wtorek, 9 lipca 2013

Podsumowanie czerwca 2013


Cześć! Minął czerwiec i lipiec przyniósł mi kilka bardzo smutnych dni. Na szczęście melancholia powoli przechodzi  i próbuję znowu wrócić do normalnego funkcjonowania. 
Włosy w czerwcu dość sporo urosły, na pewno ponad 2cm. Dalej nie mogę na nie patrzeć, kiedy są proste i okropnie są strączkują. 


Kolejny problem to widoczne na tym zdjęciu wywijanie się końcówek, wygląda naprawdę nieprzyjemnie. Staram się nosić fale albo loczki. 

Z uwagi na to, że nie mam cierpliwości do mojego aparatu to ponownie nie przygotowałam zdjęć produktów, których używałam. Wszystkie tu wypiszę a w następnym poście postaram wam się pokazać cały zapas, który posiadam. 

Mycie:
  • Love 2 Mix Organic, szampon dla włosów i ciała 2w1.Organiczny bambus i sewilska mandarynka. (Ziółko)
  • World's Garden Aloe Vera. (Tesco)
  • Szampon Inter Fragrances, Seboradin Niger kuracja do włosów przetłuszczających się i skłonnych do wypadania (Apteka)
  • Lush
  • Yves Rocher, szampon stymulujący przeciw wypadaniu włosów 

Odżywianie:
  • Creme Voeding, odżywka do włosów. (Natura)
  • Biotique, Odżywka zwiększająca objętość włosów - BIO tymianek (www.helfy.pl)
  • Joanna, Argan Oil, Odżywka z olejkiem arganowym

Maski:
  • Biovax, Intensywnie regenerująca maseczka do włosów przetłuszczających się (apteka)
  • Richards & Appleby, Pilomax, Kamille Wax (Regenerująca maska do włosów zniszczonych jasnych). (Apteka)
  • Yves Rocher, Anti - Age, Redensifying Mask (Maska zwiększająca gęstość włosów)

Oleje:
  • IHT 9 - Olejek przeciw wypadaniu włosów.(www.helfy.pl)
  • Rossmann, Alterra, Massageöl Mandel & Papaya (Olejek do masażu `Migdały i papaja`) (Rossmann)
  • Khadi, Herbal Hair Growth Oil (Olejek stymulujący wzrost włosów) (www.helfy.pl)
  • Elfa, Green Pharmacy, Olejek łopianowy z olejkami drzewa herbacianego i rozmarynu przeciwłupieżowy (Natura)

Zabezpieczenie:
  • Stapiz, Sleek Line, Sleek Silk (Jedwab do włosów). (Allegro)
  • Gliss Kur Hair Repair, Serum. (Rossmann)
  • CHI, Silk Infusion. (Mały sklep kosmetyczny na ulicy Radomskiej w Kozienicach)
  • Joanna, Argan Oil, Serum na końcówki włosów
  • L`Biotica, Biovax Naturalne Oleje, Eliksir wygładzająco - nawilżający `Argan, makadamia i kokos` (apetka)

Dodatkowo: 
  • Suche szampony Batiste



Bywajcie! Mam nadzieję, że wasze włosy mają się dobrze :)

Ps. Jakie 'wesołe' zdjęcie znalazłam :D

46 komentarzy:

  1. Oj tam, oj tam wyglądają jak zawsze cudnie :) Moje włosy mają się od paru dni lepiej i to chyba sprawka moich nowych kosmetycznych 'przyjaciół': soku z aloesu i maski do włosów ciemnych z Biovax'u. Mam nadzieję, że wkrótce moje włosy będą tak samo piękne jak Twoje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymam kciuki, żeby się miały zawsze tak dobrze ^^

      Usuń
  2. Twoje włosy jak zawsze mnie zachwycają! Piękny kolor i doskonała kondycja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycam się blaskiem na pierwszym zdjęciu. Jak go uzyskałaś? Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampą błyskową >D W słońcu inaczej błyszczą

      Usuń
    2. Inaczej nie znaczy wcale, więc mimo wszystko i tak gratuluję.

      Usuń
  4. Twoje włosynsą idealne! Piękne! Uwielbiam na nie patrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne pod każdym względem :D marzę o takich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. poprawki matury w sierpniu, głowa do góry - zdarza się najlepszym; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meh xD no możliwe, nie wiem. Ja już jestem studentką

      Usuń
    2. a co będziesz studiować? :)

      Usuń
  7. Jestem fanką Twoich włosów i Twojej urody. Nieważne czy się strączkują czy nie, są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. czy olejek alterra można stosowac na skóre głowy? czy raczej spowoduje jej przetłuszczanie się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie nałożysz go dużo i dobrze zmyjesz to nie powinien. Nie stosowałam na skórę głowy, nie wiem nic o tym :(

      Usuń
  9. Mnie się Twoje włosy ogromnie podobają, odwiniete, czy nie :)
    Jak się u Ciebie sprawdza ten szampon z yr?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D cieszę się. Tak średnio, szału nie ma.

      Usuń
  10. Anielko masz prześliczne włoski :) Wiem też co to znaczy strączkowanie, bardzo uciążliwe. Powiedz mi na czym kręcisz włoski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo rzadko prostownicą a tak to papiloty.

      Usuń
  11. dostałas sie na kosmetologie? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No wiesz co, przejmować się jednym małym wiwinięcie... moje włosy nie mają takich problemów. U nich to jest kilkaset niewiadomogdziechcącychiść wywinięć :D
    Śliczne masz włoski!

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja lubię Twoje włosy w wersji prostej i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dlaczego smutnych dni? :( stało się coś konkretnego, czy tak po prostu jakieś przemyślenia? Pozdrawiam, śliczne włosy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się stało, ale nie ma co się martwić :) dzięki

      Usuń
  15. Ładnie macie w tych Kozienicach :)
    IceSkatingLover

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy nowy filmik?bo wchodzę na kanał i nic:(

    OdpowiedzUsuń
  17. weź pokaż się kiedyś w związanych włosach

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam identyczny problem z wywijającymi się końcówkami, strasznie to irytuje :D masz na nie jakieś sposoby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam niestety. Siedzę i płaczę xd

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Chyba nie :( Lubię je na swojej głowie!

      Usuń
  20. Hej, właśnie oglądam Twojego liva, czytaj czytaj Wiedźmina, ta seria jest PRZEGENIANA!
    IceSkatingLover

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.