czwartek, 5 grudnia 2013

Wawa non stop - moje sceny + włosowe podsumowanie listopada


Witajcie! Ostatnimi czasy jestem bardzo zabiegana. Trochę zaczęło mi się nauki i niestety zawaliłam jedno kolokwium. Mimo to, że byłam więcej niż pewna zaliczenia i swojej wiedzy. Teraz mam ogromny ból tyłka z tego powodu!
Co do Wawy non stop, w odcinkach 64 i 66 podobno można mnie zobaczyć. Ciekawostka: nie dostałam jeszcze wynagrodzenia a nagranie mieliśmy dwa miesiące temu. Milusio. Jeszcze żeby to była jakaś ogromna kwota.
A teraz aktualizacja włosów, listopadowa. Mają się całkiem nieźle, dzisiaj wyglądają naprawdę bardzo ładnie. Już mogę nawet założyć łatwo grzywkę za uszy, co mi się nie udawało zaraz po podcięciu. Myślę, że podcięcie ich na dość równo im służy. Mniej się wywijają, łatwiej je związać w warkocz. Oprócz tego wykańczam olej Khadi, przyspieszający porost i muszę stwierdzić, że jestem z niego obecnie naprawdę zadowolona. Myję też włosy trochę rzadziej. Okazuje się, ze drugiego dnia nie wyglądają źle, co traktuję jako sukces.


Jutro kończę zajęcia wcześnie, zatem nagram coś wreszcie! Wolę nie nagrywać na szybko i bez przygotowania, mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Jestem także w trakcie pisania posta o suchych szamponach, jako przyczynie wypadania włosów. Do niedługo :)

22 komentarze:

  1. Ooo, suche szampony przyczyniają się do wypadania? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nadużywasz to mogą :D ale jeszcze o tym sporo napiszę. Nie należy się stresować!

      Usuń
  2. no, no piękne masz te włosy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powinnas sie wstydzic występów w czyms o tak żenującym poziomie. a Ty sie jeszcze tym chwalisz... zal.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadna praca nie hańbi. Poza tym dostanie trochę kasy co z pewnością się przyda studentce,która nie mieszka z rodzicami

      Usuń
    2. bo Ty pewnie występujesz w sztukach teatralnych na najwyższym poziomie :) poza tym Anielka została o to przez nas poproszona.
      Włosy jak zwykle piękne :)

      Usuń
    3. Kiedy ja pękam z dumy ;////

      Usuń
    4. We wcześniejszych postaci przecież wspominała ze poszła tam dla jaj.

      Usuń
    5. Nic złego nie zrobiła przecież ...bez przesady .. ludzie ... macie problemy heh ... Ukryta prawda już była ??

      Usuń
  4. A kiedy I o ktorej?????

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne włosy, bardzo zdrowo wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak myślałam , że ciebie tam (w wawie) widziałam ostatnio ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Łaaał cudowne! zero prześwitu na końcach ;O

    OdpowiedzUsuń
  8. Anielko ja włośnie też się nad tym zastanawiałam i mam ogromne spostrzeżenia, że rzeczywiście suche szampony u mnie bardzo przyczyniły się do tego problemu (mimo że używam raczej tych aptecznych z górnych półek). Czekam na filmik ze zniecierpliwieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie mozna kupic ten olejek Khadi?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. O to nieładnie, że Ci jeszcze nie zapłacili. ;/
    Śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anielkoo, była już Ukryta Prawda z Tobą?

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że kariera się rozwija.

    OdpowiedzUsuń
  14. PS. Oczywiście czekam na artykuł o suchych szamponach w odniesieniu do wypadania włosów. Chętnie poczytam do jakich wniosków doszłaś.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.