poniedziałek, 15 lipca 2013

Kolekcja kosmetyków do włosów

Witajcie! Dzisiaj zaplanowany post, chciałam wam pokazać całą moją kolekcję kosmetyków do włosów. Jest ich stanowczo za dużo i na swoje usprawiedliwienie mam fakt, iż część z nich już się kończy a ja naprawdę próbuje je zużywać! Mocno się zastanawiam jak zabiorę to wszystko ze sobą do Warszawy i gdzie pomieszczę. Moja współlokatorka nie powinna być w szoku, ale nie chciałabym zabrać całego miejsca w łazience!

Szampony
  • Szampon Inter Fragrances, Seboradin Niger kuracja do włosów przetłuszczających się i skłonnych do wypadania. Dostępny w aptekach
  • World's Garden Aloe Vera. (Tesco)
  • Love 2 Mix Organic, szampon dla włosów i ciała 2w1.Organiczny bambus i sewilska mandarynka.Dostępny tu a ja kupiłam w Ziółku
  • Joanna, Argan Oil, Szampon do włosów (bardzo go nie lubię i używam do mycia szczotki)
  • Yves Rocher, Anti - Chute [Anti - Hair Loss], Shampoo (Szampon stymulujący przeciw wypadaniu włosów)
  • Lush (nie wiem, czemu nie znalazł się na zdjęciu)


Odżywki
  • Bain Lux
  • Biotique, Odżywka zwiększająca objętość włosów - BIO tymianek (www.helfy.pl)
  • Pervoe Reshenie, Przepisy Babci Agafii, Tradycyjny syberyjski balsam do włosów nr 4 na kwiatowym propolisie (ziółko)
  • Joanna, Argan Oil, Odżywka z olejkiem arganowym
  • Brahmi - Maska do włosów (www.helfy.pl)

Maski 
  • Richards & Appleby, Pilomax, Kamille Wax (Regenerująca maska do włosów zniszczonych jasnych). (Apteka)
  • Yves Rocher, Anti - Age, Redensifying Mask (Maska zwiększająca gęstość włosów)
  • NaturVital, Hair Loss Mask (Maseczka do włosów osłabionych i skłonnych do wypadania)
  • Drammock International, Beauty Formulas, Henna Treatment Wax (Głęboko odżywiający wosk do włosów)
  • L`Biotica, Biovax, Intensywnie regenerująca maseczka do włosów przetłuszczających się
  • L`Biotica, Biovax Naturalne Oleje, Intensywnie regenerująca maseczka `Argan, makadamia i kokos`
  • Dabur, Vatika, Egg Protein Hair Mask (Maseczka do włosów z proteinami jajecznymi)

Zabezpieczenie
  • L`Biotica, Biovax Naturalne Oleje, Eliksir wygładzająco - nawilżający `Argan, makadamia i kokos` (apetka)
  • Stapiz, Sleek Line, Sleek Silk (Jedwab do włosów). (Allegro)
  • Joanna, Argan Oil, Serum na końcówki włosów
  • Gliss Kur Hair Repair, Serum. (Rossmann)
  • Trevor Sorbie serum do końcówek

Oleje
  • Rossmann, Babydream, Pflegeöl (Olejek pielęgnacyjny)
  • Rossmann, Alterra, Massageöl Mandel & Papaya (Olejek do masażu `Migdały i papaja`) (Rossmann)
  • Dabur, Vatika, Cactus Enriched Hair Oil (Olejek do włosów wzbogacony kaktusem)
  • Elfa, Green Pharmacy, Olejek łopianowy z czerwoną papryką (natura)
  • IHT 9 - Olejek przeciw wypadaniu włosów.(www.helfy.pl)
  • Olej rycynowy (apteka)
  • Khadi, Herbal Hair Growth Oil (Olejek stymulujący wzrost włosów) (www.helfy.pl)

Dodatkowo
  • Inter Fragrances, Seboradin Niger, Lotion z czarną rzodkwią (apetka)
  • Wella Lifetex 
  • Rossmann, Babydream, Puder
  • Yves Rocher, Volume, Spray Coiffant Volumateur (Spray do układania włosów zwiększający objętość)
  • Szampon Batiste 
  • Olej kokosowy nierafinowany (odlewka) 
  • Rossmann, Isana, Body Creme Sheabutter & Kakao (Krem do ciała z masłem shea i kakao) (do kremowania)
  • Macadamia Natural Oil, Deep Repair Masque (Maska głęboko odżywcza) (odlewka)
  • Farmona, Jantar, Odżywka do włosów i skóry głowy
  • John Frieda, Sheer Blonde, Go Blonder Lightening Conditioner (Rozjaśniająca odżywka do włosów blond) (już nie używam, Douglas)
  • Spirulina
  • Siemię lniane




I to wszystko! A jak się mają wasze zapasy? :)


19 komentarzy:

  1. Ciut mniejsze ale stale się powiększają.. :)
    Swoją drogą niezła kolekcja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pokaźna kolekcja :) a pomyśleć, że kiedyś jeden szampon wystarczył... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pocieszyłaś mnie! :D myślałam, że mam tego dużo ale jednak nie :D robiłam u siebie takie podsumowanie całkiem niedawno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja teraz wzięłam się za solidne wykańczanie, uznałam, że 15 odżywek to przesada, ale już w lipcu udało mi się zdenkować 2 i 3 już blisko :)

    Imponująca kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mamy podobną ilość kosmetyków ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezła kolekcja. Ciekawa jestem czy jesteś zadowolona z odżywki z Biotique? Ja mam z rukwią wodną i jakoś mnie nie powaliła...

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie może recenzja maski Macadamia? Zastanawiam się nad zakupem (jak skończę to co mam... :D) ale jednak 100 zł za 250 ml to bardzo dużo. Zagraniczne recenzje są boskie, polskie do bani. Dziwne.

    OdpowiedzUsuń
  8. oj masz tego, masz!!! a ja nie lepsza! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. który szampon poleciłabyś najbardziej? i czy są jakieś wyjątkowe kosmetyki w innych kategoriach, np. po jednym w każdej? bardzo proszę o radę. mam włosy suche, przetłuszczają się po 2- 3 dniach
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje zapasy przy Twoich wyglądają krucho ;D więc czuje się trochę pocieszona.
    Zazdroszczę Ci "Ziółka" ;)bo w zielarskim w moim mieście niestety nie uświadczę rosyjskich specyfików, a zamawianie przez internety kosmetyków to dla mnie już wyższy poziom manii ;D a tą staram się trochę ograniczać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam tej odżywki i szamponu z Joanny (nawet zrobiłam recenzje na blogu, zapraszam ;) ) i maski do włosów przetłuszczających się z Biovax'u :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę imponująca kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. faktycznie sporo tego, ale za to bardzo ładne zbiory! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak Ci się sprawdza odżywka argan oli? czaje się na nią ale muszę mieć pewność że jest wypas :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej ciekawi mnie szampon do włosów 2w1. Ja mam z tej serii ten z efektem aminowania i średnio mi podpasował (mam kręcone włosy , a ten o wiele lepiej sprawdza się na prostych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo tego :) Mam tej olej z Alterry, a także ten z czerwona papryką i rycynowy. Produktów z Gliss Kur'a nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że jednak nie mam za dużo produktów do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam całkiem sporo masek, reszty kosmetyków wciąż mi mało :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog i świetny kanał na yt - widać, że dobrze czujesz się przed kamerą, a ponadto potrafisz się wypowiedzieć klarownie i rzeczowo, wielki plus:)
    Porównując składy zobaczyłam, że identyczny skład co Gliss Kur Hair Repair ma http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=50023, miałaś z nim do czynienia?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.