sobota, 12 lipca 2014

Alverde, olejek do twarzy z dzikiej róży


Na mojej twarzy w wyniku stresu, gorszego odżywania się, zmian wagi i innych cudów, pojawiły się pierwsze zmarszczki. Właśnie z tego powodu trochę oszalałam na punkcie skóry i stwierdziłam, że tak dalej być nie może. Moją pierwsza myślą było 'Trzeba zacząć olejować'.

Pojawiła się okazja współpracy ze sklepem http://kokardi.pl/. Swoją drogą mają w ofercie mnóstwo niemieckich kosmetyków, które nie są u nas tak łatwo dostępne. To mnie zdecydowanie zachęca. 


Jak widzicie na zdjęciu, olej jest bardzo wygodny w wydobyciu. Przepięknie pachnie różami. Zapach jest długo wyczuwalny, więc to przyjemność nałożyć go na twarz. Kosztuje 18,90zł. Ma jedynie 15ml, jednak nakładałam go jedynie na twarz i zużycie jest minimalne. Moja cera jest wrażliwa, skłonna do wysuszania. Nałożony dwa razy w tygodniu powoduje, że staje się przyjemnie miękka, nawilżona gładka i na trochę pachnąca. Stosuję minimalną ilość na noc, w przeciwnym razie budzę się cała tłusta. Może być używany codziennie.
To piękna kombinacja olejów, warta uwagi. Nie zauważyłam żadnych negatywnych efektów, nie zapycha mnie. Jestem bardzo zadowolona. To moja pierwsza przygoda z olejami i będę ją na pewno kontynuować. Zamierzam zabrać go ze sobą na wakacje.

Teraz uciekam na after po youtubowym spotkaniu. Bardzo dziękuję wszystkim za obecność :) było świetnie!

11 komentarzy:

  1. Cześć! ja olejuje włosy (2-3 razy w tyg) jak i twarz (codziennie) tym samym olejkiem,teraz jest to olej sezamowy, ale wcześniej był arachidowy ,a także BD for mama. Więc nie musi to być stricte olej do twarzy . Ale polecam olejowanie twarzy bo jest potem delikatna,i mięciutka :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Także używałam tego olejku. Szczerze mówiąc nie zachwycił mnie... Byłam zawiedziona i nie kupię go ponownie.

    http://urodowyswiatmagdaleny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam żadnych olejków na twarz. :) Ale mam suche plamki gdzieniegdzie i może powinnam zacząć...
    __________________________
    worldpinklipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja go właśnie kończę - starczył mi na 6 miesięcy codziennego używania rano, więc 15 ml to wcale nie jest mało, zwłaszcza za cenę niższą niż 20 zł. U mnie sprawdził się świetnie, dużo lepiej niż np. słynny olej arganowy. Wielbię go i będę do niego wracała - a nieczęsto udaje mi się znaleźć kosmetyk, do którego chcę wrócić. Jeśli chodzi o zapach - ja w nim bardziej wyczuwam geranium niż różę, ale i tak jest śliczny, pobudzający.
    Także polecam z całego serduszka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam skórę tłustą i skłonną do trądziku i trochę się boję wysmarować twarz olejkiem... i nawet nie wiedziałam, że zmarszczki robią się od złego odżywiania i zmiany wagi... bo by wyjaśniało moje zmarszczki w niektórych miejscach w wieku 22 lat :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj.. to skoro Twoja cera źle to przyjeła to włosy jak? Wypadaja Ci jakos bardziej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, na włosy stosowałam w tym czasie wcierki i jest w porządku ;)

      Usuń
  7. Ja o olejowaniu włosów dowiedziałam się dość dawno,ale tak naprawdę zaczęłam stosować po twoim filmiku :) Teraz przede wszystkim moje końcówki odżyły :) a mam długie i gęste włosy i końcówki delikatnie szpeciły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam go, pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam różane kosmetyki! znasz tonik Dermika Pure? Przepięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam, ale żadna rewelacja...

    ------------------------------------------------
    pielegnacja-duszy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.