czwartek, 30 stycznia 2014

Szamponetka Delia - po dwóch tygodniach


Cześć! Tak jak obiecałam, piszę ponownie o szamponetce, którą potraktowałam włosy jakiś czas temu. Mój pierwszy post znajdziecie tu. Chcę wam pokazać jak wyglądają, czy wszystko się zmyło.
Myślę, że po około 7 myciach nie zostało nic oprócz rudawego połysku. Takowy połysk jest na moich włosach nawet bez farbowania. Dodam, że ponieważ kolor mi się nie spodobał, do pierwszych dwóch myć użyłam szamponu z SLES, co zapewne przyczyniło się do szybszego zmycia.


Zwiększonego wypadania dalej nie zauważyłam. Kondycja włosów również w normie. Chociaż ostatnio i tak wyglądają dość nieciekawie. Muszę się koniecznie wybrać do fryzjera na mocniejsze cięcie bo po tym ostatnim u innej fryzjerki mam ciągle wrażenie, jakby końce były popalone. Nie wyglądają dobrze, są trudne w ułożeniu.
Eksperyment pokazał mi tylko tyle, żebym została przy blondzie. Dobrze, że nie zdecydowałam się na farbowanie henną, kiedy miałam ochotę. Bardzo bym płakała, rudy zdecydowanie nie dodaje mi uroku.

27 komentarzy:

  1. Moim zdaniem ładnie wyglądałaś, ale to ty będziesz nosić takie włosy ;)
    Ja farbowałam też tą szamponetką tyle że na 'korzenny brąz' kolor wyszedł piękny ale po 7 myciach nie było już śladu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W makijażu dawało radę, ale nie będę chodziła w makijażu po domu, żeby tylko nie straszyć :D

      Usuń
  2. tak nie na temat, ale ładnie Ci w buraczkowym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej.. chyba trochę zaniedbałaś włosy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Cudowne włosy! Przepiękne! I ta długość!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, muszę się zgodzić z tym, że stan Twoich włosów uległ widocznemu pogorszeniu, a szkoda, bo były piękne :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, podetnę końce i ozdrowieją :D

      Usuń
  6. A ja uważam, że nadal wyglądają na zadbane i zdrowe :) Długość jest na prawdę imponująca. Ja mam dość krótkie włosy, ale za to końce są w tragicznym stanie a mimo wszystko szkoda mi je obcinać, bo rosną mi wolno, a w krótkich wyglądam strasznie niekorzystnie.
    Jeszcze co do koloru włosów to według mnie nie wyglądałaś wcale źle w rudym, ale w blondzie faktycznie chyba lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. co tam włosy, skoro dziewczyna taka ładna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak blond podkreśliłby Twoją piękną karnację, rudy odwraca uwagę od alabastrowej cery, a szkoda, boś śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daleko Ci do blondu szczerze powiedziawszy :p chyba ze to taki efekt zdjęć :)

      Usuń
  9. Ah te piękne włosy, które zawsze oglądam na youtube :) Uwielbiam cię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie włosy nie są już takie ładne, ale długość imponująca!

    OdpowiedzUsuń
  11. Włosy piękne, ale ja widzę tylko cerę- jest idealna! Zazdroszczę ;P / Ola

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę się powstrzymać i muszę to napisać. Jesteś przepiękna , masz delikatna urodę, buzia jak u porcelanowej lalki, ogladalam Twoje filmiki na YouTube i uwazam ze jesteś przesympatyczna i czekam na więcej filmików :) pozdrawiam, Martyna :))

    OdpowiedzUsuń
  13. o wiele lepiej bez tej Deli :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej:) Wiesz może jak sobie z tym radzić, aby nie było widać właśnie takiego "przedziałka" = prześwitującej skóry na czubku głowy, jak Ci wyszło na tym zdjęciu? Sama mam właśnie coś takiego i strasznie mnie to denerwuje... Sama nie wiem, może to jest normalne? Ale jak patrzę po inne osoby to wydaje mi się, że tak nie mają. Też mam długie włosy (poniżej piersi) i całkiem gęste, nie wypadają jakoś ani nic. Z góry dzięki za pomoc:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka ładna dziewczyna, zazdroszczę Ci cery. ^^ Włosy też masz bardzo ładne, nawet jeśli końcówki są suche to tego nie widać. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem nadal wyglądają na zadbane i ładne, tylko końcówki są bebe :)
    Masz cudowną urodę :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie ty masz niesamowite włosy! Piękne są <3

    Zapraszam :)
    http://ogrod-pelen-kartek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.