wtorek, 15 kwietnia 2014

Zlot Youtube - fotorelacja


Cześć! Dzisiaj jak obiecałam chciałam wam przedstawić małą relację ze spotkania youtubowego. Zacznę od tego, że wybrałam się tam zupełnie sama, ale absolutnie nie narzekałam na brak towarzystwa do rozmów.


Niestety nie udało mi się spotkać żadnego z moich widzów, ale mam nadzieję, że będzie jeszcze taka okazja. Było ogólne szaleństwo. Słyszałam, że kiedy wyszli Abstrachuje, zrobiło się bardzo głośno i zapanował ogromny chaos. Ja oczywiście musiałam coś odwalić, więc potknęłam się o Roberta a później siedziałam na kurtce Masnego. Może spłynęło na mnie trochę fejmu.


Wszystkie dziewczyny z urodowej części Youtube rozpoznałam bez żadnego problemu. Wyglądają dokładnie jak na filmach.


Poznałam też Karolinę, jej włosy wyglądały bardzo ładnie. Moje niestety rozwaliły się już w drodze, ale mogłam się tego spodziewać. W końcu kiedy powinny wyglądać ładnie to mi dokuczają.


Właściwie, kiedy już zbierałam się do domu poznałam Piotrka. Uwierzcie mi, przesympatyczny gość.

Oprócz tego wreszcie miałam okazję spotkać się z dziewczynami z MyCityOfBeauty a dodatkowo dzisiaj spotkałam Kamilę przed wylotem do Oslo, na lotnisku! Kilka dni przed spotkaniem przypadkiem trafiłam gdzieś w centrum na Anię z kanału czeszemy a już wcześniej kontaktowałyśmy się na facebooku. Zamieniłam też kilka słów z Oleską, która jak się okazało mnie nawet kojarzy.


Trzeba przyznać, że bez błędów się nie obyło, ale ja jestem przeszczęśliwa bo udało mi się nawiązać fajne znajomości. Ktoś z was był? :)

7 komentarzy:

  1. zazdroszczę,musiało być super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jakie miłe spotkanie!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny event :) Miło tak spotkać fejmy, w listopadzie spotkałam siez Katosu, Maxi i Aliną Rose na Makijaż a'la Bioderma :D też było świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama uwielbiam poznawac nowe osoby, zwlaszcza z blogowego swiatka, wiec wcale sie nie dziwie, ze zlot sie udal :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdro! Fajna z Ciebie laska :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.