środa, 6 marca 2013

Wiosenne cięcie!


Dzisiaj wbrew przesądom wybrałam się do fryzjera i podcięłam włosy. Przed maturą! Bo tak. Nie mogłam już znieść moich końcówek i przyznam, że wyszłam bardzo zadowolona. 


Tu zaraz po przyjściu do domu. Trochę mi się nie ułożyły. Natomiast widać doskonale, jak idealne stały się końcówki. Nareszcie!


Poszło przynajmniej 10cm, w niektórych miejscach trochę więcej. Mają teraz wymarzony kształt litery U. Zyskały na objętości, wreszcie będę mogła nosić je proste i nie czesać co pięć minut. W dodatku pozbyłam się rozdwojonych końcówek i tych paskudnych, rozjaśnionych suchelców. 
No nic tylko w spokoju zapuszczać! Mimo wszystko czuję się trochę dziwnie. Zobaczymy jak się ułożą po umyciu. 


Słyszeliście już o koncercie Flo w Polsce? Wybieracie się? Ja nie mogę się już doczekać! Swoją drogą chciałam dzisiaj zrobić live, ale niestety ani komputer, ani łącze mi na to nie pozwolą. Mam nadzieję, że za jakiś czas się uda. 



25 komentarzy:

  1. Jest jakiś przesąd o podcinaniu włosów przed maturą ? Nie słyszałam nic. ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW pięknie wyglądają!
    Ja w kwietniu pędzę do fryzjera, a w maju również piszę maturę ;D i co gorsza w czerwcu egzamin zawodowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w wycieniowanych włosów podcięłam na równo i też jakieś 10cm, oglądam film z wesela pół roku temu i tak tęsknie za długością ;p /E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie takie szczęście, że za pół roku będą nawet dłuższe niż były ;D o ile nie podetnę a pewnie podetnę.

      Usuń
  4. Ja też mam zamiar podciąć końcówki ale mam pewne obawy :( Ale Twoje za to wyglądają świetnie i przede wszystkim zdrowo co dało mi większą motywację bym i ja się pozbyła moich suchych zniszczonych końcówek na które również nie mogę się już patrzeć ;) Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie podcinałam przed maturą i żałuję jak cholera, bo nieźle na tym ucierpiały ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. masz rację-są idealne ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądają i lepiej zignorować przesądy i mieć takie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygladają tak zdrowo :) chociaz mimo 10cm nie widac duzej utraty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużooo lepiej, teraz takie lekkie są. Piekne końcówki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne wlosy <3
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięęęęękne! Przesądami się nie przejmuj :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie;) Nie wierz w przesądy, nie sprawdza się;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz piękne włosy, gdybym ja do swoich miała tyle cierpliwości...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje włosy wpędzają mnie w kompleksy...

    OdpowiedzUsuń
  15. eee dziewczyny nie martwcie się moja siostra podcinała przed maturą i zdała wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja obcięłam przed maturą od pasa za ramiona...zdane i tak ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawde piękne włosy :) Blyszcza się, naprawde dobra robota . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealne włosy :D Koocham Florence! ♥ Ale jestem zła, że koncert nie w Warszawie, bo do Krakowa na pewno nie pojadę :<

    OdpowiedzUsuń
  19. jesteś piękna piękna piękna!!:) a Twoje włosy idealne :D moja inspiracjo :D

    OdpowiedzUsuń
  20. końce są pięękne.<3 Twoje włosy są śliczne.! ;>
    Chcę więcej wpisów na Twoim blogu i więcej filmików na kanale yt.<3 ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie, będzie :D jak tylko czas znajdę.

      Usuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.