czwartek, 15 maja 2014

Golden Rose, Velvet Matte 18 - pierwsze wrażenie


Hej! Dzisiaj kolejna pomadka Golden Rose Velvet Matte, tym razem w kolorze 18. Możecie zobaczyć jak prezentuje się na ustach także na moim instagramie. Kupiłam ją specjalnie na urodziny mojej przyjaciółki i jestem bardzo zadowolona. Naprawdę zakochałam się w szminkach. 


Ostatnio dokupiłam jeszcze jedną szminkę, z innej firmy i widzę ogromną różnicę. Mimo to, że te z Golden Rose są matowe, wyglądają na ustach prześlicznie i nie podkreślają jakoś bardzo niedoskonałości. Poza tym łatwo się je nakłada, długo się utrzymują i ładnie ścierają. Została mi jeszcze jedna do pokazania, ale myślę że za jakiś czas kupię kolejne. Obecnie praktycznie nie maluję oczu a sięgam jedynie po pomadkę. Jak to ja, zgubiłam gdzieś zdjęcia, które zrobiłam zaraz po zakupieniu ich, dlatego na powyższym pomadka już trochę zmaltretowana, ale i tak bardzo ładna.

Jak wam się podoba?

25 komentarzy:

  1. Zapomniałaś napisać, kto Cie na szminki namówił!!! :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie kolor zdecydowanie za intensywny ale tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorobiłam się ostatnio dwóch sztuk o numerach 01 i 02, jestem w nich zakochana do szaleństwa :).

    OdpowiedzUsuń
  4. w jakim programie przerabiasz zdj ?;D sa śliczne a pomadka przepiekna !!! bardzo Ci pasuje;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przerabiam, aparat po prostu robi ładne :) dzięki

      Usuń
  5. Matowych szminek nie lubię, ale GR są właśnie inne i to jedyne matowe szminki jakie lubię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomadka o bardzo fajnym kolorze,skusiłabym się lecz na moich ustach wyglądałaby co najmniej dziwnie,nie pasują mi takie ostre kolory.Tobie pasuje jak najbardziej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowicie wyglądasz w tym kolorze! Ja uwielbiam czerwone szminki, ale chyba nie pasują do mojej delikatnej urody :c
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo łasdnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam, że tylko ja jestem taką bladziutką twarzą ale jak widać nie jestem sama! :D
    A szminka przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękną jasną cerę. Pięknie Ci w takiej szmince;) Mam dwa inne kolory i jestem zadowolona. jednak jak nakładam pędzelkiem je, to nie czuję by były jakoś wysuszona, co mi się zdarza jak nakładam bezpośrednio matowe pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci w tej pomadce! Świetnie prowadzisz bloga, więc zostaję u Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor jest piękny, uwielbiam czerwienie.

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, Twoje usta są stworzone do tej szminki :D tzn... ta szminka jest stworzona dla Twoich ust ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli lubisz matowe szminki to polecam te z nyx'a :) dostępne są w douglasie i całkiem dobrze trzymają się na ustach

    OdpowiedzUsuń
  15. ja myslę ze bardziej by pasowala do twojej urody szminka z pigmentem pomaranczowym, moze byc czerwona, ale taka czerwien z domieszka pomaranczu, sprobuj koniecznie bo mam podobny typ urody i taki pigment fajnie się komponuje z cera i wlosami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. czemu takie zdjęcie prześwietlone ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, wiem, że ten post nie jest z tym związany, ale mam pytanie do Ciebie ;). Na jakiej uczelni studiujesz? Przegrzebałam blog i kanał na yt i nie moglam znaleźć tej informacji :C. Będę wdzięczna za odpowiedź :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocza szpara między zębami :-*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.