środa, 4 września 2013

Podsumowanie sierpnia 2013


Witajcie! Zatem mamy wrzesień i muszę przyznać, że ogromnie się cieszę z wolnego całego miesiąca. To idealna dla mnie długość wakacji. We wrześniu muszę wreszcie wybrać się po meble i wszelkie akcesoria do pokoju. Gdybym ja jeszcze miała taką wyobraźnię estetyczną, uwierzcie mi, zupełnie takich rzeczy nie pojmuję. Potrafię stwierdzić, czy coś jest ładne, czy nie, tylko sama niczego nie ułożę. Na szczęście pod koniec miesiąca przyjedzie mama i pewnie zrobi wszystko za mnie. Jak planuję pokój? Jest jasny, szary. Chcę też jasne meble i fioletowe dodatki. Może wam pokażę w październiku :) przeprowadzka czeka mnie pod koniec miesiąca a zdjęcia do następnej aktualizacji zrobi mi moja współlokatorka. Wreszcie będę miała kogo wykorzystywać. 

Wracając do włosów! Z lewej widzicie je po podcięciu. Z prawej przed. Nawet nie chodzi o to, że końce były zniszczone i suche, raczej o to, że się zupełnie nie chciały układać i wywijały, straciły kształt. Pani Ania podcięła je 3-4cm. W tym miesiącu także byłam zadowolona bo się nie strąkowały i noszenie ich prostych należało do przyjemnych. Postanowiłam jednak trochę zmienić. Tą zmianą jest grzywka. Była już bardzo długa a mi się zachciało czegoś innego. Zatem ciach a efekt na zdjęciu poniżej.


Jak na złość wiele nie widać, jednak na pewno zwrócę na to uwagę w kolejnym filmie. 
Życzę wam miłego dnia i pięknych włosów! 

21 komentarzy:

  1. śliczne masz włoski zazdroszcze bardzo ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w przeprowadzce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, jaka ty ładna :D Wyglądasz jak księżniczka ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Współlokatorka lepsza niż samowyzwalacz :) masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo lepiej wyglądają po podcięciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. podcięte wyglądają o niebo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po obcięciu wyglądają o wiele lepiej :) Niby tylko takie parę cm, ale jak potrafi się fryzura zmienić :) Sama muszę w końcu wybrać się do fryzjera podciąć końce, bo moje niestety wołają już o pomstę do nieba..

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne włosy, ja mam zawsze problem z opadającymi włosami na twarz bo układają mi się tak jak Tobie na ostatnim zdjęciu. Nie wiem co na to poradzić dlatego czasami spsikuję trochę lakierem ale później nadal mam to samo a Ty czy to na filmach czy zdjęciach widać że nie masz z tym problemu bo ładnie Ci się układają także może jakieś porady odnośnie tego? :)

    P.S
    Tak mi się przypomniało - zaczęłaś czytać "Rogi" (Joe Hill)? Bo kiedyś Ci polecałam na yt bodajże a teraz tak mi się jakoś przypomniało więc tak pytam bo jestem ciekawa czy Ci się podoba.
    Ach, a jeśli chcesz coś naprawdę wciągającego to seria Fever (Karen Marie Moning).
    Ależ się rozpisałam, no nic - pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne włosy+ wspaniale wygląda tak blada cera, jak na zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmiana po podcięciu ogromna! Bardzo posłużyła włosom! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne masz te włosy, a tej idealnej cery to Ci tak zazdroszczę że sobie nie wyobrażasz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podcięcie włosów to zawsze dobra decyzja :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj aż mi się łezka w oku zakręciła...kiedyś miałam włosy takiej długości, niestety po nieudanej przygodzie z fryzjerem jakoś nie mogę zapuścic :/

    Pozdrawiam serdecznie i z miłą chęcia dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że mam świetną fryzjerkę, szkoda włosów :(

      Usuń
  14. Twoje włosy są prześliczne ;) Widać, że podcięcie dużo zrobiło, włosy wyglądają dużo lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak wytłumaczyć fryzjerowi, żeby obciął grzywkę w taki sposób? :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.