piątek, 25 kwietnia 2014

Long4Lashes - efekt po 10 tygodniach


Cześć! Zanim przejdę do tematu pochwalę się wam, że dostałam odmłodzona dzisiaj o cztery lata. Wystroiłam się w marynareczkę, białą koszulę no bo wiosna, trzeba wyglądać świeżo i na przystanku zostałam zaskoczona przez gimnazjalistów, którzy zapytali mnie jak mi poszedł egzamin. Z początku się zastanawiałam który bo trochę ich pisałam w lutym i dopiero później przyszło oświecenie. Przygody od rana!

Mój pierwszy post o tym serum, z wszelkimi potrzebnymi informacjami możecie zobaczyć tu. Mija 10 tygodni, odkąd rozpoczęłam kurację, więc jeszcze trochę ona potrwa, ale myślę, że tym razem nie zaprzeczycie, że efekty widać. Największa różnica jest, kiedy porównam zdjęcie sprzed kuracji z pomalowanymi rzęsami, teraz po prostu wow! Jak doklejone.

Bardzo ładnie podkręcają się w górę, chociaż i tak rosną dość prosto, ale taka ich natura. W kąciku zewnętrznym są bardzo długie, wciąż się zagęszczają i nie mogę się doczekać końca kuracji bo już teraz jest według mnie świetnie.

Widzicie różnicę? :) te dwa zdjęcia na dole zostały zrobione dzisiaj.

15 komentarzy:

  1. widać różnicę,koniecznie muszę dorwać ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzisiaj mialam zakonczenie roku wiec ubrana bylam na galowo i tez obcy koles zapytał sie mnie jak mi poszedl egzamin o.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, teraz będę sprawdzała, czy nie ma egzaminów

      Usuń
  3. Wydaje mi się, iż widać różnicę. Rzęsy są mocniejsze i mają piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się wydłużyły Twoje rzęsy! Efekt widać. Ja też stosuję tą kurację, ale dopiero niecałe 2 tygodnie. Mam nadzieję, że u mnie efekty też się pojawią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno :) ja po miesiącu zauważyłam, że coś się dzieje

      Usuń
  5. Widac, ze się wydłużyły, od razu pojawił się skręt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :D te w zewnętrznym kąciku zawsze mi rosły do dołu i wreszcie ładnie wyglądają

      Usuń
  6. widocznie wyglądasz młodziej niż myślałaś :D a efekty super! sama bardzo bym chciała wypróbować to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowita różnica! :) Ja ostatnio zostałam wzięta za studentkę prawa ;-)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, ja mam pytanie do Ciebie z innej beczki, ale jeśli możesz to bardzo proszę o odp. Konkretnie: mnie osobiście ten temat nie dotyczy ale mam bliską osobę która ma problem z trądzikiem/wypryskami na twarzy i chciałabym jej zrobić prezent :) Wiem, że nie masz problemu z tym ale może polecisz coś? Kojarzysz jakieś 'hity blogsfery'? :)
    Pozdrawiam, stała czytelniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt piękny i chętnie bym wypróbowała, ale powstrzymuje mnie Bimatoprost w składzie :/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.