poniedziałek, 23 czerwca 2014

Pomadka Miss Sporty - sweet berry


Szał na pomadki dalej u mnie trwa. Dzisiaj o Miss Sporty, którą kupiłam właściwie dość przypadkowo. Zapłaciłam 10zł i wybrałam najbardziej różowy kolor, jaki widziałam, czyli 039 sweet berry.


Na moich ustach pomadki wyglądają zwykle na ciemniejsze niż w opakowaniu. Tak też jest i tym razem. Mimo wszystko jestem z niej bardzo zadowolona.


Pachnie naprawdę przyjemnie. Łatwo się ją aplikuje, jest aksamitna, jeżeli chodzi o utrzymywanie się na ustach, nie mam większych zarzutów. Nie chcę jeszcze wydawać ostatecznych osądów bo mam ją zbyt krótko. Pewnie powiem więcej o niej na kanale.


Czuję się w niej dobrze i odkąd dokonałam zakupu, naprawdę często mi towarzyszy. Używałyście już pomadek z tej serii? Ja chyba zaopatrzę się jeszcze w inne kolory.

19 komentarzy:

  1. przepięknie Ci w niej! u mnie to by podkreśliła naczynka na policzkach - a kolor jest na prawdę zacny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pasuje do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz z nią na ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor co prawda nie dla mnie, ale Ty wyglądasz w nim zjawiskowo :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  5. Można spytać ile lat trwają twoje studia?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor. Z tych, które pojawiły się na blogu najbardziej do Ciebie pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja o czym innym. Zachwyca mnie Twój kolor włosów. Czy nadal stosujesz casię od khadi?

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, efekt na ustach powala na kolana:-) no ale jak ma się tak piekne usta to nic dziwnego:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. pomadki z tej serii mają przepiękne kolory! ja mam numerek 174 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz w takim odcieniu. Z Miss Sporty lubię szminkę Hot date.

    OdpowiedzUsuń
  11. Blada blondynka, typowa polka, nieatrakcyjny typ urody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. SPADAJ NA DRZEWO zazdrośnico... Piękna jesteś Andzia, nie przejmuj się :) Wyglądasz jak bogini, serio :DDD

      Usuń
    3. Co za bullshit :D Jeden z najlepszych. W sumie nie ma co się spierać w kwestii gustu. Z tą szminką Ci naprawdę baaardzo do twarzy :o

      Usuń
    4. bogini ło jezu hahahaha, bogini urodowo ubogich

      Usuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.