wtorek, 4 lutego 2014

Annabelle Minerals - róż Romantic



Cześć! Jutro czeka mnie egzamin z biologii i genetyki, ale oficjalnie się poddaję. Niedługo jadę kupić sobie buty na poprawę humoru, nie jestem w stanie nic przyswoić.
Chcę wam dzisiaj przedstawić róż w którym jestem zakochana od samego początku, dostałam jego próbkę razem z podkładem mineralnym, jako gratis. Mimo, że to próbka, używam go już ponad miesiąc albo może i dwa a wciąż zostało dość dużo.


Annabelle Minerals, w kolorze Romantic, który jest po prostu przepiękny. Według mnie świetny dla blondynki o tak jasnej cerze, jak moja. Kosztuje 30zł, za 4g. To proszek, zatem wydajny niesamowicie. Sam fakt, że swój tester mam tak długo o czymś świadczy. Bardzo ładnie utrzymuje się ba buzi i dobrze rozprowadza. Ma lekkie, świecące drobinki, ale nie ma efektu choinki na buzi. To subtelne.

Trzeba uważać z ilością, żeby nie zrobić sobie plam no i samo nakładanie na początku może sprawić kłopot bo jednak produkt gdzieś tam się posypie. Jestem pewna, że kupię go ponownie, chociaż teraz chodzi za mną jeden z wytworów Chanel. Polecam zamówić sobie próbki, są bardzo tanie a i tak starczą na długo.

Swoją drogą, moja cera wcale nie jest taka idealna jak na zdjęciach, pamiętajcie, że to kwestia oświetlenia. W PS co prawda niczego nie poprawiam, ale w rzeczywistości na pewno wygląda to trochę inaczej. Acz teraz już się poprawiło i jest niemalże jak przed rewolucjami :)

25 komentarzy:

  1. nie mialam jeszcze minerałów z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczny kolor! bardzo Ci pasuje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak się pewnie jeszcze na inne skuszę :D

      Usuń
  3. Bardzo ładny kolor, pasuję do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ciebie też pewnie by pasował :D

      Usuń
  4. Ja mam Rose i go uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówię sobie jeszcze inne kolory na pewno *.*

      Usuń
  5. Ja mam Rose i niestety nie pasuje do mnie :( W ogóle nie mogę przekonać się do podkładu z AM, mam wrażenie że stan skóry mi sie pogarsza gdy go używam, dodatkowo ciężko mi przewidzieć kiedy będzie wyglądał dobrze a kiedy nie (czasem się ciastkuje). :(


    Włosy na pierwszym zdjęci wyglądają przepięknie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś ostatnio czytałam, że podobno podczas pierwszych tygodni używania podkładów mineralnych 'wyciągają' ze skóry zło :D może dlatego. Dzięki!

      Usuń
  6. Nie stosuję różu... może powinnam?

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama mam czasem naturalne, lekkie rumieńce i róż mi teraz niepotrzebny ;) Jesteś śliczną dziewczyną i pięknie się malujesz, a pamiętam, jak zaczynałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam rumieńce :D ale te naturalne nie wyglądają zbyt ładnie. Jak oglądam zdjęcia sprzed roku dwóch, to się śmieję ^^

      Usuń
  8. kochana kiedy będzie ten odcinek z Tobą w ukrytej prawdzie??? Podaj numer odcinka proszę :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo przyjemnie i wydaje się być dobry dla mnie bo jest delikatny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.