sobota, 17 maja 2014

L`Oreal, False Lash Wings Mascara


Cześć, zanim wyjdę chciałabym wam pokazać tusz do rzęs, z którym ostatnio bardzo się polubiłam. Jest to L`Oreal, False Lash Wings Mascara. Dostałam go od mamy, zatem nie odczułam straty w portfelu. Kosztuje ponad 50zł, za 7ml.

 

Najbardziej uwiodła mnie ta asymetryczna szczoteczka. Jest ona świetnym pomysłem i kiedy tusz już mi się skończy, to na pewno ją sobie zostawię. Jest silikonowa, niesamowicie precyzyjna i wygodna. Genialnie radzi sobie z zewnętrznym kącikiem. 


Używam tuszu już koło miesiąca, niestety zauważam, że zasycha, co według mnie jest niedopuszczalne, biorąc pod uwagę jego ogromną cenę. Utrzymuje się ładnie, nie osypuje. Ładnie wydłuża i podkręca rzęsy, co w moim wypadku jest istotne, ponieważ rosną zupełnie proste. Rozdziela je i nie pozostawia grudek. 


Efekt podkręcenia niestety po jakimś czasie znika. Nie zauważyłam żadnego podrażnienia i krzywd ze strony produktu. Jestem bardzo zadowolona i gdyby nie cena, wróciłabym na pewno.

Jak wam się podoba efekt? Używałyście? Trochę mi brakuje czasu ostatnio, ale obiecuję że nadrobię zaległości ;)



13 komentarzy:

  1. Śliczny efekt, trochę szkoda, że podkręcenie znika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam go dość długo ,bo daje naprawdę świetny efekt na rzęsach. Niestety jego wielkim minusem jest to ,że naprawdę szybko zasycha. Zużyłam 4 opakowania i odpuściłam sobie ten produkt ,bo przy takiej cenie nie satysfakcjonuje mnie wysychania tuszu po miesiącu.. A szkoda.

    Vika

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybyś miała wybrać jeden lub dwa pędzle do makijażu oka to które by one były? Planuję mały zakup paletki Sleek i właśnie 2 pędzli Hakuro i nie mam pojęcia na które się zdecydować... Podpowiesz coś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że h70 i h77, chociaż byłoby ciężko ;D

      Usuń
    2. Właśnie myślałam o tych dwóch, utwierdziłaś mnie w przekonaniu :) dziękuję za odpowiedź! plus chyba jeszcze się skuszę na pędzelek do eyelinera :)

      Usuń
  4. Wydaje się fajny, zainteresuję się nim jak skończę obecny tusz.
    Tak w ogóle to jakie cienie masz tu na powiekach? Podoba mi się efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The Balm, Nude`tude, jest cudowna :D

      Usuń
  5. Efekt zadawalający :). Sama z siebie masz ładne, długie rzęsy, także każdy tusz będzie fajnie wyglądał :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj są takie, które robią katastrofę

      Usuń
  6. Miałam go, ale osobiście wolę jego wersję w czarnym opakowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ochote go wyprobowac :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej czego używasz do podkreślenia brwi? Dalej tego korektora do brwi z Eveline?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.