środa, 7 maja 2014

Włosowe podsumowanie kwietnia


Hej! Jestem w trakcie przygotowywania prezentacji na immunologię, ciekawy temat bo o opryszczce, stwierdziłam że przedstawię go też na kanale.

Moja współlokatorka tak bacznie obserwuje mojego bloga (chyba pilnuje, żebym się nie obijała), że przypomniała mi jak to nie było jeszcze aktualizacji w tym miesiącu, zatem jest. Znowu wyschły same, za miesiąc je ponownie wysuszę. Kiedy noszę je proste to zdecydowanie lepiej, żeby nie pozostawiać ich samych sobie bo się wywijają, tworzą jakieś niby-fale. Mam nadzieję, że w czerwcu będą już do paska, chociaż zbliżamy się do długości, która zaczyna mnie przytłaczać.
Niestety na początku maja dopadło mnie przeziębienie i włosy teraz bardzo mi lecą, ale myślę że to przejściowe. Poza tym stresu też już było mniej, szkoda że czeka mnie sesja i powtórka z rozrywki. Spróbuję się tak nie denerwować i normalnie jeść, dla nich! :)

W czerwcu pewnie je delikatnie podetnę i wrócę do kształtu U, nie za bardzo podoba mi się obecny.

Cały kwiecień łykałam tran, teraz rozpocznę suplementację olejem z wiesiołka. Jak już wspominałam wiele razy, to mój ulubiony sposób i nie mogę się doczekać efektów. Liczę, że złagodzi wszystko złe, co przyniesie sesja.

A u was w porządku? Jak matury? :)

24 komentarze:

  1. Jakie piękne włosy! Łał! Czyżby olejowanie?

    OdpowiedzUsuń
  2. jakimi szczotkami rozczesujesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głównie grzebieniem z The Body Shop

      Usuń
  3. Podoba mi się to naturanle ombre ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się czuję, jakbym miała odrosty :D

      Usuń
  4. u mnie odwrotnie - ostatnio był wiesiołek i teraz czas na tran :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie ładne końce :) dobrze, że współlokatorka przypomina :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje włosy to taki skarb, jejku piękne, a do tego mają taki złocisty kolor! Mi się wydaje, że u Ciebie na włosach bardzo ładnie wygląda właśnie ścięcie na kształt litery U.
    Ciekawi mnie ile wynosi u Ciebie obwód kucyka. Zdradziłabyś to? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne puszki, takie delikatne i zdyscyplinowane

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądają ;)
    A matury? Kosmos I galaktyka, którą sprowadził na ziemię do tej pory angielski.
    Już widzę moją rozszerzoną biologię...

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowiutkie :) Mi również bardziej podoba się kształt U, choć to też zależy od włosów ;) Życzę mniej stresów, choć wiem, jak to łatwo mówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie błyszczą. Ja też myślę nad ścięciem w U ale na razie moje włosy są chyba trochę za krótkie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne masz te włosy. Ale co do długości to plany trochę nierealne, bo do paska będzie z 5cm, a do czerwca miesiąc ;p Pamiętam, że twoje włosy rosną szybko, ale żeby aż tak? Zazdroszczę :D Chyba że moja miarka w oku zawodzi (co jest bardzo możliwe) i do paska jest mniejsza odległość. Ładne końcówki. Takie równe. Moje odstają na wszystkie strony, mimo że też są ścięte na prosto. Nie rozumiem tego fenomenu, ale może to po prostu baby hair próbują nadgonić resztę włosów ;D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śledzę Twój kanał na yt, a dzisiaj odwiedziłam również bloga i.. o matko, jestem zachwycona. Absolutnie zaraziłaś mnie włosomaniactwem. Może nie w takim stopniu jak Ty, ale też zaczynam moją włosową przygodę. Jakiś tydzień temu zaczęłam je olejować, a wczoraj byłam w hebe i zaopatrzyłam się w maskę z kallos- crema al latte. Czekam na pierwsze małe efekty. :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam w wolnej chwili do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. masz piękne włosy :)
    http://mika-miikaa.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne :) Wspolokatorka stanelam na wysokosci zadania ;) Zycze mimo wszystko oby obeszlo sie bez wiekszego stresu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oja włosy cuuuuuudowne! I jaki przepiękny kolor *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne włosy! marzą mi się takie długie. Niestety rosną wolno i w dodatku ciągle sieą rozdwajają także co ok 2 m-ce muszę podcinać :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.