piątek, 4 stycznia 2013

Włosowe podsumowanie grudnia 2012




Witajcie. Dzisiaj zupełnie bez humoru,. Na górze zdjęcie z grudnia, na dole z początku stycznia. Niestety ten miesiąc nie był dla moich włosów łaskawy i już zaczynam narzekać. 



Zwróćcie uwagę na końce, które są poszarpane. Po prostu domagają się obcięcia. Jest to związane z temperaturą i śniegiem, który dokuczał w grudniu. Naprawdę dawno nie wyglądały tak fatalnie (końce). Patrząc na nie teraz, prawie wszędzie widzę coś połamanego, ukruszonego, rozdwojonego. W dodatku chyba niewiele urosły i to kolejny powód do zmartwień. 

W grudniu:
*Wciąż myłam codziennie włosy szamponem z SLES, który mnie nic a nic nie podrażniał.
*W połowie miesiąca zrezygnowałam zupełnie z silikonów. 
*Olejowałam włosy rzadziej niż zwykle, dzięki czemu nie są już takie oklapnięte.
*Zabrakło siemienia.

Mycie:
-Seboradin przeciw wypadaniu włosów - najczęściej w tym miesiącu. Prawie codziennie. Naprawdę świetnie się u mnie sprawdza i niedługo pojawi się recenzja. 
-Green Pharmacy, szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się z nagietkiem lekarskim - raz w tygodniu do oczyszczenia. Uważam, że przy częstym stosowaniu mógłby mi trochę przesuszać włosy. Bardzo dobrze myje.
-Alterra, Szampon nawilżający do włosów suchych i zniszczonych `Granat i aloes`- po olejowaniu, ponieważ najlepiej radzi sobie ze zmyciem oleju. 
-Isana Hair, Suchy szampon do włosów - próbuję się do niego znowu przekonać. Póki co bez skutku. 
Odżywki:
-Bain Luxe - nie mogę jej dalej znaleźć w internetach i liczę na was. Ma ona szansę być moim ulubieńcem. Pachnie kadzidłami i ten zapach utrzymuje się nawet po drugim myciu bez jej użycia. Jednak co najważniejsze: powoduje zmiany w moich włosach, które nareszcie widać.
-The Body Shop, Anita`s Favourites, Banana Conditioner (Bananowa odżywka do włosów) - niektórzy skarżą się na jej zapach, który ma nie zostawać po myciu. Ja natomiast czuję go bardzo długo i jest dalej przyjemny. Niebawem recenzja.
-John Frieda, Rozjaśniająca odżywka do włosów blond - nie mam na jej temat jeszcze zdania. Nie wiem co zrobię, ponieważ odstawiłam silkony. Za jakiś czas być może powróci w łaski, chociażby ze względu na przetestowanie. 
- Creme Voeding, Odżywka do włosów - użyłam jej może trzy razy, więc również nie chcę się wypowiadać. 

Maski:
-Richards & Appleby, Pilomax, Kamille Wax (Regenerująca maska do włosów zniszczonych jasnych) - nakładałam ją raz albo dwa. Wywołała u mnie pozytywne pierwsze wrażenie. Zobaczymy co będzie dalej.
-Kallos, Serical, Crema al Latte (Mleczna odżywka kremowa do włosów) - pachnie przepięknie, aż chce mi się jeść. Użyłam dopiero raz i podobnie jak Pilomax wydaje się być w porządku.
-Beauty Formulas, Henna Treatment Wax - użyta przeze mnie dokładnie raz. Miałam rację, że zapach będzie dusił.
-NaturVital, Hair Loss Mask - niestety obciąża mi włosy. O ile dobrze pamiętam zawiera jeden silikon. Będę jej używać ostrożnie. 

Oleje:
-Khadi, Herbal Hair Growth Oil (Olejek stymulujący wzrost włosów) recenzja znajduje się tu
-Elfa, Green Pharmacy, Olejek łopianowy z olejkami drzewa herbacianego i rozmarynu przeciwłupieżowy - łupieżu nie mam, próbowałam go używać na skalp i nie powoduje niczego złego. Pachnie intensywnie, acz nie jest drażniący. Działa całkiem ładnie. Podobają mi się jego nawilżające właściwości. 
-Etja, Olej arganowy, - jest naprawdę cudowny i daje natychmiastowy efekt. Pachnie niczym krople rycynowe, acz działa niesamowicie. Włosy są wygładzone, nawilżone i wydaje się być bardzo wydajny. 

-Babydream, olejek pielęgnacyjny - to jeden z moich ulubieńców. Bardzo dobra cena i dostępność a oprócz tego świetne działanie. Polecam każdej początkującej włosomaniaczce.
Zabezpieczenie: 
-Stapiz, Sleek Line, Sleek Silk (Jedwab do włosów) - zdążyłam o nim coś naskrobać jak o pozostałych produktach.(link tu)
-CHI, Silk Infusion 
-Gliss Kur Hair Repair, Serum

Dodatkowo:
-BingoSpa maska do włosów z ekstraktem z drożdży - ponieważ zupełnie się nie sprawdziła używam jej jako pierwsze O.
-Isana, woda brzozowa - kolejna szansa dla niej. Niestety wciąż okropnie podrażnia mi skalp.

Plany na styczeń:
*Farbowanie henną, ponownie. Przed studniówką.
*Dokładne sprawdzenie nieobecności silikonów.
*Cięcie po studniówce i to pewnie dosyć spore, planuję przynajmniej 5cm.

Napiszcie coś o waszych włosach :)

29 komentarzy:

  1. Kochana stosujesz henne khadi czy inną? Ja ostatnio użyłam wlasnie khadi i cóz.. kolor wyszedł piekny natomiast ta szorstkość włosow mnie dobija :( Z reszta wiekszy opis jest u mnie na blogu jesli masz ochote przeczytac. Byłabym wdzeczna za odpowiedz albo jakąś rade :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam pyt co do maski Pilomax, Kamille Wax, czy nawilża włosy,bo moje są mocno przeproteinowane :( i szukam czegoś co porządnie je nawilży :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Może te poszarpane końcówki właśnie od braku silikonów?
    Ja ostatnio stosuje maski i odżywki z silikonami i końcówki są w bardzo dobrym stanie. Fakt, że włosy mam krótsze od Ciebie i może to też ma jakiś wpływ. Ale nie jesteś kręconowłosa więc silikony nie powinny zrobić Tobie jakiegoś spustoszenia i a na pewno będą włosy jakoś chronić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Końce już się niszczyły podczas stosowania silikonów, więc dużo się nie zmieniło :( A wyglądają o wiele lepiej bez, więc poświęcam się dla wyglądu.

      Usuń
  4. Zima nie jest łaskawa dla końców :c cieszę się, że moje ją jakoś przynajmniej do tej pory przetrwały, ale pewnie gdybym odstawiła silikony, również byłyby połamane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje końcówki nie cierpią braku silikonów przy niskich temperaturach :/ Zima ogólnie raczej nie jest najlepszym miesiącem dla włosów.

    OdpowiedzUsuń
  6. haha :D To witaj w klubie. Ja tez nie moge wytrzymać dłużej niz 2 dni. A najśmieszniejsze jest to ze własnie olejowalam wlosy przed myciem :D Dziekuje za rady bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam wlosy delikatnie przed biust, chcialabym je zapuscic do konca maja. co moglabys mi polecic na ich szybszy wzrost i jak myslisz, ile moga przez ten czas urosnac? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. co do maski polecam Ci z Bioetiki :) tą nawilżającą :P
    Ma podobny skład chyba do tej natur vital , ale nie ma silikonów. Mam ją od paru i jesr rewelacyjna!
    Kupiłam ją w makro za 20zł(500 ml), można zamówić tez na allegro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już o nich słyszałam, jak wykończę mój zapas to na pewno sięgnę. Dziękuję!

      Usuń
  9. Ja pozostanę w temacie włosów, ale może podejdę z innej strony, która bezpośrednio mnie teraz dotyczy i spędza sen z powiek ; ) Mianowicie jaki masz pomysł na studniówkową fryzurę? Sukienka też już kupiona? ; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będę miała na pewno loki i podepnę spinką jakoś z boku, ale nic więcej robić na pewno nie będę bo zapuszczałam włosy dla pokazania ^^ Sukienka w tym tygodniu powinna być, szyje się. A u ciebie jak?

      Usuń
  10. Na filmikach wspominałaś właśnie, że to studniówka skłoniła cię poniekąd do zadbania o włosy. Na którymś z ostatnich miałaś śliczne loki po papilotach, mam nadzieję, że potrzymają całą studniówkową noc ; )) A ja... Cóż... Że idę jako osoba towarzysząca dowiedziałam się, że miesiąc temu, w międzyczasie był pobyt w szpitalu, więc jestem w lesie i nie mam nic. Sukienki, butów, biżuterii, torebki. Jedyne co zaklepane to fryzjer. I też nie wiem co ma mi czarować na głowie ;3 Czyli czysty spontan.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Oglądam Cię na YT i uwielbiam Twoje filmiki, mówisz zwięźle i na temat, w dodatku wykazujesz się dużą wiedzą 'włosową' :) Mam taki dziwny problem, a mianowicie, zapuszczam włosy od dobrych 4 miesięcy, właśnie wtedy podcięłam je na równo, wprowadziłam olejowanie, wcierki itd.itp. i niestety ale zauważyłam, że włosy z tyłu głowy rzeczywiście mi rosną, mogę zawiązać niedużą kitkę, natomiast te z grzywki stoją w miejscu. I nie przesadzam, mają tą samą długość jaką miały 4 miesiące temu. Wyglądam jak z lat 80. kiedy mężczyźni zapuszczali takie kity z tyłu, a z przodu mieli krótkie włosy :( Nie wiem czym może to być spowodowane, może te włosy na grzywce są słabsze i łamią się zanim zdążą cokolwiek podrosnąć?

    OdpowiedzUsuń
  12. No hej, ja również jak Ty zdaję maturę z chemii ;) widziałam w Twoim ostatnim filmiku, że dostałaś Vademecum z Operona. Jak myślisz czy ta książka jest tak dobra jak ją określa wydawnictwo? Są tam pokazane jakieś doświadczenia, właściwości i zastosowanie pierwiastków? No i czy jest tam taka sensowna treść do poczytania czy tylko same ogólniki?

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam ten jedwab POLECAM gorąco WSZYSTKIM :D
    Obserwuję i zapraszam do mnie


    poly-pooly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne włosy.
    z firmy stapiz mam maskę i jest naprawdę świetna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham Twój kolor włosów! Taki intensywny!
    Zapraszam do obserwowania (:

    OdpowiedzUsuń
  16. cześć! ślędzę Twojego bloga i konto na YT od pewnego czasu. wiem, że używasz kosmetyków do włosów z firmy Alterra. i tu moje pytanie- co bardziej polecasz- odżywkę czy maskę do włosów? dzięki za pomoc, pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie pamiętam ich działania nawet :C lubiłam odżywkę. Specjalnego działania maski nie zauważyłam

      Usuń
  17. A jakie widzisz efekty po olejku Khadi stymulującym? Uwielbiam TBS odżywkę bananową :D Piękne włoski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już o nim tu pisałam :) Działa, ale mnie obciąża.

      Usuń
  18. Piękne włosy i kolor super :) Uwielbiam odzywkę bananową :) :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczne włosy. Wiem co mówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne włosy! Wiem co mówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. anielko , chciałam bym w zapuścić włosy i fajnie by było jakby na wiosnę były dłuższe są jakieś suplementy , produkty na które szczególnie powinnam zwrócić uwagę ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale.. ten olejek arganowy, którego używasz, jest do twarzy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No używam też Alterry do ciała i Babydream do ciała. Płynu do higieny intymnej do włosów :D działa!

      Usuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.