środa, 13 lutego 2013

Farbowanie bezbarwną henną Khadi

(Podczas farbowania, dobrze założyć czapkę na głowę bo wszystko się będzie trzymać na swoim miejscu. Załóżcie też lepiej jakieś ubranie do chodzenia po domu bo szkoda.)

Cześć! Przyznam szczerze, że odkąd naprawdę wzięłam się do nauki to odczuwam ją bardzo. Dzisiaj wyjątkowo prawie nic nie zrobiłam, ale zaraz po napisaniu tego postu się ostro biorę. 
Na początek przedstawię wam zdjęcia przed farbowaniem, ale znacie mój kolor włosów i nie będzie to dla was zaskoczeniem. 
Mimo wszystko wyszedł nawet trochę zbyt słonecznie, ponieważ światło tego dnia było cudowne. 
Na górze widzicie zdjęcie z lampą, ponieważ mój aparat ma problemy z innymi zdjęciami. Coś jest paskudnie popsute i bez lampy nie zrobi ładnego zdjęcia bo nie. 

Po farbowaniu: 

(bez lampy błyskowej, jedyne które się udało)

Zrobiłam je dzisiaj. Udało mi się wytrzymać bez mycia ponad 35 godzin, zatem jest w porządku. Przypominam, że limitem dla utrwalenia koloru jest 24godziny, najlepiej nie myć 48 godzin. 




Na pierwszym zdjęciu widoczna rozpacz końcówek. Naprawdę marzę o podcięciu bo nie mogę już na nie patrzeć. Póki co widoczne przesuszenie, końce cierpią najbardziej (oprócz moich odczuć estetycznych). Zdążyłam je już olejować i nałożyć maskę. Wiem, że jeszcze chwile zajmie powrót do normy. Pocieszający jest fakt mniejszej różnicy między włosami farbowanymi a tymi niefarbowanymi. Bo mimo to, że stapiała się idealnie i nikt nie podejrzewał u mnie odrostów to po prostu źle się z tym czułam. W lecie od słońca mam jaśniejsze włosy i odrosty, które pojawiają się teraz są dosyć ciemne, co mi nie odpowiada. 
Wizualnie są grubsze i na pewno bardziej sztywne, mają fajną objętość i połysk oczywiście. W tej kwestii nie zmieniło się nic. 

Więcej informacji pojawi się w filmie, który już jest zmontowany na moim kanale. Zapraszam zatem jutro w godzinach wieczornych ;)

28 komentarzy:

  1. śliczny masz ten kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W filmach twoje włosy wydają się być sporo ciemniejsze niż na zdjęciach, aparat musi mocno przekłamywać kolory.
    Skoro przeszkadzają Ci końce to czemu nie obetniesz ich teraz? Chyba miałaś to zrobić po studniówce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pierwsze zdjęcie dość dobrze je oddaje i wyglądają podobnie w rzeczywistości. Zależy od światła ;) Obetnę po maturze, więc po studniówce też. Moja fryzjerka nie chce ich podciąć bo wierzy w przesądy a nie pójdę do innej :C

      Usuń
  3. Muszę spróbować cassii Khadi. Póki co używam Henne Natur, już z 11 czy 12 pudełek przez 3 lata i nie możemy się dogadać ;) Wielka susza przez 2-3 następne mycia, blasku z serii "jak po hennie tylko bez koloru" nie widzę ani trochę. A tak mi się podoba połysk, jaki daje henna! <3 :)
    Także z Khadi wiążę jakieś nadzieje. Niby tylko 1 składnik więc nie powinno być różnicy w działaniu, ale z henną jest tak samo, niby tylko Lawsonia Inermis ale różne firmy dają różne efekty. Więc jak zwalczę ostatnie pudełka HN, spróbuję Khadi.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny masz ten kolor włosów, przed jak i po hennie. Właśnie, jak idzie Tobie nauka chemii z vademecum z operona?
    Też zdaję chemie i kupiłam sobie tą książkę jednak jak dla mnie jest ona zbyt ogólna, ale część z doświadczeniami jest dość fajna.
    także, miłej nauki do matury ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc jestem nią zawiedziona. Mam inne tańsze książki i wszystko jest w nich lepiej wytłumaczone. Trochę szkoda bo sporo kosztuje a niczego oprócz doświadczeń się z niej nie nauczę raczej :/ Chemia mimo wszystko póki co leży i kwiczy. Cieżko mi znaleźć na nią czas w tygodniu.

      Usuń
  5. jaki piekny, naturalny kolor! *,*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde :D jestem pod wrażeniem twojej urody :) wyglądasz jak jakiś elf - bardzo kobieco :) masz bardzo delikatną twarz i przepiękny kontur ust a w zdjęciu 4 to się zakochałam :) i jeszcze te włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha dziękuję :D Porównanie do elfa mi się bardzo podoba.

      Usuń
  7. Ty chyba miałaś MWH u Anwen, nie? Tylko czemu wtedy podpisałaś się Aurelia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było zanim zaczęłam działać na yt i tu ;) Zmieniłam nick na bardziej kojarzący się z moim imieniem.

      Usuń
  8. Pewnie dużo osób ci już to mówiło, ale jesteś prześliczna *-* chciałabym mieć kiedyś tak śliczne włosy jak ty :3

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie czekam na filmik ;)
    Moje końcówki rowniez wołają o podcięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. masz piękne włosy! nie widzę na zdjęciach różnicy przed czy po :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże jakie piękne włosy i kolor! Nie mogę się napatrzeć! Ja ostatnio farbowałam też Cassią ale odstawiłam ją tylko na godzinę i dodałam tylko 1 cytrynę i gorącą wodę - czytałam że papka powinna być ciepła, to prawda? Dodatkowo z tego co wiem powinno się mieszać drewnianą łyżką :) Następnym razem zrobie tak jak Ty, może rozjaśni mi nieco włosy jeśli odstawię ją na 12 godzin i dodam sok z cytryn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dodaję jedynie cytrynę, w instrukcji nie ma nic o wodzie, więc nigdy nie dodawałam. Moja też nigdy nie była ciepła i wszystko działało. O drewnianej łyżce dowiedziałam się teraz, cały czas mieszałam blenderem i metalową łyżką xD ale nic złego się nie działo. Wiesz dlaczego nie można używać metalowej?

      Usuń
    2. Podobno najlepiej mieszać drewnianą lub plastikową łyżką żeby henna nie weszła w reakcje z metalem czy coś takiego :) a mieszałam z wodą bo czytałam o tym na blogach i słyszałam na youtube, ale tym razem użyje cytryn :) może efekt będzie lepszy. Naturalnie mam taki odcień włosów jak Ty na zdjęciu z początku gimnazjum. Włosy miałam rozjaśniane w 2011 a Cassia prawie że wyrównała kolor :) Zastanawiam się czy uda mi się rozjaśnić włosy do takiego koloru jaki masz obecnie. Ale zakładam że nie :( Ale jesteś moją inspiracją włosową :D serio :D

      Usuń
  12. Wyglądasz trochę jak z obrazu "Dziewczyna z perłą" :) A może bardziej jak Scarlett Johansson z filmu o tym tytule ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz jak z obrazu "Dziewczyna z perłą" ;) A może bardziej jak Scarlett Johansson z filmu o tym tytule ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak idą przygotowania do matury? może zrobiłabyś wpis na blogu, albo nagrała filmik na ten temat? ile czasu poświęcasz dziennie na naukę, czy siedzisz po nocach nad książkami etc :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć, mam pytanko:) Czy taką henną można farbować włosy uprzednio farbowane chemicznymi farbami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, ale trzeba odczekać minimum 3 miesiące ;)

      Usuń
  16. Mam pytanie: czy po bezbarwnej hennie Cassia zmieszanej z cytryna będe sie musiała męczyc potem z odrostem czy rozjaśnienie się wypłucze z myciami i nie pozostawi widocznego odrostu?

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mnie to ciekawi... proszę, daj znać:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.