środa, 2 kwietnia 2014

Włosowe podsumowanie marca 2014 + przypomnienie o rozdaniu


Hej! Mój wczorajszy post był oczywiście żartem, ale i tak fajnie, że kilka osób się nabrało :). Nie planuję farbowania, póki nie pojawią się siwe włosy i nie zaczną być widoczne.
W tym miesiącu włosy miały ze mną przeprawę mimo wszystko. Bardzo kiepsko jadłam, stresowałam się. Mimo to starałam się je olejować, zabezpieczać i jestem zadowolona.
Podcięcie planuję na początku czerwca. Obecnie moim ulubionym produktem jest Czarne mydło babuszki Agafii. Po którym moje włosy wyglądają naprawdę bardzo dobrze. Najchętniej używałabym go ciągle.
W kwietniu zamierzam używać oleju IHT9, jako przyspieszacza porostu. Zobaczymy, co to będzie. Poza tym będę kontynuować kurację tranem i myślę, że skupię się bardziej na diecie. W najbliższym czasie planuję też farbowanie Cassią. Bardzo podoba mi się jak po takim farbowaniu błyszczą w słońcu wiosną.

Co u waszych włosów :)?  Przypominam także o rozdaniu! Macie jeszcze dwa dni

48 komentarzy:

  1. całe szczęście, że to żart. Masz świetny kolor:))

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że wczoraj żartowałaś...są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne wlosy i dobrze, ze nie farbujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie co będzie za jakiś czas :D

      Usuń
  4. Przecudne są Twoje włosy :) Zdrowe i długie. Nie farbuj, bo nie warto. Wiem coś o tym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już siwe będą to zacznę na pewno

      Usuń
  5. Szkoda, że to żart, chociaż widać to odrazu, to było ci bardzo ładnie w takim blondzie. Naprawdę pasuje do twojej karnacji:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do czasu aż przyszłyby odrosty :D może kiedy zacznę siwieć ;)

      Usuń
    2. odrosty to straszny ból, teraz przeżywam to codziennie, bo hoduję naturalki i nie wyrównałam coągle koloru, a więc łażę z piętnastcentymetrowym odrostem. I jeszcze przez to, że mój naturalny kolor, to taki popielaty blond z jasnymi refleksami, to przy sztucznie błyszczącej się farbie moje naturalki wyglądają na siwe :/

      Usuń
    3. Moje też mają zimowy odrost ;) czekam aż mi pojaśnieją od słońca. Poza tym wiem jak to jest mieć odrosty, wstydziłam się ich bardzo

      Usuń
  6. Piękne włosy! :) Wiesz już w którym odcinku wystąpisz w nowym programie "Pielęgniarki" ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam będzie to 8 odcinek

      Usuń
  7. zazdroszę Ci takich prostych włosów *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wysuszę to są proste, ale tak to się falują ;)

      Usuń
  8. ale równe! piękne są :) widać, że zadbane!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne włosy! Takie zadbane. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądają :)
    Na czarne mydło mam wielką ochotę. Zbliżają się moje urodziny, więc może akurat ktoś mi zrobi taki miły prezent...

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj!
    Zwracam się właśnie do Ciebie ponieważ twoje włosy i to w jaki sposób o nie dbasz jest dla mnie perfekcyjne. A więc tak, moje włosy należą do rodzaju puszących sie, plączących itp. Ponieważ używam duzo prostownicy moje włosy staly sie biale przy końcach (jestem brunetka wiec wygladalo to bardzo brzydko) były porozdwajane i lamliwe. Poszlam do fryzjera zeby je ściąc, ale teraz trochę tego żałuję bo nie mogę sie przyzwyczaić do mojego wyglądu. Zawsze chciała miec długie włosy a ciągle musze je podcinac i wracam do tej samej długości co zawsze. Wiem ze teraz moje włosy sa zdrowsze i ładniejsze po obcieciu ale strasznie ubolewam nad tym ze caly czas wracam do tej samej długości (początek łopatek) Proszę czy masz jakiś pomysł co mogłabym zrobić?
    Z góry serdecznie dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako anonimowa wlosomaniaczka Ci odpowiem, choc nie jestem msmelevis.

      Po 1- ciesz sie, bo teraz masz zdrowe wlosy, bez szpecacych koncowek. Tez jestem brunetka, mam zniszczone i zazdroszcze decyzji, sama bede musiala podjac ten krok

      Po 2- staraj sie intensywnie zabezpieczac konce dobrym jedwabiem, nie biosilk, mi jeszcze wiecej koncow rozdwoil. Zawsze pamietaj, by wetrzec troche jedwabiu w konce, a na pewno bedzie efekt. Wiem, bo moja siostra tak robi, i uwierz, ze znacznie mniej zniszczen, badz niszcza sie wolniej, a to juz dla Ciebie dodatkowe cm.
      Trzymaj sie:*

      Usuń
    2. https://www.youtube.com/watch?v=_bxstDG6Oco mój film o zapuszczaniu ;)

      Usuń
    3. jak się promujesz na yt

      Usuń
  12. No właśnie akurat mam jedwab biosilk i uzywam go od dłuższego czasu myślałam, że to dobry jedwab. A masz jakiś sprawdzony, który mogłabyś mi polecić :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja Ci polecam jedwab z Mariona lub z CHI :)

      Usuń
    2. Biovax a+e lubię ja. Biosilk ma zły alkohol

      Usuń
  13. jesteś infantylna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to coś złego? >D jestem jeszcze dzieciem

      Usuń
    2. to ktos piszacy ten komentarz ''jestes infantylnba'' jest infantylna. dojrzalej osobie nie chcialoby sie bawic w nieuzasadnione hejty:P

      Usuń
  14. w tych blond byłoby ci cudownie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. a HairCare wiecej komentarzy dodawaja

    OdpowiedzUsuń
  16. a co poradzisz dziewczynie z owłosionymi plecami ramionami karkiem i pośladkami

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje marzenie mieć takie włosy ! zazdro !! <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.