niedziela, 22 grudnia 2013

Moje prezentowe zachcianki

Hej! Nie mogę uwierzyć, ale już we wtorek rano mam samolot do Oslo.Naprawdę na to czekam. Ostatni miesiąc był dla mnie wyjątkowo ciężki i nie pamiętam, kiedy ostatnio czułam się tak fatalnie. Dzisiaj dzień spędzę prawdopodobnie w łóżku i spróbuję się trochę odstresować, chociaż ciężko mi przestać myśleć. Pocieszam się wizytą u mamy i iście świąteczną atmosferą, którą przekazuje mi co jakiś czas w zdjęciach. Zawsze marzyłam o wyjeździe do dużego miasta i na pewno nie wróciłabym teraz do Kozienic, ale brakuje mi takiej domowej atmosfery. Tym bardziej, że w moim rodzinnym domu nie czeka na mnie mama. Oby wyjazd dodał mi energii. Teraz chciałabym wam przedstawić taką małą listę moich prezentowych zachcianek. 








1. Apatat. Najbardziej potrzebna mi ostatnimi czasy rzecz. Ten, którego używam doprowadza mnie do szału. Nie mam możliwości nagrywać przy świetle dziennym a sztuczne, mimo lamp, daje fatalną jakość. Jednocześnie zdaję sobie sprawę z istoty walorów estetycznych i strasznie mi przykro, że przez coś takiego mój kanał traci. Zatem nawet jeżeli aparatu nie dostanę, to sama sobie na niego uzbieram i już!




2. Statyw. Nie jest niezbędny ale na pewno przydałby mi się, żeby za każdym razem przed nagrywaniem nie ustawiać książek :)










3. Skórka w LOLu to przyjemny prezent. Na pewno gdyby ktoś mi jakąś podarował to nie obraziłabym się. Lubię ładne!




4. Tablet. Do tej pory odrzucałam propozycje zakupu, które rzucała mi co jakiś czas mama. Uważałam, że to niepotrzebne narzędzie. Ostatnio przyszło mi do głowy, że byłoby to nawet wygodne rozwiązanie dla mnie. Szczególnie, kiedy doświadczyłam uroku iPada mojego chłopaka. Leżenie z laptopem ważącym 3,2kg to zdecydowanie inne doświadczenie.





5. Paleta cieni Naked2 to kolejna raczej zachciewajka. Jestem zwyczajnie ciekawa jak wygląda zabawa z takimi lepszymi cieniami. Pewnie prędzej czy później i tak się na nią zdecyduję.


6. Portfel. Nie dalej jak tydzień temu wspominałam mojemu chłopakowi, że zastanawiam się nad nowym portfelem a wczoraj popsuł się mój obecny i jestem tym faktem szczerze poirytowana. Miałam go naprawdę bardzo krótko. Tym razem zdecyduję się na porządny, skórzany. Musi być też duży, coby pomieścić moje karty i cudactwa.















7. Woski to moje 'poprawiacze przytulności'. Są zawsze świetnym prezentem.








8. Świece, podobnie jak woski, poprawiają nastrój. Obecnie wolę raczej ciężkie i słodkie zapachy. Szkoda mi pieniędzy na zakup świecy, ale jeżeli dostałabym to na pewno bym się nie obraziła. Dodam, że sama mam zamiar kupić jakąś dla mojej mamy.









A wy co chcielibyście dostać no i jak ma się wasze samopoczucie? Moje jest wyjątkowo śpiące. O ile mi się uda to przed wyjazdem postaram się coś jeszcze nagrać. Miłej niedzieli :)

źródła obrazków: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 

16 komentarzy:

  1. Oooooooo NAKED 2 to marzenie! :)

    PS. Zapraszam do mnie na rozdanie, do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też bym chciała palete naked :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kiedyś moim statywem były książki, teraz nie wyobrażam sobie robienia zdjęć bez mojego trójnogiego przyjaciela ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  4. to potrzebny ci bogaty Mikołaj :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrealizuję listę w przyszłym roku na pewno :D

      Usuń
  5. Przygarnęłabym prawie wszystkie te rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Black cherry pięknie pachnie! A co do aparatu i dobrych zdjęć to ważne jest też dobre oświetlenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, piszesz, że lampy posiadasz:) Ja robię zdjęcia telefonem Galaxy S2, teraz dostałam pierścieniówkę, mam nadzieję, że zdjęcia będą lepsze, bo na aparat na razie nie mam co liczyć.

      Usuń
    2. Wiesz, jak patrzę na zdjęcia, które robi galaxy s3 mojego chłopaka to powątpiewam w mój aparat. Chyba będę sobie od niego pożyczać telefon bo kręci również prawdopodobnie lepiej. Myślę, że mój galaxy trend też ;/

      Usuń
  7. Zycze spelnienia prezentowych marzen i udanego wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojjjj, statyw by się przydał i mi, nie powiem że nie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojj skórki w LOLu to jest to ;) byłam w szoku kiedy przeczytałam, że też w to grasz. To moja ukochana gra ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też zbieram sobie na aparat, konkretnie marzy mi się canon eos 40d :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dostanę statyw i lampę pierścieniową, ale trzeba ją najpierw zamówić ;P Dołączam do grona obserwatorów, znam Cię z YT, nie widziałam, że masz też bloga :P Ja też działam na dwa fronty ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.