niedziela, 2 marca 2014

Aktualizacja wlosów - marzec 2014


Witajcie! Postanowiłam robić zdjęcie włosów z podobnej perspektywy, żeby dokładnie widzieć jak sobie rosną. Dodam, że ten pasek nie jest przypadkowy w talii, ma również ułatwiać porównanie.

Jak się mają moje włosy? Emolientowa pielęgnacja im służy, wyglądają ładnie i zaczynają się falować. Końcówki są prawie nienaruszone po ostatnim cięciu i to mnie cieszy najbardziej. Na zdjęciu końcówki odstają w różne strony, muszę się nimi dobrze zająć i może uda się wreszcie coś uzyskać. Jestem z nich zadowolona, nie stylizuję, jedynie myję i czeszę. Ale naprawdę nie rozumiem skąd ta nagła zmiana, chociaż strasznie mnie cieszy :)

Jaki plan? Zapuszczanie! Znowu do talii a jak będą do talii to może w końcu do bioder. Obiecuję się pilnować, żeby znowu dużo nie ciąć. Planuję zamówić IHT9 i regularnie używać wcierki Jantar. Zobaczymy, czy uda mi się znacznie przyspieszyć porost.

Mam nadzieję, że wasze włosy również mają się dobrze!

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje włosy!
    PS: chciałam napisać Ci komentarz na yt odnośnie filmiku jaki dodałś o oczyszczaniu, ale mój internet robił mi na złość i się nie dało więc napiszę tutaj mianowicie, DZIĘKUJĘ! wszędzie szukałam tematu oczyszczania zaledwie 2-3 dni temu, dodałaś ten filmik w idealnym momencie, jeszcze raz dzięki!

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne, jak zawsze, tylko chyba przeoczylam moment ciecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne masz włosy :) Wyglądają na bardzo zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne włosy, masz niesamowity kolor, generalnie bardziej podobają mi się brązy, ale Twoje wyjątkowo przypadły mi do gustu - nigdy go nie zmieniaj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zamiaru ;) też go lubię. Dzięki!

      Usuń
  5. osz.. obciełaś wlosy :( :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Seria IHT9 też mnie zainteresowała, ale na razie muszę wykończyć te kosmetyki, które mam. Piękne masz włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja IHT9 miałam, świetny olej :) dzięki

      Usuń
  7. fajny sposób na ten pasek w tali :) masz świetne i zdrowe włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne sa ;D ja sie pytam kiedy moje tak urosna?;c nadal duzo im brakuje do zapiecia od stanika :x moze na koniec rokuu ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne sa ;D ja sie pytam kiedy moje tak urosna?;c nadal duzo im brakuje do zapiecia od stanika :x moze na koniec rokuu ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne włosy! Nie będą Cię znowu przytłaczać włosy dłuższe niż do talii? Kiedyś o tym pisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne:-) marze zeby moje choc w połowie kiedyś tak się prezentowały...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.