niedziela, 5 maja 2013

Podsumowanie kwietnia 2013


Hej! Włosy niestety dalej bardzo wypadają i jestem już tym lekko przerażona. Od następnego mycia rozpoczynam regularną kurację kozieradką, nie zważając na zapach. Muszę przyznać, że mimo wszystko trochę urosły. Patrząc po odrostach pasemek, jakoś ponad 2cm. 


Zdjęcia są wykonane innego dnia. Miałam bardzo duży problem, żeby dojść z włosami do porozumienia. Wywijają się na końcach. 


Produkty, których używałam w kwietniu:


Mycie:


  • Love 2 Mix Organic, szampon dla włosów i ciała 2w1.Organiczny bambus i sewilska mandarynka.Dostępny tu a ja kupiłam w Ziółku
  • World's Garden Aloe Vera. (Tesco)
  • Organicum, szampon do włosów przetłuszczających się. Dostępny tu 
  • Szampon Inter Fragrances, Seboradin Niger kuracja do włosów przetłuszczających się i skłonnych do wypadania. Dostępny w aptekach lub tu




Odżywianie:
  • Creme Voeding, odżywka do włosów. (Natura)
  • Pervoe Reshenie, Przepisy Babci Agafii, Maska do włosów drożdżowa na pobudzenie wzrostu. Dostępna tu. (ze względu na uczulenie używam tylko na końce, jak odżywkę)
  • Timotei, Organic Delight, Health & Shine, Odżywka do włosów normalnych (Rossmann)



Maski:

  • Kallos, Serical, Crema al Latte (Mleczna odżywka kremowa do włosów). (Allegro)
  • Richards & Appleby, Pilomax, Kamille Wax (Regenerująca maska do włosów zniszczonych jasnych). (Apteka)


Oleje:

  • IHT 9 - Olejek przeciw wypadaniu włosów. Dostępny tu
  • Etja, Olej arganowy. (w Ziółku)
  • Rossmann, Alterra, Massageöl Mandel & Papaya (Olejek do masażu `Migdały i papaja`) (Rossmann)
  • Khadi, Herbal Hair Growth Oil (Olejek stymulujący wzrost włosów)(Ten bez nalepki) Dostępny tu
  • Rossmann, Babydream, Pflegeöl (Olejek pielęgnacyjny)(Niebieski bez nalepki) (Rossmann)
  • Elfa, Green Pharmacy, Olejek łopianowy z olejkami drzewa herbacianego i rozmarynu przeciwłupieżowy (Natura)


Zabezpieczenie:
  • Stapiz, Sleek Line, Sleek Silk (Jedwab do włosów). (Allegro)
  • Gliss Kur Hair Repair, Serum. (Rossmann)
  • CHI, Silk Infusion. (Mały sklep kosmetyczny na ulicy Radomskiej w Kozienicach)



Dodatkowo:
  • Inter Fragrances, Seboradin Niger, Lotion z czarną rzodkwią
  • Inter Fragrances, Seboradin Niger, Balsam


Pozazdrościłam Paulinie, która ostatnio pisała na swoim blogu o kremowaniu włosów i kupiłam wreszcie to masło, które chodziło za mną długo. 

Przed wyjazdem i po maturach chcę jeszcze podciąć włosy jakieś 3cm. Oprócz tego zastanawiam się dalej bardzo nad zmianą grzywki. Trzymam kciuki za wasze włosy i matury tych, którzy piszą ze mną! 

36 komentarzy:

  1. Pięknie lśnią, szczególnie na tym drugim zdjęciu :) Trzymam kciuki za maturzystów i swoją drogą ciesząc się z przedłużonego weekendu majowego! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kreska na oku, nie mogę się przestać zachwycać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się sprawdza u Ciebie to serum Gliss Kur? warte zakupu?

    Piękne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie za tę cenę nie :(

      Usuń
  4. ależ piękne ! Takie zdrowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przecież Ty masz fantastyczne włosy ! straaasznie zazdroszczę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hegrona ostatnio tez kupiłam i sprawdza się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia na maturze!

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. Na ostatnim zdjęciu wyglądasz bosko! *.* Mam nadzieję, że wkrótce opanujesz wypadanie włosów :) I oczywiście życzę powodzenia na maturze :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kopniak na maturę! (też piszę)

    Dużo uzywasz tych kosmetyków :) A co do wypadania- też mnie dopadło i obwiniam przedmaturalny stres, ale.. jestem już przy końcu kuracji kozieradką ale efektów nie widzę :(

    OdpowiedzUsuń
  10. wypadają pewnie od stresu, więc niebawem pewnie wszystko będzie dobrze. Ja też piszę maturę... kurczę, ale my już stare wszystkie jesteśmy ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi jakoś dwa tygodnie temu włosy zaczęły okropnie wypadać. Na razie obwiniam za to wiosnę. :) Podobno na zmiany pór roku włosy lecą, więc nie ma jeszcze co panikować.

    OdpowiedzUsuń
  12. TRZYMAM ZA CIEBIE KCIUKI NA MATURZE no i za siebie też, hehehe :D :D :D :* mi wypadały włosy bardziej zimą, teraz mniej ale wypadają w normalnej ilości, nie lecą jakoś strasznie, przed ciążą mniej ich wypadało :D ale myślę że to dlatego że na początku ciąży trochę je zaniedbałam bo nie miałam w ogóle ochoty na jakiekolwiek dbanie o siebie :P spałam z mokrymi włosami, sięgałam po suszarkę...:P bywa :D ale teraz jest w porządku. ja używam na skalp olejku gp z czerwoną papryką i on naprawdę przyspieszył porost!!:D myślałam że włosy nigdy nie urosną za zapięcie stanika a tu taki zonk :D naprawdę, olejek pierwsza klasa, kwietniowy przyrost to zatem 3 cm :) w ciąży też włosy jakoś mi zrudziały.... ostatnio stałam z moim Damianem przed lustrem i oglądał moje włosy i mówi - ej, Tobie naprawdę zrudziały. Ty jesteś naprawdę kasztanowa!! - no pięknie :P może po ciąży proces się odwróci:D póki co nic nie zrobie :D
    buzialki :* :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne włosy!
    Ja też piszę maturkę. Włosy wypadają pewnie od stresu, ja też mam z tym ogromny problem. Mam nadzieję, że za 2 tygodnie, kiedy już będzie po wszystkim, jakoś się wszystko unormuje, bo skóra ciała i cera też wariują...

    OdpowiedzUsuń
  14. I ordered the same Love 2 Mix Organic shampoo ! I made my order on iwos.pl, and I'm waiting for 3 shampoos, two conditioners and some hair mask. From Organic Shop, Love 2 Mix and another brand.
    By the way, your hair is really amazing !

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć:)
    mogę mieć do Ciebie parę pytań i liczyć na Twoją odpowiedź? (najlepiej na moim blogu, ponieważ jestem zabiegana i zaraz zapomnę, że o coś zapytałam :))

    1/ ile czasu hodowałaś włosy?
    2/ od jakiej pory (długości włosów)zaczynałaś?

    Dzięki za odpowiedź. Sama chcę ściąć włosy do ramion, ponieważ mam cieniowane włosy co jest totalnym niewypałem... Wiem, że ścinając dużo tracę, ale wolę mieć swoje proste włosy, niż wykręcające się we wszystkie strony końcówki, które mogę ogarnąć jedynie prostownicą, która suszy i niszczy mi włosy ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżeli włosy się nie uspokoją, na Twoim miejscu wybrałabym się do lekarza z tym, do dermatologa... Koniec matur to nie koniec stresu, są jeszcze kwalifikacje na studia, poza tym ciągle coś nas stresuje i nie możemy pozwolić sobie wyłysieć! Nie daj się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już powoli przestają wypadać :) także nic poważnego.

      Usuń
  17. Od dawna podziwiam Twoje włosy. Wypadają najprawdopodobniej od stresu. Jak się to nie uspokoi też radzę wybrać się do lekarza.

    OdpowiedzUsuń
  18. mi też strasznie lecą włosy :( aż się płakać chce.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mature pisalam rok temu i na szczescie powtarzać nie muszę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. a z tym wypadaniem , robiłas morfologię? Teraz na wiosne zawsze wiecej wypada .. na mnie zadziałała kozieradka ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nic poważnego się nie dzieje bo już ustaje ;)

      Usuń
  21. Miałam ten lotion Seboradin i nawet trochę mi pomógł, delikatnie ograniczył wypadanie, ale zapach jest straszny :/

    Pozdrawiam!

    PS. Zapraszam do mnie: infalliblelifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. może jakieś witaminy? pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz najpiękniejsze proste włosy ze wszystkich włosomaniaczek :)
    Powodzenia na mautrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzałabym :D ale dziękuję

      Usuń
  24. masz śliczne włosy ale wydaje mi się ze to nie kwestia dbania o nie. Ja mam cieńkie i fatalne a używam dośc duzo róznych kosmetyków które mi nie pomagają ulepszyć jakości mych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow. zabrakło mi słów.. cudowne masz włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak ta Twoja matura, hmm?:)
    IceSkatingLover

    OdpowiedzUsuń
  27. Ah piękne! Co ja bym oddała za takie cudne i PROSTE włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale masz piękne te włosy, ja żałuję że kiedykolwiek zafarbowałam swoje włosy na czarno, bo też mam bardzo podobny kolor do Twojego :) Teraz hoduję odrost i wracam do natury :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Z przyjemnością obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  29. chciałanbym aby moje włosy tylko tak się wywijały ;) Cudne są!

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz niesamowite włosy! Piękny kolor! ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.