wtorek, 1 kwietnia 2014

Zmiana koloru włosów - blond


Hej! Nowy film się ładuje a ja nie miałam czasu wczoraj go wgrać, ponieważ zaraz po wizycie w zoo, pojechałam do znajomej fryzjerki, zmienić kolor włosów. Uznałam, że taki jasny będzie pasował do mojej cery. Tym bardziej, że tak strasznie podobają mi się odcienie Norweżek. Nie znam nazwy farby, była jakaś fryzjerska.

Włosy są oczywiście trochę suche, na pewno sporo ucierpiały. Myślę jednak, że odpowiednią pielęgnacją przywrócę im blask bo są trochę matowe. Co o tym myślicie? Podoba się wam? :) dawajcie znać

72 komentarze:

  1. Najpierw myślałam,że to przerobione w programie. ;o
    Ogólnie wole ciemne odcienie włosów, ale w sumie to ładnie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo są przerobione ;D nabrałam cię!

      Usuń
  2. To zart w prima aprilis :) widać ze zdjęcie jest przerobione

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i tak się kilka osób nabrało 8)

      Usuń
  3. dobry żart!! ;D W tym kolorze CI nie do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Blogerka przed zmianą koloru najpierw opisuje to zdarzenie min 3 razy na blogu, wypytuje o farby itd a potem daje relację również w formie nie krótszej niż 3 notki dłuższe niż wszytskie treny Kochanowskiego, więc albo nie jesteś blogerką albo to jest Prima Aprilis :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, ja bym raczej nie wypytywała :D zazwyczaj takie decyzje podejmuję pod wpływem impulsu

      Usuń
  5. zart czy nie, ślicznie Ci w takim odcieniu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Chociaż wolę naturalny ;)

      Usuń
  6. to pewnie żart, bo nie ładnie Ci w tym kolorze, wygląd jak peruka :P

    OdpowiedzUsuń
  7. jasne, że żart. Też po pierwszym spojrzeniu na zdjęciu stwierdziłam, że zdjęcie przerobione.

    OdpowiedzUsuń
  8. żarty żartami, ale ładnie by Ci było w takim jasnym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o mamo jaka śliczna blondynka z Ciebie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że dzisiaj jest 1 kwietnia i mamy photoshopa, bo ładniej Ci w Twoim obecnym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Good job Mr Photoshop ; ) nie zmieniaj, ładnie Ci w naturalnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. HAHAHA! Się uśmiałam... jako, że w photoshopie siedzę dość często... to no uznaję żart za dobry.
    HAHAHA "Nie znam nazwy farby, była jakaś fryzjerska.." - myślę, że nie rzuciłabyś się na tak głęboką wodę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhahaha, pewnie że nie. W życiu bym nie dała sobie nic na stałe zrobić czymś 'fryzjerskim' :D

      Usuń
  13. miałam pisać, że wyglądają jak z photoshopa :D mam nadzieję, że to żart ! haha

    OdpowiedzUsuń
  14. Już się bałam... ale na moje oko i przeczucie.. to żart! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. żart czy też nie w takim Ci milion razy lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostanę przy naturalnym :) lubię go

      Usuń
  16. Od razu wiedziałam że photoshop :D ale fakt faktem że byłoby Ci baardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. widać że przerobione komputerowo :DD

    OdpowiedzUsuń
  18. o matko, przez chwilę myślałam, że naprawdę rozjaśnione!

    OdpowiedzUsuń
  19. żartownisia!!!!! ale ładnie wyglądasz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. słaby grafik. widać, że przerobione w programie typu photoshop ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden grafik, tylko ja. Nie miało być niewidoczne, bez przesady >D

      Usuń
  21. W pierwszej chwili lekko przestraszona szepnęłam : ,,Oesu..'' Ale w następnej zobaczyłam w Tobie słowiańską księżniczkę, serio wyglądasz przepięknie!!! Nie dość że śliczna twarz to jescze ten piaskowy odcień... Właśnie najlepszy jest ten podchodzący pod platynę, moim zdaniem ochydnie wygląda taki rudoblond, niby słoneczny. Jak pojeziesz do Włoch, wszyscy mężczyźni będą się na Ciebie rzucać. :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię swój kolor naturalny :) Włosi mnie zupełnie nie kręcą :D wolę Norwegów!

      Usuń
  22. Prima aprilis :) Ale dobrze ,że to tylko żart bo w twoim rudym jest Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kiepskie zdolnosci cie zdradzily ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież nie jestem grafikiem i nie zależało mi na precyzyjnym wykonaniu.

      Usuń
  24. Nie dałam się nabrać. Lubię kolor który masz aktualnie :) Napędziłaś mi stracha, zanim załadowała się miniaturka 'zmiana koloru włosów- blond' powiało grozą ;d

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pewno żart, wczęsniej byś pewnie zrobiła film pod tytułem "jak przygotowac sie do zmian" lub "bledy w farbowaniu", poza tym jakas tam fryzjerska farba? w to juz w ogole nie uwierzę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nie wiem czy zrobiłabym filmik to pewnie byłby to impuls, ale na rozjaśnianie się nigdy już nie zdecyduję. Raz popełniłam ten błąd. Wolę naturalny kolor

      Usuń
  26. Ja jak tylko zobaczyłam zdjęcie to pomyślałam, że to nie jest prawda. Nie posądzałabym Cię o zafarbowanie Twoich pięknych włosów. Nigdy never! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Postarałaś się, nawet małe włoski 'pomalowane" ;)
    ale i tak nie uwierzyłam ;P zdjęcie od tyłu też by było ;)
    Ładnie Ci, jednak po obejrzeniu Twojego instargrama (hm..stalker much) stwierdzam, że najładniej w naturalnych.

    OdpowiedzUsuń
  28. A już chciałam powiedzieć "witaj w gronie jasnych blondasów" :)

    OdpowiedzUsuń
  29. hahaha dobry żart :D na początku coś mi nie pasowało bo kiedyś sama zmieniałam kolor włosów w programie i to tak mi wyglądało ale jak przeczytałam wpis to już nawet uwierzyłam hahaha ale komentarze mnie upewniły że to żart :D
    ale Ci ślicznie w blondzie :* no bo wiadomo że ładnemu we wszystkim ładnie :***
    pozdrawiam serdecznie ^^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.