niedziela, 20 października 2013

Bezbarwna henna Cassia - moje spostrzeżenia

Temat mojego farbowania włosów pojawia się bardzo często w mailach od was, w komentarzach i wiadomościach prywatnych. W tym poście chciałabym zawrzeć wszystko, co dotąd wam na ten temat przedstawiłam a także trochę nowych informacji. Wrócimy może do tego, jaki kolor mają moje włosy obecnie.


Czy to mój naturalny kolor?
I tak i nie. Na dole wkleję zdjęcie z czasów, kiedy byłam małą dziewczynką, wtedy moje włosy były naprawdę złote. Kiedy zaczęłam dorastać to trochę ściemniały. Co ciekawe, jako noworodek miałam czarne włosy. Po pamiętnym farbowaniu na uroczą platynkę w wieku 14lat, z jakiegoś powodu zrobiły się jaśniejsze, miały rudy odcień. Postanowiłam go wzmocnić farbując włosy henną. Mimo wszystko henna się w jakimś stopniu wypłukuje. Nie tylko dla delikatnego rozjaśnienia i ozłocenia jej używam, o tym za chwilę. Oczywiście odrost jest ciemniejszy, co wydaje się być dosyć naturalne, później stopniowo jaśnieje od słońca.

Jakim włosom poleciłabyś bezbarwną Cassię?
Uważam, że każda właścicielka popielatego, mysiego blondu powinna spróbować. Na temat struktury włosa i porowatości wypowiadać się ciężko. Natomiast moje prawie-fale, niskoporowate radzą sobie z henną bardzo dobrze. Myślę, że osoby liczące na jakiś rudawy odcień, czy ocieplenie koloru mogą być zainteresowane. Ważnym elementem jest także wizualne zwiększenie objętości i zmniejszenie przyklapnięcia. Posiadaczki cienkich włosów się ucieszą!

Na ile farbowań starcza ci jedno opakowanie henny?
Wystarcza mi na jedno farbowanie. Moje włosy są raczej w standardowej, przeciętnej ilości, ale dość długie. Nic mi nigdy nie zostaje, ale też nie brakuje.

Jakie pozytywne efekty zauważasz po farbowaniu?
Przede wszystkim wspomniane już wyżej odbicie od skóry głowy i zwiększenie objętości włosów. Mniej się strączkują oraz bardziej błyszczą. Oprócz tego kolor staje się intensywniejszy, złoty.

Jakie negatywne efekty zauważasz po farbowaniu?
Myślę, że jedynym negatywnym elementem jest przesusz, szczególnie widoczny na końcówkach.




Moje dotychczasowe posty i filmy o hennie

Mam nadzieję, że informacje zawarte w tych wszystkich materiałach odpowiedzą wam na wszelkie pytania, w razie czego piszcie w komentarzach a ja postaram się dodać do posta potrzebne informacje. Niektóre z was zapewne zwrócą mi uwagę na to, że cassia tak naprawdę henną nie jest, wiem o tym, jednak posługuję się terminologią producenta, żeby osoby szukające wiadomości mogły do mnie dotrzeć.

A teraz w ramach świętowania urodzin wybieram się na sushi. To zdecydowanie cudowny element Warszawy - dużo sushi.

24 komentarze:

  1. Jak ja ci zazdroszczę tych włosów! Sa cudowne. Ja zastanawiam się nad henną ale o jakimś brązowym odcieniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz cudowne włoski:)
    Ja myślałam, by wrócić do naturalnych i od Wielkanocy nie farbuję, aż do wczoraj, gdzie pokusiłam się o ocieplenie mego brązu i zrobienia sobie ombre hair:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne włosy! I bardzo ciekawy, ciepły odcień :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz prześliczne włosy! :) Farbowania bezbarwną henną nie wspominam zbyt dobrze... Miałam straszny przesusz, który niestety nie chciał zniknąć... Ale orzechowy brąz już nie wysuszył mi tak mocno włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio myślę nad czerwoną henną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne wlosy :) Najlepszego i smacznego z okazji urodzin :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. " jedynym negatywnym elementem jest przesusz, szczególnie widoczny na końcówkach." Myślisz, że w wypadku wysokoprowatych, kręconych włosów może to być wysuszenie, które będzie bardzo trudne do odwrócenia lub może niemożliwe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczas mojego pierwszego farbowania zupełnie przesuszu nie zauważyłam. Na pewno nie będzie niemożliwe do odwrócenia i to z czasem samo przechodzi, ogólne działanie henny jest takie, żeby poprawić wygląd i stan włosów

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź. W takim wypadku zastanowię się nad henną.

      Usuń
  8. Piękne, zdrowe, błyszczące włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz śliczne włosy. Ja swoich włosów nie farbuję, ale chyba taka henna też nie sprawdziłaby się na moim jasnym kolorze;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo kiedy masz urodziny, wszystkiego najlepszego!!! Pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy Cassia wypłukuje się z włosów? Bo tydzień temu się nią farbnęłam i...mam żółte włosy na długosci i rażące rude odrsty i nie wiem, czy czekać, aż to się wypłucze czy potraktować to jakąś farbą, bo tym dziwnym kolorze wyglądam okropnie ;-((

    OdpowiedzUsuń
  12. proszę o doradzenie w sprawie henny khadi senna, pisałam na email ale nie odpisałaś , a chcę juz jutro albo w wtorek ja zamawiać.
    Irmina
    .proszę o odpowiedz =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcę zafarbowac włosy henna senna bezbarwną khadi , chce abyś mi doradziła.
    Oglądałam już wiele zdjęć i nie nie wiem jaki kolor wybrać czy jasny brąz czy bezbarwną.
    Pośle w załączniku jaki mam kolor włosów, mam cieńkie i rzadkie włosy .
    Nie moge farbowac włosów , gdzyż mam je za cieńkie i nic by mi z nich nie zostało.
    Gdyż kiedyś chorowałam , chce mieć kolor taki odcień blond ale ciemny taki jak Ci wyszedł na zdjęciu tym :
    http://msmelevis.blogspot.com/p/wosy.html , bardzo mi się on podoba .
    Czy to jest zdjęcie efektu bezbarwnej .? mam nadzieję, że tak.
    Aha nigdy nie farbowałam włosów farbą , jedynie czasami ale rzadko szamponetką.
    Proszę o szybką odpowiedz , moge podać ci też moje konto na fb.
    p.s na youtube powiedziałaś że masz kolor mysi włosów, wydaje mi się , że to jakiś brąz.
    Irmina

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcia mojego koloru są na Twym emailu . dziękuje za pomoc.
    Irmina

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam Cię !
    Postanowiłam do Ciebie napisać, gdyż czytuję ostatnio często czytuję Twojego blogga.Duzo już wiem o olejowaniu włosów, i bardzo mi to pomaga na moje zniszczone i ubogie włosy przez dietę i stylizację.

    Osttatnio nie wiem dlaczego ale zapragnęłam mieć blond włosy, dlatego tez najpierw rozjaśniłam końcówki - robiąc niejako ombre - dzieki farbie z Joanny do pasemek podczas farbowania włosów swojej mamie.
    Przyznam się szczerze ze nawet ladnie to wyszlo . Niedawno zapragnęlam jednak blond miec na całosci włosów. Bałam sie polożyć farby na całość. W drogerii znalazłam coś takiego jak - "rozjaśniacz w sprayu również z Joanny "- zastosowałam go parę razy i faktycznie znacząco rozjaśnił mi włosy, jednak rownie bardzo je przesuszył.
    Teraz jednak jak to kazda kobieta ma w zwyczaju chciałabym zrobić sobie coś a la "czekoladowy brąz" w związku z tym mam pytanie, Czy jezeli teraz poloże na te wszystkie moje eksperymenty zwykła farbe - np. Ponownie z Joanny { może polecisz jakiś inny środek do koloryzacji - bo rozumiem ze henna odpada, gdyż mogłbyby mi zdarzyć się włosy zielone a nie upragniona czekolada} to czy kolor będzie taki jak powinien czy wyjdzie mi JEDNO wielkie niewiadomo co na głowie. (?)
    Czy poradzisz mi coś w tej sprawię?
    Pozdrawiam Serdecznie, będę wdzieczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hej!
    Farbowałam dziś włosy bezbarwną henną khadi (cassia) i jestem troszke załamana. Trzymałam ją około 4 godzin, postępowałam zgodnie z instrukcją, a póki co otrzymałam rudawy kolor i nie bardzo wiem co z tym zrobić, patrząc na opis oczekiwałam miodowego odcienia, dodam że moje naturalne włosy to pomiędzy średnim a ciemnym blondem, czy jest coś co mogłabyś mi doradzić? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.