niedziela, 31 sierpnia 2014

Czekam na jesień #2 OOTD

Hej! Mój weekend był dość intensywny. W czwartek przyjechała do mnie Paulina , natomiast w sobotę wzięłam udział w Meet Upie w Poznaniu. Jeszcze raz bardzo dziękuję i całuję wszystkich, którzy podeszli się przywitać :)Wykorzystując obecność Pauliny, stwierdziłam, że przygotuję coś ubraniowego na bloga, często nie mam do tego okazji.

Marynarka: SheInSide
Bluzka: Bershka
Spodnie: Camaieu
Buty: Wojas
Zegarek: Daire's
Torebka: Aldo

Swoją drogą uwielbiam takie troszkę chłodniejsze dni, czuję się najlepiej pod względem ubraniowym. Co myślicie?




32 komentarze:

  1. Najbardziej podoba mi się torebka i Twoje włosy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie buty, nie widziałam ich w wojasie ostatnio... naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  3. super! ja też wolę te chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę Cie w intensywnie rudo-czerwonych włosach. Wyglądałabys super wtedy, co nie znaczy ze teraz jest źle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam taką rudość przez chwilę i nie wyglądałam zbyt dobrze. Mam za lekkie rysy do takich zabaw, zostaję więc przy naturalnym ;3

      Usuń
  5. Bardzo ładnie Ci w takich stonowanych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuudownie wyglądasz! Boska torebka ;))
    Obserwuję i pozdrawiam fibane.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę że jesień jest depresyjna i koojowa, jak bede mogła przeprowadze się na Floryde z tego kraju gdzie pi****zga złem

    OdpowiedzUsuń
  8. Super buty! Wszędzie takich szukam.Ile kosztują? Wygodny jest ten obcas? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś koło 360zł. Bardzo wygodny jest ;) do takiego codziennego użytku są super

      Usuń
    2. Ja niemalże identyczne kupiłam w CCC za 100 zł, oczywiście troszkę gorsza jakość, ale są tak samo śliczne :)

      Usuń
  9. Świetne buty! Sama chętnie bym sobie sprawiła takie. :) A Twoje włosy jak zwykle robią wrażenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwiodły mnie buty i torba. Dziś kupiłam podobne, ale nadal szukam torby tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty jesteś ruda, na pewno ruda, szalona ruda ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blondynką to jest np. Karolina z kanału Stylizacje2 na youtubie :-)

      Usuń
    2. Są różne odcienie blondu, mój tata ma taki sam kolor a nie sądzę, żeby był rudy.

      Usuń
    3. na zdjęciach rzeczywiście wyglądają rudawo, ale ja mam taki sam problem uważam że mam brąz a wszyscy mówią że rude :)

      Usuń
    4. faktycznie ten kolor jest bardziej rudy niż blond, taki jak ma nasz Premier (już niedługo) Donald Tusk

      Usuń
    5. stylizacje2 to nie blond tylko jajko :)

      Usuń
    6. Stylizacje2 ma właśnie super kolor włosów i to bez farbowania

      Usuń
  12. Świetny kolor włosów! Używałaś może niedawno bezbarwnej henny Khadi?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś prześlicza :-) cudna uroda, pozazdrościć :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej :) świetna torba! mieści A4?

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna jesteś i te piękne długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.