piątek, 2 sierpnia 2013

Podsumowanie lipca 2013


 

Hej! Mimo to, że włosy na zdjęciu wyglądają raczej nieciekawie (w porównaniu do poprzednich aktualizacji oczywiście) to w tym miesiącu byłam z nich wyjątkowo zadowolona. Pod moim poprzednim postem makijażowym pojawiły się wasze komentarze o tym, że jednak jestem blond. Ja zawsze byłam blondynką! Niestety aparat bardzo przekłamuje kolor moich włosów na filmach i jest dużo ciemniejszy, nic nie mogę na to poradzić. Henna trochę rozjaśniła mi włosy i nadała złotego odcienia. Dokładnie możecie to zobaczyć na filmie poniżej. Paulina twierdzi, że kolor z nagrania i rzeczywisty są bardzo zbliżone. Swoją drogą film uzyskał rekordową ilość łapek w dół, co mnie trochę zasmuciło. No ale! Jak widać też się czasem śmieję i uśmiecham. Nie zawsze jestem poważna jak na filmikach :)


Jeszcze wam ponarzekam, że dzisiaj miałam milion rzeczy do załatwienia. Z tego powodu postanowiłam położyć się wcześniej niż zwykle, zazwyczaj zasypiam koło 4 nad ranem a tu jak na złość nie mogłam zasnąć do 6! Oczywiście jestem niewyspana, co za tym idzie nie mam humoru. Ale pisze mi się wyjątkowo dobrze. Nastroje dekadenckie mną targają. A pamiętam jak się śmiałam z niektórych utworów. 


Idąc dalej, jest delikatny przesusz po hennie, ale wszystko już wraca do normy. Włosy w tym miesiącu strąkowały się mniej, dzięki czemu były bardziej atrakcyjne i nosiłam je z dumą proste. Urosły około 2cm, o ile na zdjęciach tego nie widać tak ja odczuwam. W kwestii wypadania, raz lepiej raz gorzej. Jednak na pewno wszystko powoli wraca do normy. Nie jest jeszcze jak było przed, ale zdecydowanie lepiej. Pojawiło mi się też na głowie mnóstwo baby hair. Przedziałek jest zdecydowanie węższy. Od jakiegoś miesiąca przyjmuję olej z wiesiołka.


Mycie:
Love 2 Mix Organic, szampon dla włosów i ciała 2w1.Organiczny bambus i sewilska mandarynka. (Ziółko)
World's Garden Aloe Vera. (Tesco)
Lush
Yves Rocher, szampon stymulujący przeciw wypadaniu włosów 
Mydełko odżywcze do włosów Sesa (helfy.pl)
Ban Lab, Szampon odżywczy z tulsi, henną i aloesem (helfy.pl)



Odżywianie:
Biotique, Odżywka zwiększająca objętość włosów - BIO tymianek (helfy.pl)
Joanna, Argan Oil, Odżywka z olejkiem arganowym
Rossmann, Alterra, Feuchtigkeits - Spulung Granatapfel & Aloe Vera (Nawilżająca odżywka `Granat i aloes`) 

Maski:
Biovax, Intensywnie regenerująca maseczka do włosów przetłuszczających się (apteka)
Richards & Appleby, Pilomax, Kamille Wax (Regenerująca maska do włosów zniszczonych jasnych). (Apteka)
Yves Rocher, Anti - Age, Redensifying Mask (Maska zwiększająca gęstość włosów)

Oleje:
IHT 9 - Olejek przeciw wypadaniu włosów.(www.helfy.pl)
Rossmann, Alterra, Massageöl Mandel & Papaya (Olejek do masażu `Migdały i papaja`) (Rossmann)
Khadi, Herbal Hair Growth Oil (Olejek stymulujący wzrost włosów) (www.helfy.pl)
Elfa, Green Pharmacy, Olejek łopianowy z olejkami drzewa herbacianego i rozmarynu przeciwłupieżowy (Natura)

Zabezpieczenie:
Stapiz, Sleek Line, Sleek Silk (Jedwab do włosów). (Allegro)
Gliss Kur Hair Repair, Serum. (Rossmann)
CHI, Silk Infusion. (Mały sklep kosmetyczny na ulicy Radomskiej w Kozienicach)
Joanna, Argan Oil, Serum na końcówki włosów
L`Biotica, Biovax Naturalne Oleje, Eliksir wygładzająco - nawilżający `Argan, makadamia i kokos` (apetka)

Dodatkowo: 
Suche szampony Batiste

Ponieważ ten wpis zbiera dużo wyświetleń to chciałabym wam przypomnieć bądź niektórym pokazać mój film o tematyce oddawania krwi. (Miniaturka sam urok)


Dziękuję za wszelkie porady co do makijażu, będę brała je pod uwagę. Napisałam ostatnio na facebooku, że powstanie taki dziennik makijażowy z moimi postępami. A jeżeli chodzi o te pierwsze pędzle i kosmetyki, które mam to poświęcę im kolejny wpis. 

Co powiecie na live jutro albo w niedzielę? :)

Miłego weekendu!





15 komentarzy:

  1. ale masz piękne włosy, a jaka jesteś śliczna! jeszcze więcej uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie piękne jak zawsze, nawet nie wiesz jak Ci ich zazdroszczę ;) ja o swoje włosy ciągle jeszcze walczę i powoli, powoli, małymi kroczkami ich stan się poprawia i muszę powiedzieć, że w tych dążeniach jesteś dla mnie inspiracją, także wielkie dzięki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne włosy ,piękna buzia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeej, ale wielkie różnice w kolorze włosów pomiędzy zdjęciami czy zdjęciami a filmem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. TAAAAAAAAAAAAAAKKK LIVE W NIEDZZIELE :) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę napisz post o cassi, chciałabym nią nieco rozjaśnić włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podziwiam wygląd Twoich włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne włosy :) ja wróciłam do naturalnego kolory i nadal odżywiam, zastanawiałam się ostatnio nad bezbarwna henną aby nabrały cieplejszego odcienia i błysku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ważne jaki to kolor - są piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Włosy masz cudowne. Przedostatnie zdjęcie - magia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie że nagrałaś taki filmik,napewno wielu osobom to rozjaśni trochę sprawę krwiodawstwa. Przy okazji śliczne masz włosy;*! Zapraszam do siebie http://variouslylegumelife.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.