czwartek, 1 maja 2014

Golden Rose, Velvet Matte - pierwsze wrażenie


Hej! Moja przyjaciółka urządzała tematyczne urodziny, z tej okazji postanowiłam się zrobić prawie na pin up girl (klik). Zdecydowałam się wreszcie na szminkę. W sumie na trzy. Kupiła w Tesco na Kabatach, 15zł sztuka. Jedną z nich widzicie na górze, jest to Golden Rose w kolorze 14.


Jako mała dziewczynka pamiętam, że podkradałam czasem szminkę mamy albo babci, chociaż umiejętnie pomalować się nie umiałam. Nie jest to w sumie takie łatwe i dzisiaj, ale myślę że to kwestia wprawy i za jakiś czas nie będę musiała niczego poprawiać ani wycierać. 


Nie mam porównania z innymi pomadkami. Mogę wam obiecać, że w obsłudze jest bardzo łatwa a przede wszystkim daje piękny efekt. Ne spodziewałam się, że pomalowane usta mogą tak podkreślać urodę i jej dodawać. Jak wam się podoba?

22 komentarze:

  1. Cudowny.. Piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pasuje Ci taki kolor :) świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz! Bardzo pasuje Ci ten kolor. Super też masz ułożone włosy - mogłabyś napisać jak to zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tej szminki, ale już od dłuższego czasu się na nią czaję, bo nie dość że tania to wiele osób zachwala. Na razie stosuję matową Rimmel by Kate Moss i też jestem zadowolona. Masz świetnie ułożone włosy, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. trochę przepłaciłaś. Mam dwie z tej serii i bardzo lubię, świetnie się trzymają na ustach. Gdybyś chciała więcej to w Hali Mirowskiej są po 7,40, ale dość mały wybór kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na tym pierwszym zdjęciu wygląda rewelacyjnie! Ja albo nie umiem się malować szminkami, albo moje usta się do tego nie nadają.. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. wow mnie się rzuciły w oczu Twoje włosy *.* co zrobiłaś że tak pięknie się układają :)?

    OdpowiedzUsuń
  8. Szminki, tym bardziej matowe, w ogóle mnie nie interesują, ale muszę przyznać, że na Tobie ta pozycja wygląda tak smakowicie, że może się skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne włosy, no i cera... Wygląda bardzo świeżo, ile bym dała za taką cudowną skórę! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor. Uwielbiam takie odcienie. Zapisuję sobie numerek i na pewno się za nią rozejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam pomadki, a błyszczyki są fee ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealny kolor do Twojej karnacji. Slicznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. :) też mam ten kolor! świetnie do Ciebie pasuje! ja pokochałam ją od pierwszego użycia!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny kolor, niestety ja nie lubię matu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie wiem jakie są różnice, kupię pomadki nowe na promocji w rossmannie

      Usuń
  15. Jesteś tak śliczna, że ładnie Ci we wszystkim ;) Ja dopiero zaczynam swoją przygodę ze szminkami, zobaczymy, jak mi wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dopiero zaczęłam :D ale już się zakochałam! Dziękuję

      Usuń
  16. Bardzo ładny kolor tej szminki. :) Ja pierwszy raz w życiu skuszę się na czerwień od Kate Moss, ale to czekam na promocję w Rossmannie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam też czerwoną, ale trochę się boję co zdziała z moimi zebami :(

      Usuń
  17. Pięknie wygląda na twoich ustach i idealnie pasuje do twojej urody!

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam numer 14 i jestem strasznie zadowolona, pięknie podkreśla jasną, porcelanową skórę.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.