wtorek, 8 lipca 2014

Essence, Longlasting Lipstick 06


Cześć, dla mnie robi się już za gorąco. Powoli zaczynam marudzić na temperaturę. Aż jestem ciekawa jak będę znosiła to na Gran Canarii. Swoją drogą zamierzam publikować tu co ciekawsze zdjęcia. Pożalę się jeszcze, że czeka mnie łącznie 5 godzin lotu w ciągu dwóch dni i jestem przerażona, nie znoszę latać. Jednak wycieczka zapowiada się świetnie, więc powinnam przetrwać.


Dzisiaj o kolejnej pomadce, ostatnimi czasy kupuję głównie je. Szukałam czegoś neutralnego. Większość kolorów, które mam, bardzo rzuca się w oczy a tu proszę.
Essence Longlasting Lipstick w kolorze 06, kupiłam w Hebe za 10zł.


Seria jest bardzo polecana. Póki co zauważyłam, że bardzo ładnie, równomiernie schodzi z ust. Mam zamiar zaprezentować w jednym z filmów kilka pomadek, zobaczymy co z tego wyjdzie.

Co o niej myślicie? 

11 komentarzy:

  1. uwielbiam pomadki z tej serii! ja mam dwa numerki 07 i 09 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że też jeszcze kupię jakieś ;D

      Usuń
  2. piękny kolor ale jakoś wolę Cię w różach na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym to nazwała brudnym różem, haha

      Usuń
  3. Gdzieś ostatnio widziałam Cię w takiej mega czerwonej szmince. Boże, lśniłaś!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli gdzieś na mieście? :)

      Usuń
  4. Fajna pomadka:) pasuje do cb ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dwa odcienie i faktycznie te pomadki długo się utrzymują i schodzą równomiernie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna :) Dla mnie bylaby zbyt ciemna, ale na Tobie wyglada cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam żadnej pomadki z tej serii, jakoś nie mogłam się na żaden zdecydować. Ten, który pokazujesz jest w sumie ładny i bardzo Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny odcień, zbliżony do mojego naturalnego koloru ust. Też chcę !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.