niedziela, 28 kwietnia 2013

Loki zrobione prostownicą


Cześć! Jak na złość, kiedy chcę bardzo coś nagrać to pogoda jest fatalna. Już drugi dzień niebo jest zachmurzone i nawet zdjęcia nie wychodzą porządnie. Mój aparat niestety bez dobrego światła nie da rady. Wczoraj postanowiłam sobie zakręcić włosy prostownicą i chcę wam je pokazać. Zdjęcie na górze przekłamuje kolor. Swoją drogą, co myślicie o takim brązie dla mnie? Mi się całkiem spodobała taka wersja! 


Baby hair żyją swoim życiem i odstają na wszystkie strony. Włosy ostatnio bardzo mi zmizerniały. Wypadają naprawdę garściami i jestem szczerze przestraszona. 


Na koniec zobaczcie co znalazłam. 


Zdjęcie z 2009 roku, listopad. Ależ się ładnie próbowały falować. Szkoda, że już nie chcą. Uwielbiam loczki i fale, czuję się w nich świetnie, bardziej kobieco. Naturo oddaj mi moje loczki :(

19 komentarzy:

  1. Nigdy więcej nie ścinaj aż tak krótko włosów ;)) teraz wyglądasz o wiele lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pomyśleć, że całe życie prawie takie nosiłam :)

      Usuń
  2. Łał no świetnie wyszły Ci te fale! :) Ja prostownicą niestety nie umiem takich robić, bo wychodzą takie kanciaste jakieś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne loki! Ja swoją prostownicą, mimo jej zaokrąglonych boków, takich zrobić nie potrafię. Poza tym - mam zbyt delikatne włosy na katowanie ich wysoką temperaturą.
    A co do koloru - myślę, że pasuje Ci ten brąz, jednak uwielbiam ten kolor, który teraz masz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci wyszło;) Ja już przestałam tak robić, bo stwierdziłam, że wlosy troszkę za bardzo przy tym cierpia i zainwestowałam w lokówkę z dużą średnicą, która tak ich nie przepala. No ale jak wiadomo każde ciepło wpływa źle na wlosy;)
    Naprawdę śliczne to masz;) Kolor włosów masz bardzo ładny.Pasuje do Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do wypadania włosów - też miałam ten problem. Żadne wcierki i suplementy nie chciały mi pomóc, a do tego włosy wypadały stanowczo za długo, by winić nadejście wiosny. Pomógł mi szampon natura siberica objętość i nawilżenie zostawiany na 2 minuty przy każdym myciu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widze bluzkę z kocim motywem ? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Mam już trzy w kolekcji i nie mogę przestać :( jak tylko gdzieś zauważę to zaraz kupuję.

      Usuń
  7. Świetny kolor na pierwszym zdjęciu !

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie ci te loki wyszły zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne fale :) W długich wyglądasz pięknie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie Ci w lokach, naprawdę! Nie wierzę, że taki efekt prostownicą, genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz bardzo ładne włosy, ślicznie Ci w lokach ! a wypadaniem się aż tak bardzo nie przejmuj, bo wiosną to normalne, że nam wiecej wypada niestety, trzeba sobie tym radzić tabletkami , wcierkami ale swoje i tak wypadnie ..

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz piękne włosy. Wyszły Ci bardzo ładne fale.
    A wiosną włosy chyba bardziej wypadają, też to zauważyłam :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor włosów jest bardzo śliczny. Twoje włoski są bardzo zadbane :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://konwaliabeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaką masz prostownicę? :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.