piątek, 31 maja 2013

Fotorelacja przedwyjazdowa


Hej! Jak pisałam na fejsie jestem w trakcie pakowania. Postanowiłam zrobić sobie przerwę bo trochę załamuję ręce i zaczynam panikować. Mam 32kg bagażu, ale dość małą walizkę a miesięczny wyjazd zajmuje trochę miejsca. Trzeba będzie jakoś upchać.
Powyższe zdjęcie zrobiłam z nadzieją uzyskania nowego 'profilowego' po tym, jak usłyszałam ,jakoby moje zdjęcie mówiło, że jestem 'all kinds of crazy', co mi się dość spodobało. 


Bardzo bystra, piję sama ze sobą. 


W czwartek wybrałam się na małe świętowanie urodzin mojego brata ciotecznego. Mają piękny ogród. Czułam się, jakbym znowu była małą dziewczynką. 


Jako dziecko spędzałam mnóstwo czasu u dziadków. Ich ogród był co prawda jakieś 5 razy mniejszy, ale także zadbany i cudowny. Poza tym dziadek specjalnie dla mnie i siostry stworzył huśtawkę. To dobre wspomnienia. 


Znalazła się i 'sadzawka', dziadków była połowę mniejsza, ale i tak się zawsze bałam, że do niej wpadnę. 


Dziadek mojego brata jest rzeźbiarzem, to jego dzieło. Wsadzili mnie ledwo na tego konia. Taka ze mnie panienka!


Oprócz tego kolejna fascynacja napisami.

Następny wpis będzie już z Oslo. Miłego weekendu. Słabo mi na myśl o nieprzespanej nocy, bardzo rano mamy samolot :( 

11 komentarzy:

  1. Myślałam , że jesteś jedynaczką ;) Ile lat ma Twoja siostra ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To siostra przyrodnia :) 16 skończyła

      Usuń
  2. Śliczna z Ciebie kobieta !

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Moja mama tu żyje, więc sobie przyjeżdżam na wakacje ;)

      Usuń
  4. blondynka rozwaliła system ;D
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jesteś piękna... Zazdroszczę. :) I w dodatku świetnie się ubierasz. Mogłabyś powiedzieć skąd spódnica (czy to sukienka)? Marzę o takiej, ale mam wrażenie, że mi pogrubia łydki.;d Miłego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się czuję zawstydzona! Kupiłam ją w H&M w Oslo, rok temu, to spódnica. Ja sama nie mam zbyt szczupłych łydek i na pewno nie wygląda to świetnie, ale czuję się dobrze, więc obojętne!

      Usuń
  6. Faktycznie, ogród imponujący! Sama dorastałam w bloku, dlatego jakiś czas temu postanowiłam zrobić wszystko żeby moje dzieci wychowywały się w pięknym domu z ogrodem. Teraz przy szukaniu domu, zwracam dużą uwagę na wielkość ogrodu. :)

    Zapraszam Cię do siebie, w niedzielę o godzinie 21 na damskie pogaduszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe kochana jestes:D:D:D
    Anielu piekna jestes :) I Ci powiem jeszcze ze nie moge sie doczekac jak wlosy siegna mi talii :D wtedy beda zwisaly lezac na piersiach wiec uznam ze są długie haha:D a Ty masz mniej wiecej kolor jak ja tylko 2 tony jaśniejszy, zazdroszcze:D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.