środa, 23 października 2013

Paletki Sleek oraz baza Essence - oczami amatorki


Witajcie! Dzisiaj chyba po raz ostatni opowiem wam o moich makijażowych zmaganiach. No przynajmniej póki co. Pochwalę wam się jeszcze, że za namową kajmanowej zamówiłam pędzle, dokładnie takie a tu link do jej recenzji. Jedyny pędzel do rozcierania cieni jaki mam (H77) zwyczajnie mnie drażni, jest okropnie nieprecyzyjny. Nie mogę się doczekać, kiedy pędzle dojdą bo będę mogła się dalej i więcej bawić makijażem.


Za każdym razem, kiedy jestem chora, to mam ochotę porobić COŚ, ale nie do końca wiem co. Zabrałam się za babranie i stwierdziłam, że przy okazji napiszę wam co sądzę o paletkach Sleek, które mam już od jakiegoś czasu. Na powyższych zdjęciach widzicie no powiedzmy makijaż wykonany właśnie nimi. 


Obie paletki kupiłam na http://mintishop.pl/. Jedna kosztowała mnie 37,49zł. Jakie są moje odczucia? Czy kupiłabym ponownie i polecałabym wam? Trochę się powtórzę, ale moim motywem przewodnim przy zakupie ich była myśl o kosmetologii. Stwierdziłam, że pasowałoby umieć coś zrobić, jeżeli wybieram się już na takie studia no i jakby nie było jestem vlogerką/blogerka urodową. Wtedy jeszcze nie zdawałam sobie sprawy, jak bardzo spodoba mi się ta zabawa. Początki łatwe nie były, oglądałam filmy na Youtube, czytałam. Nie zaczęło mi od razu wychodzić i pewnie trochę minie, zanim będę naprawdę zadowolona z efektu, ale zdobyłam już jakieś doświadczenie. W kwestii samych cieni, często mają one inną pigmentację. Nawet w tej samej paletce zdarzają się cienie o lepszej, gorszej. Bardzo przeszkadza mi ich osypywanie się. Zawsze zaczynam makijaż od oczu. Szczególnie to doskwiera, kiedy robię coś mocniejszego. Później wycieram paproszki i dopiero zabieram się za resztę. Mam swoje ulubione cienie, którymi są oczywiście brązy i szarości. Nie będę kupowała specjalnie dla nich paletek po raz drugi, raczej zainwestuję w pojedyncze cienie Inglot, również chwalone. Te bardziej szalone kolory oczywiście wykorzystam. Po pierwsze wciąż się uczę i lubię powymyślać a po drugie jest mnóstwo okazji, żeby się mocniej i dziwniej umalować. Natomiast w momencie kiedy chcecie spróbować to raczej nie ma sensu kupować takich paletek i wydawać pieniędzy. Zainwestujcie w zwykłe, drogeryjne cienie i jakąś bazę. Jest mnóstwo chwalonych na wizażu. No a co do bazy!




Wybrałam Essence, I Love Stage, Eyeshadow Base po obejrzeniu kilku recenzji na Youtube. Kosztowała mnie koło 15zł, dostałam w Naturze i jestem naprawdę zadowolona. Po pierwsze cienie się o wiele bardziej intensywne i sporo dłużej się utrzymują. Uważam, że to taki niezbędnik. Na pewno zainwestuję w jakąś jeszcze. 


Może was trochę przestraszyć swoim kolorem bo nie ma co się oszukiwać - jest bardzo ciemna. Szczególnie dla tak bladych osób, jak ja. Po rozsmarowaniu efekt solarium praktycznie znika. Spod cieni zupełnie jej nie widać, nawet na mojej praktycznie białej powiece! Jest bardzo wydajna, wystarczy naprawdę niewielka ilość na pokrycie.

Liczę na wasze wszelkie sugestie w kwestii makijażu, jak zawsze. Bardzo mi pomagacie i mam nadzieję, że za jakiś czas będę mogła się wam pochwalić, co mi się tam udało zrobić lepszego. Namawiam też stale moje koleżanki, żeby oddały się w moje ręce. Może w końcu się któraś zgodzi!




37 komentarzy:

  1. Akurat na makijażu to nie znam się jakoś specjalnie, ale widać, że coraz lepiej Ci idzie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba makijaż :)
    kupiłam niedawno paletkę sleek au naturel - żeby pouczyć się malować:) dzisiaj będę miała te zachwalane pędzle, zobaczymy jak się sprawdzą:)

    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny wybór! Uważam, że ta paletka idealna będzie na początek. Powodzenia! :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny makijaż, super! ;) Ja własnie poszukuję jakiegoś fajnego pędzla dla początkujących do nakładania podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczerze mówiąc nie kupowałabym pędzla, uważam że nie jest niezbędny. No chyba że do minerałów ;)

      Usuń
  4. bardzo ładny! tez mam tą baze z essence:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten ciemny cień za bardzo wyciągnęłaś do góry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nie powinnaś wyciągać go aż pod brwi. Łuk brwiowy najlepiej jest zaznaczyć jasnym cieniem .

      Usuń
    2. Dzięki! Będę się starać ;) jak tylko dostanę nowe pędzle to wam znowu coś pokażę bo ten do rozcierania, który mam jest prawie jak moje oko.

      Usuń
  6. Na makijażu kiepsko się znam, ale widzę że tobie idzie coraz lepiej :) Bez makijażu też wyglądasz ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie podbija tęczówkę i powiększa oczy :)praktycznie patrząc na to foto nie widzę nic prócz twoich pięknych oczu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kilka paletek sleek w tym darks;) ładna jesteś :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dobre światło+makijaż to coś z nich jest :>

      Usuń
  10. Jak na amatorkę, to wcale nie taki amatorski :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ! :) Uwielbiam paletki sleek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super Tobie wyszedł ten makijaż ;) podkreśla oczy i współgra z kolorem włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Planuje wypróbować tą baze :)
    A jesli chciałabys jakiejs rady odnośnie makijażu albo coś to jestem chętna pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że chciałabym porady :) pisz jak coś widzisz

      Usuń
  14. Czy można do Ciebie pisać w sprawie problemów z włosami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można :) ale prosiłabym najpierw sprawdzić, czy nie ma na ten temat nic na blogu albo na kanale.

      Usuń
  15. Moja przyjaciółka również ma tę paletkę i bazę, pomalowała mnie i rzeczywiście są godne polecenia :)
    A Twój makijaż jest przepiękny! Uwielbiam taki "wyciągnięty" kształt :) szkoda że nie umiem posługiwać się cieniami :(

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie rozumiem takiego malowania się na codzień cieniami itd, na impreze jakąś ok pasuje jak najbardziej,

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy Cassia wypłukuje się z włosów? Bo tydzień temu się nią farbnęłam i...mam żółte włosy na długosci i rażące rude odrsty i nie wiem, czy czekać, aż to się wypłucze czy potraktować to jakąś farbą, bo tym dziwnym kolorze wyglądam okropnie ;-((

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.