środa, 11 czerwca 2014

Włosowe podsumowanie maja + cięcie


Witam. Zgodnie z obietnicą aktualizacja włosów. Pewnie ci, którzy tu do mnie zaglądają regularnie zauważą różnicę i w kształcie i długości. Co poradzę, powstrzymać się nie mogłam.

Pojechałam do rodzinnego miasta, stwierdziłam że pójdę do fryzjera bo i tak chciałam zmienić kształt. Trafiłam do nowej fryzjerki, która okazała się bardzo dokładną, niesamowicie przyjemną osobą o ogromnej wiedzy. Ścięłam włosy ponownie w U, poszło podobno najwięcej 6cm w niektórych miejscach i przyznam, że chyba pierwszy raz od dłuższego czasu mam ścięte włosy porządnymi nożyczkami. Po ostatnim cięciu zauważyłam na nich białe kropeczki, efekt charakterystyczny po nieostrych nożyczkach. Teraz końce są milusie, pięknie zbite i mimo wywijania się, bardzo ładnie wyglądają.

Zastanawiam się, w jaki sposób zmotywować się do zapuszczania włosów, skoro zapewne po powrocie z Hiszpanii będą dość przesuszone i znowu najdzie mnie ochota na cięcie. Pomysły? :(

12 komentarzy:

  1. Piękne masz włoski! Ja muszę moje niedługo podciąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Włoski prezentują się naprawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przynajmniej miesiąc w ciągu roku spędzam w gorącej Hiszpanii i niestety to jest zabójstwo dla włosów. Od siebie mogę polecić nakładanie odżywki, która zawiera filtry UV (Isana, Dove, jakieś salonowe) przed każdym wyjściem na słońce. Oprócz tego intensywna pielęgnacja olejkiem z nasion malin, droższa sprawa, ale naprawdę skuteczna, bo oprócz pielęgnacji mamy naturalną ochronę UV. Najlepsza fryzura do odżywki to oczywiście warkocz i koniecznie jakiś kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie zastanawiam się czy ściąć włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabezpieczać włosy, odżywka z silikonami i filtrami+olejek na końcówki+serum z silikonami na końcówki i przy takiej ochronie nie ma szans na wysuszenie. (:

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne włosy :)
    pomysłów nie mam.. gdyż mam podobny problem :(

    OdpowiedzUsuń
  7. A możesz podać adres, pod którym znajdę tą fryzjerkę? :) W długi weekend koleżanka wybiera się do Kozienic i chętnie sprawdzi umiejętności tej Pani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fryzjerka pracuje w tym salonie https://www.facebook.com/ama.salonurody?ref=ts&fref=ts

      Usuń
  8. musze w tym miesiącu podciąc moje loki, ponieważ końce średnio sie układają! sliczne i gładkie!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ścinałam swoje włosy w lutym i do teraz widzę ładne końcówki, mimo to chcę w lipcu ściąć :) również zapuszczam, ale widzę efekty :) używam olejek arganowy na końce

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądają! Różnica jest spora, ale jak najbardziej na plus. Ja zaczynam widzieć efekty olejowania i lepszej pielęgnacji moich włosów. Być może za jakiś czas "pochwalę" się jak obecnie wyglądają. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.