czwartek, 7 sierpnia 2014

Equilibra, Wzmacniający szampon przeciw wypadaniu włosów


Moja nieobecność na blogu wynika chyba z tego, że bardzo się zajęłam kanałem i mam trochę materiałów w zapasie. Ale postanowiłam zrobić podobnie z blogiem, pomęczyłam trochę aparat i jestem.

Dzisiaj o szamponie z którym się bardzo polubiłam. Equilibra, wzmacniający szampon przeciw wypadaniu włosów dostałam w aptece. Zapłaciłam za niego jakieś 10zł, ponieważ była jeszcze promocja. To jakby cały wszechświat był moim sprzymierzeńcem.


Produkt ma 250ml i niestety z wydajnością jest średnio. Konsystencja dość lejąca, często przelewał mi się przez palce. Pieni się dość dobrze, zapach jest raczej niewyczuwalny, ale przyjemny. Pochyliłabym się raczej nad składem, w którym czeka na nas mnóstwo dobroci. Składników aktywnych naliczyłam bardzo dużo. Najważniejszym jest aloes, już na samym początku składu. Środek myjący występujący w tym szamponie to ALS, który jak wiadomo nie jest najdelikatniejszy. Jednak myślę, że aloes skutecznie go łagodzi a zaraz za nim występuje betaina o podobnym działaniu.
Oprócz tego oleje, ekstrakty, proteiny oraz coś co mnie zainteresowało, zielona herbata.


To mój drugi kosmetyk tej firmy i jestem równie zadowolona, co poprzednio. Rozwodzę się nad składem i technicznymi sprawami a nie napisałam nic o działaniu. Zatem, zupełnie pięknie. Włosy są po nim lejące, puszyste, gładkie, błyszczące, wyglądają bardzo zdrowo. Dobrze radzi sobie z olejami, daje mi ładną objętość. Mimo to zauważyłam, że przy takim codziennym używaniu moje końcówki są delikatnie po nim przesuszone. Nie mam pojęcia co z tym głównym działaniem, mianowicie hamowaniem wypadania. Po składzie można się tego spodziewać, tylko nie jestem pewna, czy aktywne składniki mają czas zadziałać, mając tak krótki kontakt ze skórą głowy. Nie zauważyłam w tej kwestii żadnego efektu.

Mam w planach maskę i kolejny szampon Equilibra, apteka pod nosem i tam leży cała seria. Używałyście? :)

9 komentarzy:

  1. Mam go na swojej liście zakupów więc niebawem na pewno wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja może kupię jak będę widziała w aptece, już gdzieś o nim czytałam i jestem zachęcona do kupna

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana! Co polecasz na bardzo wypadajace włosy? :(

    OdpowiedzUsuń
  4. jest na mojej liście, ale mam zapas szamponów do zużycia, więc raczej szybko go nie przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnie trafił do mojego denka i jestem także z niego zadowolona, produkty tej marki są warte uwagi ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam już o nim i chciałam sobie zakupić, niestety w moim pobliżu nie ma go ;(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.