środa, 3 kwietnia 2013

Włosowe podsumowanie miesiąca: marzec

(z lampą)
Marzec jawi się jako ciężko miesiąc dla moich włosów. Stres daje się we znaki, dodatkowo włosy pouczyły wiosnę i lecą okrutnie. 
(bez lampy)
Końcówki mają się nieźle, ale po maturze na pewno podetnę je znowu. 

(światło słoneczne)

Produkty, których używałam w marcu: 


Mycie:
  • Green Pharmacy, szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się z nagietkiem lekarskim. (Rossmann)
  • Love 2 Mix Organic, szampon dla włosów i ciała 2w1.Organiczny bambus i sewilska mandarynka.Dostępny tu a ja kupiłam w Ziółku
  • World's Garden Aloe Vera. (Tesco)
  • Organicum, szampon do włosów przetłuszczających się. Dostępny tu 
  • Szampon Inter Fragrances, Seboradin Niger kuracja do włosów przetłuszczających się i skłonnych do wypadania. Dostępny w aptekach lub tu



Odżywianie:
  • Creme Voeding, odżywka do włosów. (Natura)
  • Pervoe Reshenie, Przepisy Babci Agafii, Maska do włosów drożdżowa na pobudzenie wzrostu. Dostępna tu. (ze względu na uczulenie używam tylko na końce, jak odżywkę)
  • Bain Luxe.
  • John Frieda, Rozjaśniająca odżywka do włosów blond. (Rossmann)
  • NaturVital, Hair Loss Mask (Maseczka do włosów osłabionych i skłonnych do wypadania) Dostępna w Naturze (używam jako odżywkę, ponieważ lubi obciążyć mi włosy)

Olejowanie:
  • Dabur, Vatika, Cactus Enriched Hair Oil (Olejek do włosów wzbogacony kaktusem) (kupiłam na targu w Oslo)
  • IHT 9 - Olejek przeciw wypadaniu włosów. Dostępny tu
  • Etja, Olej arganowy. (w Ziółku)
  • Rossmann, Alterra, Massageöl Mandel & Papaya (Olejek do masażu `Migdały i papaja`) Dostępny w Rossmannie. 
  • Khadi, Herbal Hair Growth Oil (Olejek stymulujący wzrost włosów). Dostępny tu


Maski:
  • Kallos, Serical, Crema al Latte (Mleczna odżywka kremowa do włosów). (Allegro)
  • Richards & Appleby, Pilomax, Kamille Wax (Regenerująca maska do włosów zniszczonych jasnych). (Apteka)
  • Beauty Formulas, Henna Treatment Wax. (Apteka)


Zabezpieczenie:

  • Stapiz, Sleek Line, Sleek Silk (Jedwab do włosów). (Allegro)
  • Gliss Kur Hair Repair, Serum. (Rossmann)
  • CHI, Silk Infusion. (Mały sklep kosmetyczny na ulicy Radomskiej w Kozienicach)




W piątek dotarł do mnie Seboradin, jak widać już zaczęłam testy. Jest do włosów przetłuszczających się, także wiążę z tą serią nadzieję. Używałyście może? :)

41 komentarzy:

  1. Ach te Twoje piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lotion używałam, jednak zbyt często i podrażnił mi skalp niestety, śmierdział ale zapach sie ulatnia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku stosowałam go codziennie, teraz co dwa dni i wszystko w porządku :)

      Usuń
  3. Ile kosztował ten szampon World's Garden Aloe Vera?

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę Twoje włosy robią wrażenie! Chyba się w końcu zmuszę i przestanę co chwile zmieniać kolor włosów (taka moja mała obsesja :D) to może moje też będą kiedyś tak piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne włosy *.*


    Pozdrawiam,
    Marswi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W jakiej cenie kupiłaś serum Gliss Kur?

    OdpowiedzUsuń
  7. Napiszesz coś więcej o tym szamponie aloesowym z Tesco? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co za słabo go znam, ale to raczej zwykły szampon do oczyszczania włosów. :)

      Usuń
  8. hej sory że tak ni z gruchy ni z pietruchy ale ile ważysz i ile masz wzrostu??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, nie miałabym problemu z odpowiedzią na to pytanie, ale nie mam pojęcia w jakim celu je zadajesz.

      Usuń
    2. najlepiej jak tego typu pytania zadają anonimy ;/

      Usuń
  9. może moje włosy też będą kiedyś tak wyglądać ;D /E

    OdpowiedzUsuń
  10. Psst. Przy szamponie Love 2 Mix nie ma linku w słówku "tu" :P

    Pozytywnie zazdroszczę Ci włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam Seboradin ten do przetłuszczających się, szampon i mgiełkę, niestety dla mnie ta seria była zbyt ostra, piekła mnie głowa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz alergię na któryś składnik albo źle dobrałaś produkt do skóry głowy? Szampon dobiera się do rodzaju i stanu skóry głowy natomiast lotion działa na korzeń włosa. Miałam tę serię i u mnie nie tylko zlikwidowała problem wypadających włosów ale i poprawiła ich ogólny stan. Są zdrowsze i mocniejsze. Spróbuj innego produktu albo poproś w aptece najpierw o próbki.

      Usuń
    2. Pewnie masz wrażliwy skalp :( mnie SLES zupełnie nie podrażnia. Alkohol obecny w lotionie delikatnie wysusza mi skalp, ale używam go co dwa dni i daje radę ;)

      Usuń
  12. podoba mi się taka gładka tafla włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej kochana, powiedz mi czy ta odzywka Johna Friedy nie wysusza Ci włosów? Z moich zrobiła koszmarne siano, ale zdecydowanie zmieniła mi kolor - masz jakiś sposób na nią?
    Uwielbiam Cię oglądać, dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam jej tak regularnie, żeby to stwierdzić, natomiast w kolor ingeruje na pewno. Nie wiem skąd tyle zachwytów nad nią ;c według mnie nie warta ceny.

      Usuń
  14. Pewnie jestem kolejną osobą, która Ci to mówi ale twoje włosy to najładniejsze włosy jakie dotychczas widziałam :) Mam pytanie, czy olejek alterra kupiłaś w rossmannie? pytam, ponieważ od dawna chciałam go kupić, a w moim rossmannie go nie ma, sprawdzałam też w 3 innych i też go nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kupiłam w rossmannie. Może zostały wykupione?

      Usuń
  15. ta bezbarwna henna wyplukuje się calkowicie z wlosów? wlasnie ja kupilam i zamierzam w najblizszym czasie wyprobowac, ale troche sie boje :P do tego przez 2 lata zapuszczalam farbowane i nie chcialabym znowu odrostow ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy od porowatości włosa, u mnie mimo niskiej, wypłukuje się jakoś po dwóch miesiącach.

      Usuń
  16. Też mam w tym roku maturę! I to samo: stres- gorszy stan włosów, ale cóż poradzić. Za miesiąc będzie lepiej :D

    Marzę o takiej długości! I takie proste.. Śliczne!
    Z tych kosmetyków, których używałaś mam tylko odżywki- reszty nigdy nie miałam. U mnie świetnie sprawdza się kallos i henna treatment ta właśnie różowa, niestety nie mam do niej dostępu. Z kolei ta maska z natury przeciw wypadaniu.. puszy mi włosy. Nigdy nie dociążyła, o czym wspomniałaś :) Każde włosy inne, jak widać.

    Powodzenia na maturze i powtarzaniu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurczę piękne masz włosy, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz naprawdę przepiękne włosy:)
    Mam takie pytanie: jaka jest twoja opinia na temat Henna Treatment Wax z Beauty Formulas?;)Bo zastanawiam się nad kupnem, a nie mam pojęcia, czy warto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeszcze nie potrafię niczego konkretnego o niej powiedzieć :(

      Usuń
  19. co sądzisz o tej masce wax? mam ogólnie trochę rozdwajające się włosy z przesuszonymi końcówkami, warto ją kupić ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdza się świetnie, na kanale robiłam recenzję, zatem zapraszam.

      Usuń
  20. Na zdjęciach widać, że dbasz o włosy - są w bardzo dobrym stanie. Też używałam Gliss Kura - przede wszystkim jako ochrona przed ciepłym powiewem suszarki, ale uważam, że są na rynku lepsze produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zjawiskowo piękne włosy. Jestem ciekawa jak działa odżywka do blodnu Johna Friedy.
    I w ogóle, najchętniej wszystko bym wypróbowała^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne masz te włoski! Będę zaglądać częściej, bo ciekawie tutaj prawisz ;)
    Zajrzyj też do nas, choć dopiero się rozkręcamy: http://begin-today.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. a kocham twoje włosy <3 piękne,proste! czymam kciuki za maturkę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.