czwartek, 6 czerwca 2013

Podsumowanie maja 2013 + nowy film na youtube + fotorelacja


Niestety powoli zaczynam wątpić w mój aparat, zwłaszcza kiedy telefon mamy robi zdjęcia lepsze, niż on. Trochę zaszło słońce i oto widać każdy piksel. Muszę się poważnie zastanowić nad nowym sprzętem.
Aktualizacja trochę inna bo będzie pozbawiona zdjęć produktów, których używałam w maju, wiąże się to z tym, że zabrałam tylko garść kosmetyków. Postaram się natomiast wszystko wypisać. 

W tym miesiącu podcięłam włosy jakieś 3-4cm dla nadania kształtu. Wyglądają naprawdę dobrze odświeżone, czego na zdjęciu nie zobaczycie, ale na filmie który ostatnio dodałam już tak. Tu dobrze widać kolor i rzeczywisty blask. Dziwne, że nagrywa w ładnej jakości a zdjęcia tak psuje. 


Mycie:
  • Love 2 Mix Organic, szampon dla włosów i ciała 2w1.Organiczny bambus i sewilska mandarynka.
  • World's Garden Aloe Vera. (Tesco)
  • Szampon Inter Fragrances, Seboradin Niger kuracja do włosów przetłuszczających się i skłonnych do wypadania
  • Joanna, Argan Oil, Szampon do włosów
Odżywianie:
  • Creme Voeding, odżywka do włosów. (Natura)
  • Pervoe Reshenie, Przepisy Babci Agafii, Maska do włosów drożdżowa na pobudzenie wzrostu. 
  • Timotei, Organic Delight, Health & Shine, Odżywka do włosów normalnych (Rossmann)
  • Joanna, Argan Oil, Odżywka z olejkiem arganowym
Maski:
  • Kallos, Serical, Crema al Latte (Mleczna odżywka kremowa do włosów). (Allegro)
  • Richards & Appleby, Pilomax, Kamille Wax (Regenerująca maska do włosów zniszczonych jasnych). (Apteka)
  • Yves Rocher, Anti - Age, Redensifying Mask (Maska zwiększająca gęstość włosów)
Oleje:
  • IHT 9 - Olejek przeciw wypadaniu włosów.
  • Etja, Olej arganowy. (w Ziółku)
  • Rossmann, Alterra, Massageöl Mandel & Papaya (Olejek do masażu `Migdały i papaja`) (Rossmann)
  • Khadi, Herbal Hair Growth Oil (Olejek stymulujący wzrost włosów)(Ten bez nalepki) Dostępny tu
  • Elfa, Green Pharmacy, Olejek łopianowy z olejkami drzewa herbacianego i rozmarynu przeciwłupieżowy (Natura)
Zabezpieczenie:
  • Stapiz, Sleek Line, Sleek Silk (Jedwab do włosów). (Allegro)
  • Gliss Kur Hair Repair, Serum. (Rossmann)
  • CHI, Silk Infusion. (Mały sklep kosmetyczny na ulicy Radomskiej w Kozienicach)
  • Joanna, Argan Oil, Serum na końcówki włosów
  • L`Biotica, Biovax Naturalne Oleje, Eliksir wygładzająco - nawilżający `Argan, makadamia i kokos`
Dodatkowo: 
  • Suche szampony Batiste
Często piszecie, że używam wielu kosmetyków. Zgadza się, ale weźcie pod uwagę to, że myję włosy codziennie i nie nakładam tej całej papki na włosy ;D 

I na koniec kilka zdjęć z Oslo 
 Wreszcie udało mi się kupić kapelusz dopasowany do mojej głowy i wyszedł dość tanio. Jeszcze mam jeden na oku :)
 Taki prezent na dzień dziecka, piwo z Tajlandii, wciąż w lodówce leży. 

Podobno w Polsce brzydka pogoda, tak się przedstawia tu. Chociaż przyznam wam, że zdarzają się przelotne deszcze, jednak dla mnie klimat bardzo odpowiedni. Nie jest gorąco, ale zimno też nie. Bardzo przyjemnie. Poza tym włosy i cera dziękują mi za wodę :)

21 komentarzy:

  1. Piękne włosy! Szkoda, ze moje nic a nic nie chcą rosnąć ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Za rok, może dwa... Piękne włosy, zresztą tak naprawdę od ciebie wzięło się moje włosomaniactwo :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się bardzo cieszę ^^ nie ma lepszych słów dla mnie.

      Usuń
  3. bardzo fajny kapelusz :) i świetna kolekcja do pielęgnacji, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie Ci w tym kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne włoski ;) i jakie dłuuugie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, chyba nigdy nie będę miała tak długich włosów jak Ty. Świetny jest ten kapelusz! Bardzo pasuje Ci ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj będziesz miała! Będę trzymać kciuka :D dzięki

      Usuń
  7. włosy masz cudowne, zazdroszczę Ci pobytu w Oslo! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie, jak długie są Twoje włosy w cm? mniej więcej do takich dążę, przynajmniej wizualnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy ile masz wzrostu i od twoich proporcji. Nie wiem ile dokładnie mają, ale coś koło 65cm

      Usuń
  9. Ależ masz śliczne te włosy! :) ładnie Ci w tym kapeluszu, super kolor :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak teraz patrzę to się zastanawiam, czy nie kupić fioletowego jeszcze :D dzięki :)

      Usuń
  10. Śliczne włosy, marzę o takiej długości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno w końcu się uda! :) dzięki

      Usuń
  11. masz piękne włosy i wg cała jesteś urocza;) chciałbym mieć takie włosy ;) dodaje do obserwowanych. twój wygląd włosów bardzo mnie zmotywował do poświęcania większej uwagi moim włosom. pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.