środa, 22 stycznia 2014

Eveline, Art Scenic, Korektor do brwi, czyli jak szybko i dobrze podkreślić brwi


Zaryzykowałam! Rzadko mi się o zdarza, jeżeli chodzi o produkty do makijażu, żeby kupić przed sprawdzeniem na wizażu. Opłacało się mimo wszystko. Chyba jeszcze w trakcie trwania promocji -40% w Rossmannie, sięgnęłam po ten Korektor do brwi, Eveline. Mój błąd jeszcze rok temu polegał na tym, że nie podkreślałam brwi. W zależności od światła czasem były, czasem nie.


Bez żadnego podkreślenia wyglądają następująco. Nie są zbyt gęste, jasne. Dużo osób radziło mi hennę, ale bałam się. Kiedyś po zrobieniu henny przez kosmetyczkę nie mogłam na siebie patrzeć. Jednak znalazłam osobę, budzącą we mnie zaufanie i staram się co jakieś dwa miesiące udać do niej, w celu regulacji i 'farbowania'.Problem polega na tym, że henna dość szybko znika a ja sama nie za bardzo lubię się z nią bawić. Próbowałam kredką, cieniami, jakimś tam produktem specjalnie do brwi, ale niestety. Moja niezbyt zdolna ręka potrafiła zrobić mi jedynie krzywdę. Oczywiście po kilku minutach pracy, było dość w porządku. Tylko poważnie, kto ma rano dodatkowe 8 minut na zrobienie brwi? Ja wolę spać. Dlatego się cieszę, że trafiłam na ten produkt.


Bardzo szybko mogę podkreślić brwi, bez zbędnych poprawek. Utrzymuje się bez żadnego problemu, jeżeli nie macie nawyku głaskania się po brwiach (mnie on dopada w domu na szczęście). Moje brwi nie są gęste, ale myślę, że jeżeli ktoś z was takowe posiada, to ten kosmetyk będzie idealny i świetnie będzie się sprawdzał. Ja jestem niesamowicie zadowolona. To tylko kilka sekund a już je widać!



Obecnie brwi oczekują na regulację i jak tylko będę po sesji to zjadę do rodzinnego miasta, żeby wreszcie trochę je uporządkować. Mimo wszystko 12zł za dobrze dostępny i świetny produkt to świetna cena. Bardzo wam polecam. Występuje w dwóch kolorach, brązowym i czarnym. Jak widzicie posiadam brązowy. Ma wygodną szczoteczkę, jak tusz do rzęs, która aplikuje odpowiednią ilość. Nie musicie się obawiać, że coś nie wyjdzie, to bardzo łatwe. Nawet ja potrafię ;)

Jeżeli znacie coś podobnego to koniecznie piszcie! Chociaż pewnie będę do niego wracała często, jest naprawdę świetny i bardzo wam polecam.

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajny, naturalny efekt :) Eveline znów mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co tam brwi! Jakie Ty masz magiczne spojrzenie. Widziałabym Cię w bajkowej sesji zdjęciowej.
    www.ekaterinakozlova.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój chłopak mówi, że 'wybrał mnie' ze względu na spojrzenie xDD ja uważam, że brzmi to co najmniej naiwnie. Dzięki!

      Usuń
    2. Mi też się kojarzysz z bajkowymi disnejowskimi księżniczkami przez te oczy ;D

      Usuń
    3. Zawsze chciałam być księżniczką ^^

      Usuń
  3. Ostatnio oglądałam ten produkt w sklepie, ostatecznie się nie skusiłam. Ten odcień wydawał mi się jakby wpadający w rudy. U Ciebie bardzo fajnie wygląda, więc może jednak wrócę po niego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, chciałam Cie zapytać jak wyprowadzalaś sie do Warszawy to nikogo tam nie znałaś? Szłaś sama na studia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tu wielu znajomych, przyjaciółki i czekał na mnie chłopak ;) napisałam o tym post

      Usuń
  5. Myślisz, że mógłby być za ciemny dla rudej blondynki ? Bo boję się tego, że będzie za ciemny, a chciała bym go sobie kupić. Włosy mam rudawe ale brwi są jaśniejsze i nie wiem. Jak sądzisz ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama mam rudawe włosy i jest bardzo ładnie :)

      Usuń
  6. Muszę się zaznajomic z tym produktem. Sama mam gęste i ciemne brwi, ale z okazji, że nie mogę malowac oczu (alergia na wszystkie znane mi cienie, tusze, kredki itp.), od dawna je podkreślam, dotychczas zawsze robiłam to kredką i bezbarwnym żelem. Mam pytanie: czy ten korektor utrwala kształt tzn. tak jakby skleja włoski? Moje sa długie i jeśli nie używam żelu to każdy sterczy w inna stronę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że utrwala, ale ja mam dość słabe te włoski i mało, więc może u ciebie być inaczej :(

      Usuń
  7. Używam go kiedy nie mam czasu rano na porządny makijaż albo zaśpię :D I jak dla mnie daje naturalny efekt, nie skleja brwi, nie jest za ciemny a mimo wszystko brwi nagle stają się widoczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie, rano naprawdę wolę spać :D

      Usuń
  8. Widze, ze mamy podobna urode. Ja tez jestem bardzo jasna i mam podobny kolor wlosow jasny cieply blond. CHetnie wyprobuje ten produkt. Ja tez probuje roznych sposobow: kredka ,cien ,wosk ale albo sa za chlodne w kolorze albo za ciemne. A osoba o jasnej karnacji i ciemnych brwiach wyglada dziwnie... Obecnie stosuje tusz do brwi z Rimmela ale nastepny bedzie eveline!:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.