sobota, 2 marca 2013

Włosowe podsumowanie lutego 2013


Dzisiaj możemy na powyższym zdjęciu obserwować kształt i długość włosów, do jakiego chcę dojść po zejściu z cieniowania. Zima była dla moich włosów ciężka. Końce wyglądają naprawdę źle. 
Na górze zdjęcie z lampą (mój aparat bez nie zrobi dobrego zdjęcia przy chociaż troszkę słabszym świetle).

Tu już możecie zobaczyć kolor w świetle dziennym, ale wygląda naprawdę różnie. Zrobiłam też warkocz, coby pokazać ilość włosów. Nic nadzwyczajnego, standardowa ilość :). Na dole końce dla wglądu. 



 Produkty, których używałam w lutym:


Mycie:
  • Green Pharmacy, szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się z nagietkiem lekarskim. (Rossmann)
  • Love 2 Mix Organic, szampon dla włosów i ciała 2w1.Organiczny bambus i sewilska mandarynka.Dostępny tu a ja kupiłam w Ziółku
  • World's Garden Aloe Vera. (Tesco)
  • Organicum, szampon do włosów przetłuszczających się. Dostępny tu 

Odżywianie:
  • Creme Voeding, odżywka do włosów. (Natura)
  • The Body Shop, Anita`s Favourites, Banana Conditioner (Bananowa odżywka do włosów). (The Body Shop)
  • Bain Luxe.
  • John Frieda, Rozjaśniająca odżywka do włosów blond. (Rossmann)


Zabezpieczenie:
  • Stapiz, Sleek Line, Sleek Silk (Jedwab do włosów). (Allegro)
  • Gliss Kur Hair Repair, Serum. (Rossmann)
  • CHI, Silk Infusion. (Mały sklep kosmetyczny na ulicy Radomskiej w Kozienicach)

Maski:
  • Kallos, Serical, Crema al Latte (Mleczna odżywka kremowa do włosów). (Allegro)
  • BingoSpa maska do włosów z ekstraktem z drożdży.
  • Richards & Appleby, Pilomax, Kamille Wax (Regenerująca maska do włosów zniszczonych jasnych). (Apteka)
  • Beauty Formulas, Henna Treatment Wax. (Apteka)
  • Pervoe Reshenie, Przepisy Babci Agafii, Maska do włosów drożdżowa na pobudzenie wzrostu. Dostępna tu

Oleje:
  • Elfa, Green Pharmacy, Olejek łopianowy z olejkami drzewa herbacianego i rozmarynu przeciwłupieżowy. (Natura)
  • IHT 9 - Olejek przeciw wypadaniu włosów. Dostępny tu
  • Etja, Olej arganowy. (w Ziółku)
Dodatkowo:
  • Isana, woda brzozowa. (Rossmann)
  • Spirulina dodawana do masek. (w Ziółku)
  • Kozieradka, jako wcierka. (w Ziółku)



35 komentarzy:

  1. Przepiękne włosy.
    Woda brzozowa Isany bardzo przetłuszczała mi włosy. (Przyspieszała)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak się spisuje szampon Organicum?? bo ja go własnie zakupilam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie mam zdania o nim bo zbyt krótko używam :C Ale póki co sobie radzi.

      Usuń
  3. ja dziś właśnie zamówiłam tą drożdżową maskę na porost ... dobrze się spisywała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fail! sorki... nie wiem czemu ale dopiero teraz zobaczyłam wcześniejszy post. Nie skojarzyłam go z tą maską... :)

      Usuń
  4. ale masz piękne włosy. chciałabym mieć takie gładkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak działała u Ciebie maska "henna treatment wax"? Ja ją mam, ale po pierwszym użyciu jakoś mnie zniechęciła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz świetnie, raz fatalnie. Po hennowym przesuszu mi pomogła, ale naprawdę z nią jest bardzo różnie.

      Usuń
  6. Ten szapmon z nagietkiem powoduje u mnie łupież i swędzenie skóry głowy. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go używam do oczyszczania raz w tygodniu, więc wszystko w porządku :) ale może gdybym używała częściej to byłby problem.

      Usuń
  7. Masz przecudne włosy, dążę do takich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz przecudne włosy, dążę do takich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Włosy, kolor, kształt <3
    Możesz powiedzieć coś więcej o "IHT 9 - Olejek przeciw wypadaniu włosów" od niedawna mam na niego chrapkę, a nie chcę kolejnego bubla w szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bublem na pewno nie jest ;) Używam go zbyt krótko, żeby lepiej opisać, ale na 100% nie jest bublem :D

      Usuń
  10. Piękne włosy! A ten blask *.* Cudowne włosy, ktore są dla mnie inspiracją ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzę o takich włosach jak Twoje *__*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne włosy już wyobrażam sobie kiedy moje będą w tak dobrym stanie. Dopiero zaczynam przygodę z włosami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Coraz ładniej wygladają. Zazdroszczę długości. (Dzisiaj TheCripticLily też będzie Live) ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogłabyś pisać również, gdzie kupujesz każdy kosmetyk? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka podpisałam ;) ale chyba dobry pomysł, dopiszę.

      Usuń
    2. Dziękuję ;)

      Usuń
  15. I czy mogłabyś również napisać, gdzie dokładnie chodzisz do fryzjera? wiem, że gdzieś już pisałaś, ale nie pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  16. O już znalazłam pod filmikiem namiary na fryzjerkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie mogę się napatrzeć *,*

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne włosy masz, ale jeszcze piekniejsza kolekcję kosmetyków! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha, to nie wszystkie niestety :D

      Usuń
  19. Masz na prawdę piękne włosy.
    kolekcja zadziwiająca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz naprawdę cudowne włosy! Widać, że zdrowe i bardzo zadbane :) A tak poza tym - chciałabym mieć taką długość włosów jak ty! A na razie... muszę się zadowalać włosami długimi do obojczyków :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale masz dużo tego wszystkiego! Ja staram się kupować nowe produkty, po wykończeniu starych. Twoje włosy pięknie wyglądają po podcięciu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.