrażliwe mogą mieć z nim problem. Moja mama uciekała przed nim a ja specjalnie się do niej tuliłam, coby jej dokuczyć. Głowa mnie od niego nie rozbolała, ale spanie z nim na głowie nie należy do przyjemnych. Bardzo silny i ziołowy, taki niesamowity środek lasu. 

Wpływ na skórę głowy: Zawiodłam się trochę. Spodziewałam się, że może zmniejszy wypadanie, niestety nie zauważyłam tego. W okresie używania nawet nasiliło się. Być może spowodowane stresem. Oprócz tego miałam okropnie przyklapnięte włosy po każdym użyciu i duży problem ze zmyciem. W końcu nakładałam równo pół łyżki i mniej, niestety nie dało to skutków. Myję włosy szamponami z SLES, jeżeli ktoś potrafi zmyć go delikatnym to gratuluję! Oczywiście pojawił się wysyp babyhair, acz w porównaniu do działania wcierki Jantar jest ich o wiele mniej. Teraz pora na najważniejszą część recenzji i działanie tytułowe, czyli porost a jak się okazuje w tym sprawdza się bardzo dobrze!


Z lewej zdjęcie zrobione na początku listopada, z prawej dwa dni temu. 

Podsumowanie: Pisząc tę notkę nie byłam jeszcze pewna, jakie mam zdanie o olejku. Nie widziałam po prostu przyrostu. Dopiero po połączeniu zdjęć widzę sporą różnicę. Podejrzewam jakieś 2,5cm minimum. W prawdzie należałoby porównać włosy suche i suche lub mokre i mokre, ale głupia nie zrobiłam zdjęcia, kiedy były mokre na początku miesiąca. Postaram się zatem dodać aktualizację w weekend po wysuszeniu włosów. Powiem szczerze, że podobne efekty osiągałam z wcierką Jantar i plus był taki, że nie było żadnego obciążenia, poza tym cena, dostępność, zapach. Dostałam ten olej w prezencie i po zobaczeniu tego obrazka wyżej postanawiam kontynuować stosowanie go. Mimo to według mnie w celu porostu należałoby iść w stronę wcierki Jantar. Czy kupię? Na pewno nie acz zużyję z chęcią. W przyszłości, jeżeli zachce mi się przyspieszyć porost to na pewno postawię na Jantar. 



16 komentarzy:

  1. Ja też używam Jantara, a Khadi jednak za drogi na moją kieszeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie muszę kupić wcierkę z Jantara, kiedyś się pomyliłam i kupiłam zamiast niej jakąś odżywkę. Muszę tą wcierkę dopaść w jakimś sklepie

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, różnica w długości jak na jeden miesiąc jest ogromna! Szkoda, że ten olejek taki drogi...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cholerka, przyrost cudowny. Ja także jestem w trakcie kuracji olejkiem Khadi, będzie chyba już z miesiąc. Również mam problem ze zmyciem g i włosy mam bardzo przyklapnięte i bardzo szybko mi się mocno przetłuszczają...

    OdpowiedzUsuń
  5. Porost bardzo fajny :) Ale cena odstrasza :) Może jak wygram lotto :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie urosły! Mam teraz Jantar, ale ten też chciałabym wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow :o Naprawde szybko urosły.. zazdroszcze :) Natomiast cena powala, a moje kolezanki nie bardzo stosuja takie metody :(

    OdpowiedzUsuń
  8. mi też właśnie stuknął miesiąc jak go używam i mam podobne (żeby nie powiedzieć takie same) zdanie o nim.. Wysyp BH jak najbardziej jest Wypadanie niestety w żaden sposób nie pohamowane a przyrost ? trochę mniejszy od twojego bo 2cm.. i ponownie raczej nie kupię nie widzę sensu bo taki wynik to mogę osiągnąć dzięki innym duuużo tańszym środkom.

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedys napewno wypróbuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to w takim razie już wiem, że skoro nie hamuje wypadania to raczej go nie zakupie bo jest dla mnie za drogi. z niecierpliwością czekam na Twój instruktarz farbowania włosów henną ;) mam nadzieję, że się pojawi na yt. W ogóle jak patrzę na Twój kolor włosów to jestem do niej przekonana i weekend planuje ją zakupić ;)
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba wszystkich.. swoją piosenkę graliśmy:) ale przyrost!

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo ładne, gęste włosy ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten olejek i używam go raz lub dwa razy w tygodniu od dwóch miesięcy. Jest świetny :) Włosy praktycznie zupełnie nie wypadają! Nie wiem jak u mnie z przyspieszeniem porostu bo nie stosuję olejku zbyt często... Myślę, że za jakiś czas również zrobię jego recenzję na blogu :)
    http://urodowyswiatmagdaleny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem osobą wrażliwą na różne zapachy i na mocne perfumy ;) ale ten zapach jest dla mnie piękny, przypomina mi zapach lasu(najbardziej drzew). Spokojnie mogę go nałożyć na całą noc czasem jak nie mam czasu nakładam go tylko na kilka godzin i potem zmywam.Zauważyłam że moje włosy odżyły, jestem farbowaną blondynką a mój naturalny kolor jest zbliżony do twojego, zrobiły się grubsze i puszyste, bardziej miękkie w dotyku, nie lubię olejować włosów nie lubię tego że coś mam na włosach, trochę to męczy. Po Jantarze żadnych efektów, po nałożeniu małej ilości włosy się przetłuszczały, oddam go koleżance bo u mnie się nie sprawdził, ale za to olejek Khadi tu wielki plus :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdybym nie widziała zdjęcia, nie uwierzyłabym w tak spory przyrost, ja używałam Khadi rok temu, przyrost był niewielki, ale teraz wprawiłam się w olejowaniu i używaniu wcierek, może dam mu jeszcze jedną szansę.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.