czwartek, 3 lipca 2014

Włosowe podsumowanie czerwca 2014


Cześć! Po trzech dniach zupełnych wakacji biorę się za siebie i otaczający mnie świat. Jutro wyruszam na casting, podobnie w sobotę i szukam salonu na praktyki. Cieszę się, że na dworze robi się ładnie, od razu mam więcej energii.
Moje włosy w tym miesiącu zachowywały się dobrze! Końcówki wciąż wyglądają ładnie po podcięciu mimo to, że przynajmniej raz w tygodniu katowałam je lokówką. 


Niedawno farbowałam je henną, więc są delikatnie przesuszone. Już za niecałe dwa tygodnie wyruszam w ciepłe kraje, mam nadzieję że tam ich nie doprawię. 
Fryzjera planuję odwiedzić w sierpniu, wtedy czeka mnie też dłuższa wizyta w rodzinnym mieście. 

Co tam u was? :)

22 komentarze:

  1. Piękne, wygładzone, posłuszne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. I jakie piękne końcówki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie odpowiadasz na pytania czytelniczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć na wszystkie

      Usuń
  4. Piękne włosy :). Bardzo lubię Twój blog i kanał na YT. Są skarbnica wiedzy i nie zanudzają jakimis zbędnymi info. Tak trzymaj! Nie zmieniaj się :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję :) mam zamiar to utrzymywać

      Usuń
  5. Cudowne włosy ;) marzy mi się taka długość ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam żadnego delikatnego przesuszenia nie widzę ;)
    Zdrowe i błyszczące :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze piękne! :) Kolor to masz boski :)
    // http://salaigonza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, co napisać.. po prostu są piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Angelika! Mam pytanie do spinania włosów na noc. Mam włosy do brody takiego boba Mogę zrobić bardzo małą kiteczkę, ale myślę że podczas nocy może się rozpuścić, więc jak mam chronic włosy w nocy ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mała kiteczka to jedyne rozwiązanie póki co :) są krótkie więc nie powinnaś się w nie zaplątywać. Przy mojej długości łokciem coś zrobię, całym ciałem przygniotę a tu nie ma się czego obawiać raczej

      Usuń
  11. Masz przepiękne włosy, ale ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.