wtorek, 9 kwietnia 2013

Pasemka?


























Minęła chwila, odkąd ścięłam włosy. Teraz jedynym moim włosowym marzeniem jest długość. Jednakże jak to kobieta, potrzebowałam zmiany. Zaczęłam się zastanawiać nad zmianą koloru włosów. Z drugiej strony bardzo lubię swój kolor a przy mojej porowatości nawet szamponetka mogłaby się nie wypłukać. Przeszkadzała mi długa grzywka, przeszło mi przez myśl wrócenie do grzywki na bok. Szkoda mi mimo wszystko czasu, kiedy zapuszczałam. Część z was widziała może nowe odcinki TVD, w których to Nina ma kolorowe pasemka. Są one moim niespełnionym marzeniem z dzieciństwa! Teraz nie jestem ani za stara, ani za mała na szaleństwa, dlatego postanowione! W weekend wybrałam się do koleżanki, przy okazji farbowałam jej włosy (wyszło mi naprawdę dobrze, przydają się doświadczenia z henną), poprosiłam żeby i ona zafarbowała mi wybrane pasma, czego efekt widzicie na górze. Tak, to stała farba. Możecie mnie obrzucać kamieniami! Jestem gotowa :)


Wybrałam włosy tak aby odrosty nie były widoczne. Efekt bardzo mi się podoba i chyba nawet do mnie pasuje. Zniszczeń się nie bałam i nie boję, mam zdrowe włosy, o której dalej będę dbać. Jedno farbowanie im nie zaszkodzi. Jak wam się podoba? 


Ze względu na zbliżający się koniec roku szkolnego, trwa u nas wystawianie ocen. Matura także się zbliża a czasu brakuje. Wybaczcie mi zatem wszelkie zaległości. Czekają mnie najdłuższe wakacje w życiu, podczas których będę na pewno aktywna :)

37 komentarzy:

  1. Hmm... nie gniewaj się, ale pasemka w takim kolorze są, według mnie, nietrafionym pomysłem. Wydaje mi się, że bardziej by Ci pasowały odcienie rudości, ale najważniejsze, że Tobie się podoba :)

    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie gniewam się :D miałam rude włosy jakiś czas. Natomiast teraz słabo byłoby widać a mi chodziło o mocny kolor:)

      Usuń
    2. A moim zdaniem Tobie pasuje, świetnie wyglądasz! :)

      Usuń
  2. Baaardzo ładnie Ci to wyszło :)
    JA rok temu też zaszalałam i zrobiłam sobie jedno pasmo włosów spod spodu... miało być rude, wyszło wiśniowe :) Po kilku myciach go nie było, ale i tak mi się podobało :) Fajnie jest sprawiać sobie takie przyjemności na które ma się ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba! Choć ja bym nigdy nie zafarbowała włosów ;D Ale wyglądasz jak Elene :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie jestem fanką farbowania, ale co tam :) tylko pasma.

      Usuń
  4. zmiany na wiosnę!:D bardzo ładnie ci tak, fajnego charakteru nabrały teraz włosy (tak wiem dziwnie brzmi...:D) A loki cud miód! Czym robione?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie świetnie to wygląda! Jestem ciekawa jak prezentuje się na prostych włosach :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie ciekawie wygląda ten kolor pasemek :) Ja jestem wręcz uzależniona (ale w pozytywnym sensie!) od zmiany koloru włosów i wiem, że czasem potrzebna jest choć mała zmiana :) A Nowa fryzura Niny bardzo mi sie podoba wygląda tak dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja cię obrzucać nie będę ;) sądzę, że zmiany są dobre, a skoro Ci się podoba to w czym problem?

    według mnie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem super wyglądają i Tobie bardzo pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się takie kolorowe pasemka, ale na innych włosach. I jesli masz je zdrowe, to tylko pozazdrościć, że możesz tak poszaleć. Wyglądają pięknie, tak wielotonowo.
    U mnie nauczyciele jeszcze ocen nie wystawiają :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nina ma ciemne włosy i jej to pasuje, przy Twoich rudych nie wygląda to korzystnie... tym bardziej, ze ta czerwien sie wyplucze i bedzie jeszcze gorzej...

    OdpowiedzUsuń
  11. Zanim przeczytałam post, zobaczyłam zdjęcie i pomyślałam "pewnie oglądała Vampire Diaries" :D No i się nie myliłam :) Strasznie podoba mi się ten efekt, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie! Szczególnie kiedy masz loki i fale będą super wyglądały! Normalnie zakochałam się ;P
    Ja uwielbiam kolorowe włosy, na moim blogu, na zdjęciach z postu MWH widać, że miałam kiedyś turkusowe - na moim naturalnym kolorze, który jest mocno zbliżony do twojego :)
    planuję teraz powoli powrót do koloru włosów z przeszłości i wtedy chyba zaszaleję z pasemkami z Joannowej Soczystej Maliny, daje piękny kolor!
    ah, az mi się zachciało!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz z tymi pasemkami! zmiana na duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie sie osobiscie bardzo niepodoba. bylam fanka twoich wlosow i naturalnego koloru. ale w tej chwili wyglada to bbardzo kiczowato.

    grunt, ze tobie sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. oo jejku, a mi sie strasznie podoba :D możesz powiedzieć jakiej farby użyłaś? ja kiedyś próbowałam takie pasemka zrobić ale słabe wyszły bo mam ciemne włosy, :) pozdrawiam serdecznie Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  16. pomysl bezndziejny wlosy wygladaja jak pomalowne flamastrem.....
    Dziewczyna sama w sobie przesliczna czytam blog i uwielbiam Twoja naturalna urode ..pozdrawiam serdecznie x

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyszło :D trzeba w życiu poszaleć, a co :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę nadrobić TVD, jestem strasznie do tyłu :(
    Włosy na pewno wyglądają ciekawie i nie mogę się doczekać, aby zobaczyć je w falach lub, kiedy będą proste, a kamieniami obrzucać Cię na pewno nie będę, bo włosy są po to aby nam się podobały i były naszą ozdobą.
    pozdrawiam,
    Ms.Yuuki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W weekend pewnie będą proste a falowane jutro, porobię zdjęcia i wstawię :)

      Usuń
  19. Super to wygląda :) Jestem jednak ciekawa jak takie pasma prezentują się na prostych. Sama chcę coś pokombinować z końcami, ale boję się, że będzie widać odcięcie się koloru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego zrobiłam je tam wewnątrz, żeby w razie czego nie było widać. W weekend wysuszę włosy, coby były proste i zobaczymy jak będzie D:

      Usuń
  20. świetnie to wygląda ;))) !!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Po pierwsze: Dziękuję ci bardzo za każdy twój filmik na yt :) To dzięki nim dostałam impulsu do dbania o włosy i przestania się nad nimi znęcać. Postanowiłam też wrócić do swojego koloru włosów, bo jak nie teraz to kiedy?:) Dla mnie twoje włosy to mój włosowy ideał i ja jednak wolałam je takie naturalne :) Wiem za to co znaczy pokusa zmian :) Pozdrawiam cię ciepło i jeszcze raz dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie się podoba. Uważam, że takie zmiany są nam kobietom niekiedy bardzo potrzebne. Sama ostatnio zafarbowałam włosy u fryzjera i chociaż zastanawiałam się nad tym dobre pół roku to nie żałuję.:) Pozdrawiam Cię serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi też się bardzo podoba ;))
    Ja dopiero zaczynam taką głębszą pielęgnacje i jestem zielona w tych sprawach trochę, ale myślę że Twój blog mi w tym pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super efekt, podoba mi się:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podobają mi się twoje pasemka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale świetne loki, jak uzyskałaś taki efekt??:D Wpadnij do mojego bloga http://karolajnangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bosssskie ! Sama takie zrobię, z tym, że jasne :) Dzięki za podsunięcie pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Po pierwsze uwielbiam pamiętniki wieć już plus :D A po drugie podoba mi się, że zrobiłaś to bardzo subtelnie. Nie są chamsko walnięte niektóre duże pasma tylko tak ... fajnie :D Bardzo mi się podoba. Sama bym sobie zrobiła tylko jak dla mnie trochę za dużo osób już wpadło na ten pomysł przede mną, może kiedyś ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. nie lubie takich pasemek na prostych włosach... ale u Ciebie na kręconych jest pięknie!!! ani zbyt szalenie, ani zbyt nudnow. pieknie jest : ) i to Twoja dezycja i Twoje włoski.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.