sobota, 26 lipca 2014

Catrice - żel do stylizacji brwi


Moje brwi to trochę problem. Są dość rzadkie, słabe. Teraz próbuję je zagęścić odżywką do rzęs, zobaczymy co z tego wyjdzie. Oczywiście oprócz cech powyższych dochodzi jeszcze ich kolor - blond. Są praktycznie niewidoczne.


Nie za bardzo się lubię z nimi bawić, nie mam do tego cierpliwości. Poza tym, kiedy używam kredki, bardzo łatwo mi przesadzić a taka blondyneczka jak ja, w makijażu dziennym i z ciemnymi brwiami wygląda dosyć nieciekawie. Do tej pory używałam żelu do stylizacji brwi Eveline, nie byłabym jednak sobą gdybym nie spróbowała czegoś innego. Wiązało się to po części z tym, że nigdzie nie mogłam znaleźć tego sprawdzonego.


Gdzieś trafiłam na żel Catrice i się zainteresowałam. Kosztuje około 15zł. Na zdjęciu macie porównanie kolorystyczne z jeszcze dwoma żelami. Catrice jest trochę zimniejszy od Eveline. Na zdjęciach wygląda lepiej, zastanawiam się, jak jest w rzeczywistości bo przecież moja uroda to raczej ciepła tonacja.


Szczoteczka jest dość mała, aplikacja zatem wygodna i precyzyjna. To ma dla mnie ogromne znaczenie, wobec tego co wam napisałam wcześniej. Utrzymuje się calutki dzień, niczego nie trzeba poprawiać. Trzyma mocno włoski. Nawet przy wysokich temperaturach naprawdę dobrze daje sobie radę i jestem zadowolona. Leży w mojej szufladzie ponad miesiąc i nie zasycha, to także dobry znak. Póki co używam Eveline i Catrice wymiennie, to dla mnie idealne rozwiązanie.

Jak wam się podoba?

11 komentarzy:

  1. super wygląda na Twoich brwiach, wypróbuję go jak mój z Wibo się skończy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję i Wibo na pewno ;)

      Usuń
    2. Spróbuj spróbuj :) Ja kończę już moje 4 opakowanie, wibo jest świetne :)

      Usuń
  2. Mam bardzo podobne brwi do Twoich i spróbowałam polecany przez Ciebie produkt od Eveline, u mnie się sprawdza, więc pewnie jak go wykończę zaczaję się na ten od Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten z Eveline i jest całkiem fajny, gdyby był trochę chłodniejszy pasowałby mi idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to myślę, że ten będzie super :)

      Usuń
  4. Też mam rzadkie i jasne brwi- jest to dla mnie problem,bo moje włosy mają kolor ciemnego blondu,a brwi są niewidoczne. Używam kredki,ale chcę spróbować tego żelu,mam nadzieje,że się u mnie dobrze sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ktoś jest w stanie wyjaśnić mi fenomen malowania brwi? Zupełnie tego nie rozumiem.. Dla mnie wygląda to nienaturalnie, nie ważne jak delikatnie by się potraktowało brwi. Nie zrozumcie mnie źle, nie chcę na nikogo naskakiwać :)

    -----------------------------------------
    pielegnacja-duszy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie żele są bardzo dobre. Używałam kilka lat temu i fajnie się sprawdzały. Od dwóch lat mam makijaż permanentny i już się nie przejmuję wyglądem moich brwi. To duża wygoda. A trafiłam przypadkiem na świetną linergistkę w Koszalinie panią Aleksandrę Górecką, więc zbrodnią byłoby nie skorzystać z jej usług ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.