środa, 6 listopada 2013

Włosowe podsumowanie października 2013

Nie mogę uwierzyć, że minął już miesiąc. Miesiąc odkąd studiuję i mieszkam w Warszawie. Skończyłam też 19 lat a w przyszłym roku czeka mnie 20. Wciąż czuję się tu dobrze i na swoim miejscu. Chyba dokładnie o tym marzyłam przez te wszystkie lata, kiedy chciałam zmienić miejsce zamieszkania. Jutro czeka mnie kolokwium z biochemii, trzymajcie kciuka! Zaraz zabieram się do nauki, obiecuję! 


Co do włosów! Przyzwyczajały się do wody tutaj, ale reagują dość dobrze. Od 20. października rozpoczęłam regularne olejowanie przed każdym myciem. Jak się okazało cierpię na niedobór olejów! Praktycznie wszystkie mi się pokończyły. Mogę też się przyznać, że nadużywałam suchego szamponu, co mojej skórze głowy się nie za bardzo podobało. W większości nie chodziło nawet o to, że włosy były przetłuszczone, po prostu dodawałam sobie objętości. To je trochę podsuszyło i odstawiam Batiste na jakiś czas. Urosły dość dużo, są do talii. Niestety zaczynają mnie przytłaczać i jak będę miała możliwość zostania w Kozienicach chwilę dłużej to wybiorę się do fryzjera na mocniejsze cięcie. Z długości i grzywki. Jeżeli uda mi się dostać Cassię to wezmę się za farbowanie. Swoją drogą, znacie jakieś sklepy z naturalnymi kosmetykami w Warszawie? Koniecznie dawajcie znać. 

Mam nadzieję, że wasze włosy mają się dobrze! :)

20 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o włosowe rzeczy to Deesis na Pańskiej, bardzo szeroka oferta :) generalnie dużo jest mniejszych sklepików z naturalnymi kosmetykami. Jakieś rzeczy do twarzy znajdziesz na Francuskiej i chyba gdzieś w podziemiach centralnego, ale dokładnie nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, gładkie włosięta <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy w tym miesiącu całkiem dobrze się prezentowały, też brakuje im olejów i czasu.... :)
    Twoje włosy -> długość = ♥

    Powodzenia! Trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. też polecam deesis na pańskiej, szczególnie jeśli chodzi o oleje do włosów;)
    słyszałam też, że w zielarni na rakowieckiej są rosyjskie kosmetyki, ale jeszcze tam nie byłam;)
    Powodzenia na kolokwium:)

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym mieć tak gładkie włosy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za jutrzejsze kolokwium i powodzenia w Warszawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze wyglądają. widać, że troszczysz się o nie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz tu w linku u BHC:) http://www.blondhaircare.com/2013/10/spis-sklepow-z-kosmetykami-do-wosow.html

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne włosy, a powiedz gdzie kupujesz suchy szampon Batiste? Bo wlasnie sie zastanawiam nad kupnem, ale nie wiem gdzie najlepiej kupic w dobrej cenie. Moze masz jakis sprawdzony sklep internetowy. :) Z góry dzięki za odp.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne masz włosy <3
    Ja zaczęłam uczyć się w Kielcach, też zmiana miejsca zamieszkania, i jak na razie nie mogę się przyzwyczaić, mimo że minęło już trochę czasu :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://ogrod-pelen-kartek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. trzymam kciuki za biochemię:) i dziękuje Bogu że ona jest za mną bo drugi raz bym tego piekła nie przeszła;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bioorganica na Jana Pawła w pasażu muranów. Są tam kosmetyki sylveco, oleje, henny cassia i to w niskich cenach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje włosy są idealne! Niczego im nie brakuje :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę się napatrzeć na twoje włosy zwłaszca na filmikach :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.