czwartek, 6 lutego 2014

Cięcie i aktualizacja włosów - luty 2014


Cześć! Podcięłam włosy, co pewnie widać po zdjęciu. Poszło około 6cm i końcówki znowu są milusie, ładniusie. Chciałabym wam także coś wyjaśnić. Ostatnim razem kiedy pokazałam moje włosy, napisałam, że ich obecna kondycja nie za bardzo mi odpowiada. Wiązało się to z przeproteinowaniem i oczywiście ze zniszczonymi końcówkami. Oprócz tego na zdjęciu były pofalowane, po koczku. Nic zatem dziwnego, że nie odbijały światła jak zwykle. To doskonały przykład na to, jak istotna w wyglądzie włosów jest ich stylizacja. Mimo wszystko, wolę siebie z włosami falowanymi/kręconymi, niżeli z prostymi.


Tutaj oczywiście musiały się trochę wywinąć. Palcami zaznaczyłam sobie talię a później narysowałam linię w programie graficznym. Dzisiaj rozpocznę kurację Jantarem, mam tylko jedną buteleczkę, zobaczymy na jak długo mi starczy. Oczywiście pokażę wam efekty od razu.


Powyżej zdjęcie sprzed cięcia. Uwierzcie mi, nie da się w miesiąc znacznie zaniedbać włosów. Wystarczyło cięcie, które i tak za mną chodziło bo długość mnie przytłaczała oraz olejowanie (w walce z przeproteinowaniem).

33 komentarze:

  1. wyglądają pięknie. Podcięcie końców zawsze wychodzi im na dobre:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tym razem mam zamiar zadbać o to, żeby nie traciły szybko kształtu ^^

      Usuń
  2. od razu zdrowiej wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Albo mi się wydaje, albo są trochę gęstsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej się wydaje, ścinam je teraz prawie na prosto :)

      Usuń
  4. Wyglądają przepięknie! I ten kolor, zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Są dość przeciętne, ale cienkimi też ich nie nazwę

      Usuń
  6. Piękne :) Ja czekam jeszcze miesiąc i w końcu podcinam swoje. Już się nie moge doczekac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nie mogłam doczekać :D liczyłam dni

      Usuń
  7. Zazdroszcze włosów! :) Ja uzywam Jantaru od 3 miesiecy i mam szał baby hair na głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają ślicznie. Mam nadzieję że moje też kiedyś będą takie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. obcinanie koncówek zawsze wychodzi na dobre, choć 6 cm to sporo, ja robie zawsze max 2 (bardzo mi jest ciężko wykonać jakiekolwiek cięcie). bardzo ładnie prezentują się Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. masz cudowne wlosy!!:) moje cały czas są nierównej długości i po prostu masakra jedna wielka z tym jest... jakbym miała je znowu wyrównać to by poszło 10 cm a mi brak cierpliwosci echh :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne włosy :)

    Możesz napisać o co chodzi z tym przeproteinowaniem ? Czyli kiedy moje włosy po domowej masce (żółtko,nafta,olej rycynowy,miód, cytryna,mleko, drożdze , odżywka) są suche na końcach i zle się rozczesują, nie powinnam w ogóle jej używać, czy np. raz na 2 tygodnie? Ostatnio robiłam ją raz w tygodniu..

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale włosy.I tak zdrowo wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Cię kobieto. Cudem poprawiasz mi jakoś nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  14. Od razu wyglądają zdrowiej :) Masz aż tak proste swoje naturalne ?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.