poniedziałek, 31 marca 2014

Fotorelacja z zoo



 Hej! Wybrałyśmy się dzisiaj z Pauliną do zoo. Nie wiem, czemu wcześniej nie pomyślałam o tym. Zrobiło się ciepło, jest niesamowicie przyjemnie. Warszawa mi się podoba, zdecydowanie. Przetestowałyśmy aparat pierwszy raz w 'plenerze'. Dopiero się uczymy właściwie, ale uważam, że zdjęcia robi cudne.


Takie wyjście dodaje niesamowicie energii. Bardzo poprawił mi się humor a jeżeli dodać to, że sprawy znowu idą po mojej myśli, to można wytłumaczyć, skąd moja ucieszona twarz.


 Zwierzątka oczywiście fiołkami nie pachną, ale miło było je popodglądać. Ludzi nie było dużo, więc spacerowało się bardzo przyjemnie. Spędziłyśmy tam około dwóch godzin a tak naprawdę można śmiało siedzieć dłużej.


Cudny kotełek do przytulania. Tak się wystawił na widok publiczny :)


Nosorożec pozował do zdjęć. True story. Niestety te, na których dokładnie to widać są nieostre, ale wierzcie mi na słowo.


Paulina bardzo tematycznie, spódnica w kotki.


Słoników niestety nie widać.


Zdjęcie włosów musi być!


Żyrafa! Jedna chodziła odgrodzona od reszty. Samotne biedaczysko.


Wbrew pozorom to nie koteł, tylko wydra.


Goryl, przerażające zwierzę. Wydaje się dobre do przytulania, ale jestem pewna, że z łatwością wyprzytulałby mnie zbyt mocno.


I to wszystko! Mam nadzieję, że czujecie się dobrze. Moje samopoczucie ma nareszcie +100. Będę zabierała ze sobą aparat, jestem z niego bardzo zadowolona.

28 komentarzy:

  1. uwielbiam zwierzęta :)) świetna kurtka !

    OdpowiedzUsuń
  2. :* piekna :) odnosnie wlosow ktore tu sa niewazne bo na pierwszy plan wychodzi twoja piekna buzka to wole prostą wersje :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham zwierzęta i muszę się wybrać do zoo bo ostatni raz byłam chyba z 10 lat temu xD
    Świetnie wyglądasz ! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! No to tak jak ja :D bardzo mała byłam, kiedy ostatni raz odwiedzałam zoo

      Usuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia. No a Ty i Twoje włosy prezentujecie się cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna pogoda i fajna wycieczka, dawno nie byłam w zoo") a na koniec sliczne foto włosów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) cudnie na dworze i w zoo też

      Usuń
  6. Co do goryla, to powinnaś stanąć bliżej niego. Wtedy zdjęcie wyszłoby dużo lepsze ;) Jesteś bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki. Żadna modelka ze mnie, więc wiesz >D

      Usuń
  7. Ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha uwielbiam nasze Zoo. Byłam w tą niedzielę i było super, ale oczywiście mnóstwo ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładne z was dziewczyny! A włosy macie cudowne, nic tylko je układać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. czy na ostatnim zdjeciu tam dwoch lezy na plecach? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak >D one ogólnie szalone pozy miały

      Usuń
  11. cieniuchne te Twoje włoski

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zajęcia. Jakim aparatem się posługujesz, zdradź proszę.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.