poniedziałek, 29 kwietnia 2013

IHT 9 - Olejek przeciw wypadaniu włosów - czas rozliczeń


Hej! Mam dość duże zaległości z produktami i muszę się w końcu zebrać, żeby je poddać ocenie. Dzisiaj chcę wam przedstawić olejek, który stał się moim ulubieńcem. 

Cena: 29zł

Skład: Olive Oil (Olea Europaea), Soya Oil (Glycine Soja), Walnut Oil (Juglans regia), Sesame Oil (Sesamum indicum), Coconut Oil (Cocos nucifera), Bhringraj Ext. (Eclipta alba ), Bhrami Ext. (Bacopa monnieri ), Almond Oil (Prunus amygdalus), Amla / Indian Goose Berry Ext. (Emblica officinalis ), Henna Ext. (Lawsonia Inermis), Jatamansi Ext. (Nardostachys jatamansi), Methi / Fenugreek Seed Ext. (Trigonella foenum graecum), IPM*, Aloe Vera Ext. (Aloe barbadensis), Neem Ext. (Azadirachta indica ), Jojoba Oil (Simmondsia Chinensis), Apricot Kernel Oil (Prunus Armeniaca Kernel Extract).

Dostępność: Helfy

Stosowanie: Nałożyć na czyste, suche włosy. Rozetrzeć w dłoniach a następnie wetrzeć od skóry głowy aż po końce. Najlepszy efekt daje pozostawienie olejku na włosach na całą noc. Minimalny czas trzymania: 1 godzina przez umyciem. (źródło)
Ja nakładałam go bardzo różnie. Zdarzało mi się na włosy spryskane wodą, czasem używałam metody z miską (wlewałam do niej wodę a później olej i moczyłam włosy), robiłam serum lub olejowałam tradycyjnie. Najczęściej na całą noc, rzadziej na kilka godzin. 

Zapach: Po otworzeniu paczki oczywiście od razu przystąpiłam do wąchania. Na początku mi śmierdział i kojarzył się z amlą. Zapach nie był uporczywy. W momencie kiedy nałożyłam go na włosy, to miałam wrażenie, że czuję cukierki. Oceniam go na plus, dla mnie przyjemny. Po umyciu nie jest wyczuwalny. 

Opakowanie: Moje ma odwróconą nalepkę! Jest dosyć skromne i przyjemne. Raczej kwestia subiektywna. Ma wygodny dozownik, ciężko wylać za dużo, nawet takiemu 'kotkowi jełopkowi' jak ja.

Wydajność: Olej, jak olej. Zawsze są wydajne i wolno się zużywają. 

Wpływ na włosy i skórę głowy: Chciałabym zaznaczyć, że używałam go na skórę głowy kilka razy i ciężko mi się na ten temat wypowiedzieć. Zrobię dopisek za jakiś czas. Natomiast jeżeli chodzi o same włosy to jestem po prostu zachwycona. Sprawia, że się nie strączkują (noszenie ich prostych jest w takim wypadku czystą przyjemnością). Nadaje im piękny blask. Zupełnie nie obciąża, są wręcz bardziej puszyste. Bardzo gładkie, miękkie i lejące się. Wiecie, że dla mnie strączkowanie i objętość są bardzo kluczowe, dlatego tak bardzo pokochałam ten olejek. Działa na dłuższą metę bo włosy pozostają w takim stanie jeszcze kilka myć. Nie wpływał na przetłuszczanie się. 

Podsumowanie: Jestem bardzo na tak i polecam z czystym sercem. Nie jest drogi, starcza na bardzo długo i może być dobry dla włosów o wyższej porowatości, niż moja. 


Idę sobie oglądać doświadczenia chemiczne na yt, już za dwa tygodnie matura z chemii! 

15 komentarzy:

  1. no to juz wiem jaki olej kupie jako nastepny :D mam jego brata odzywke ale nie zdazyłam jeszcze potestowac:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz go widzę, ale zachęcająco wygląda Twoja opinia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chemię zdajesz rozszerzoną czy podstawową? i powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też zdaję chemię ;D i biologię ;D oba na rozszerzeniu ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. zdawałam rozszerzoną chemię, a teraz ją studiuję ;)
    a olejek ładnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I don't know this brand [I'm from France, so it doesn' exist in here] but I'd be curious to test this kind of product.. And it seems to have a good composition, natural ingredients - and doesn't make hair heavy or oily.. perfect !
    Sorry for writing in english but I don't speak polish at all yet ! I try to learn !

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego jeszcze nie miałam :) Ma ciekawy skład ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałam Ci powiedzieć, że wg mnie w filmie 'peeling skóry głowy' wyglądasz prze-ślicz-nie!
    Tzn konkretnie w prostych włosach z przedziałkiem na środku. Wiem, że to Twojego zdania nie zmieni (wolisz siebie w lokach i już) ale takie jest moje :)
    pozdrawiam
    IceSkatingLover

    OdpowiedzUsuń
  9. Anielka, ciśnij Witowskiego i Pazdro! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o nim jeszcze, ale zachęciłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze pierwsze widzę taki kosmetyk, z chęcią bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  12. Miała być aktualizacja włosowa i to już dawno :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Profil humanistyczny i matura z chemii???

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.