czwartek, 12 czerwca 2014

Miętowa sukienka maxi #1


Bardzo lubię długie sukienki. Właściwie poprzedniego lata nosiłam głównie długie je albo długie spódnice.


Mimo to, że moda na maxi jest już dość długo to raczej mi się nie udawało trafić na coś, co zainteresowałoby mnie na dłużej. Jednak kiedy weszłam do sklepu i zauważyłam tę sukienkę, to się od razu zakochałam. 


Pochodzi ze sklepu TALLY WEiJL, więc myślę że jeżeli macie na nią ochotę to spokojnie ją znajdziecie. To chyba nowa kolekcja.

Napiszcie koniecznie, czy widzielibyście u mnie posty ubraniowe. Miałam sporo radości podczas robienia tych zdjęć :)


Na koniec przedstawiam osobę, dzięki której powstaje bardzo dużo zdjęć na moim blogu, Agnieszka, mój osobisty fotograf! Dziękuję za pomoc :)

52 komentarze:

  1. Brzydko obrobione zdjęcia. Szkoda że nie zostawiłaś naturalnych, bez tego rozmywania tła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież to jest wyostrzone na pierwszy plan! Po co krytykujesz jeśli nie znasz się ani trochę na tym jak robi się zdjęcia?

      Usuń
    2. Dwa zdjęcia były przerabiane, chociaż i tak większość zrobił mój aparat, taki mam obiektyw. Pooglądaj zdjęcia przedmiotów, które są na blogu, jedyne co na nich ruszam do kolor.

      Usuń
    3. A nie widzisz na 2 i 3 zdjęciu jak jest wyostrzone? tak się składa że się na tym nieco znam :) i nie krytykuje tylko wyrażam swoją opinie

      Usuń
    4. Ale ja nie mówie o wszystkich zdjęciach bloga tylko o tych 2 :) że szkoda, że nie zostawiłaś ich bez rozmywania tła :)

      Usuń
    5. Rozumiem, ale mimo wszystko moim zdaniem twój komentarz był niegrzeczny :(

      Usuń
    6. nie chciałam zeby tak zabrzmiał

      Usuń
    7. Spokojnie! Nie obrażam się ;D luz

      Usuń
  2. Czy jestem jedynym człowiekiem któremu nie pasują maxi sukienki i spódnice? Te rozkoloszowane też, jestem człowiekiem skazanym na obcisłe spódnice. A Ty wyglądasz pięknie. I te czerwone usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym miała figurę to też nosiłabym same obcisłe! ;) dziękuję

      Usuń
  3. Anielica!!! Cudownie wygladasz, piekna sukienka, mega kobieco! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. biała jak śmietana, tragedia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, ja bardzo lubię być biała ;)

      Usuń
    2. Tragedią jest opalenizna ciężko wypracowana na kilkunastu sesjach w solarium, a nie naturalne piękno ;) Do tego pasujące idealnie do typu urody.
      Tyle jadu w internetach od pewnego czasu, tyle niepotrzebnego jadu!

      Usuń
    3. a ja uwielbiam być biała i uciekam przed słońcem jak tylko mogę :D przynajmniej nie będę później taka pozmarszczana i z przebarwieniami na ciele ;P Białe cery są najpiękniejsze!!! :D

      Usuń
    4. Ja tak samo - jestem rudym bledzioszkiem i naprawdę to uwielbiam. Nie ruszam się z domu bez filtra spf 50 :D Nie wiem, skąd w społeczeństwie to przekonanie, że bladość jest czymś niepożądanym... Porcelanowa cera jest przecież świetna, piękna i "arystokratyczna" :D

      L.

      Usuń
    5. co człowiek to opinia :D

      Usuń
  5. wyglądasz jak Anioł :D pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie, ja jestem chyba za niska a maxi ;)
    Jestem bardzo za takimi postami ubraniowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, thanks for the discovery of Tally Weijl... I fell in love with your dress ! And I found so cute fruits earrings... Your hair is awesome by the way !

    OdpowiedzUsuń
  8. mieta z czerwonym ;((((...... jezu

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta sukienka!! Tylko dlaczego ja w maxi wyglądam jak w worku, ehh ;/ Posty ubraniowe - jestem jak najbardziej za, masz niebanalny styl ;) I pozdrawiamy gorąco śliczną Agnieszkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna kiecka no i posiadaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygladasz pięknie <3 używasz jakis filtrów? masz piękną porcelanową cerę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co mam tylko podkład z filtrem, niedługo się przyjrzę tematowi :)

      Usuń
  12. Ładna sukienka <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba i sukienka, jak i posty tego typu ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ouuu przyomniałaś mi, że MUSZĘ zapolować na jakąś sukienkę do ziemi...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety takich nie noszę bo jestem za niska i wyglądam jak w worku:/ jestem na tak jeżeli chodzi o ubraniowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju wyglądasz cudownie! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się do maksi nie nadaje. Chyba że koturny albo szpile. Jak się ma 160 to człowiek tonie w maxi sukienkach. CIężkie życie kurdupla;-(

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna sukienka, pięknie w niej wyglądasz ;-) ja jestem niestety za niska na maxi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądacie uroczo dziewczyny!!!!!!!!!!!!! ja też uwelbiam takie sukienki, idelane na lato!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Z kąd sukienka koleżanki ?:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubie ten kolor, ale coś mi w tej sukience nie gra. Wygląda tak jak.....hmm.. koszula nocna ?? To tylko moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
  22. hmmmm... Ładna sukienka, ale wg mnie lepiej by Ci było w czymś takim:
    http://allegro.pl/zmyslowa-kobieca-sukienka-dluga-maxi-long-hit-p484-i4245918701.html
    Widzę Cie w tej niebieskiej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krój mi zupełnie nie pasuje ;) źle wyglądam w czymś takim

      Usuń
  23. Poćwicz :( Masz 20 lat, a jesteś jakaś rozlazła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po czym wnioskujesz bo mi tu widać jedynie ramiona? :>

      Usuń
    2. Wnioskuje z tego ze wolisz zakrywac niektore czesci ciala juz cos z nimi zrobic

      Usuń
    3. Wróżbita Maciej byłby dumny

      Usuń
  24. Pięknie wyglądasz. Ja przez długi okres się nie opalałam. W tamtym roku zrobiłam wyjątek i stwierdziłam, że nie wyglądam źle.

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądasz w tym jak własna babcia z koszuli nocnej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babci na pewno zrobi się miło, widząc takowy komplement

      Usuń
    2. Hahahaha, dziewczyno, powinnaś brać takie złośliwe komentarze od zazdrosnych dziewczyn jako komplementy! :D

      Usuń
  26. pod postem o spirulinie przeczytałam, ktoś Ci pisał, że jesteś gruba, więc poszukałam posta z Twoim zdjęciem i jestem w taaakim szoku otwieram i widzę piękną mega zgrabną dziewczynę, aż mnie zatkało ! zazdroszczę takiego wyglądu ! na prawdę śliczna z Ciebie dziewczyna ;) będę tu zaglądać częściej, liczę na więcej zdjęć z ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Poproszę więcej wpisów modowych :)Śliczna sukienka, i wyglądasz pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.