piątek, 8 sierpnia 2014

Włosowe podsumowanie lipca 2014


Hej. Dzień zaczął się fatalnie, dobrze że chociaż włosy nie wyglądają źle. Niestety końcówki są wyraźnie przerzedzone i trochę suche. W sumie nic w tym nadzwyczajnego biorąc pod uwagę słońce, ocean, basen i moje ostatnie zamiłowanie do lokówki. Póki co zapuszczam, zobaczymy jak długo wytrzymam.
Właściwie dopiero niedawno udało mi się prawie doprowadzić je do porządku. Po powrocie z Gran Canarii były straszne. Ciągle przesuszone, zupełnie się nie układały. Już jest trochę lepiej, jednak to wciąż nie to. Zatem zawzięcie olejuję i mam nadzieję, że będzie lepiej.

Jak tam wasze włosy?

16 komentarzy:

  1. Moje też mnie denerwują, w przyszłym tygodniu po 2 latach niefarbowania robię sobie ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi słońce też wysuszyło, niestety, a tak chroniłam! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi na wakacjach niestety też słońce trochę przesuszyło włosy ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli tak jak u mnie. Moja rodzina spędza każde wakacje na Kanarach. Na szczęście na plaży w Playa las Americas na Teneryfie były prysznice, więc po każdej kąpieli w oceanie włosy były płukane. Na mojej ulubionej plaży w Playa del Ingles prysznica brak, więc po GC była maskara. Po powrocie olejuję przed każdym myciem i zostawiam olej na noc! A tak w międzyczasie szukam idealnej odzywki emolientowej, muszę wypróbować Ziaja z masłem kakaowym- wygładzającą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne masz włosy. Moje ostatnio cierpią przez upały.

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak są w dobrym stanie i ładnie wyglądają :) Mimo chloru, promieni słonecznych nie wyglądają na przesuszone. A tak z innej polki pytanie... Jaki jest Twój ulubiony szampon drogeryjny + odżywka? W ogóle czy takie pojawiają się w Twojej pielęgnacji. Pytam - bo mam podobne włosy do Ciebie i podobne z nimi problemy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam dziś odżywkę Jantar i zaczynam walkę :D Myślałam, że ma lżejszą formułę.. Myślisz, że mogę ją przelać do butelki ze sprejem i psikać, zamiast wcierać?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem początkującą włosomaniaczką, mógłby mi ktoś wytłumaczyć (plis *_*) jak działa olejowanie na włosy?
    No bo ja nie rozumiem, przecież włosów się odżywić nie da... nie żyją przecież. Słyszałam coś o odbudowywaniu otoczki lipidowej na włosie... ale przecież jak myjemy szamponem to już jej nie ma, więc na to olejowanie ? : P Poza tym mi kompletnie nie służy... są takie tępe i matowe po olejowaniu a powinno nabłyszczać... i mam specjalnie dobrany oleje do porowatości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, nie będę się rozpisywać, ponieważ wiele osób poruszało ten temat. Serdecznie polecam ten wpis:
      http://www.urodaiwlosy.pl/2014/06/czego-szukac-w-skadach-kosmetykow-do.html
      Mam nadzieje że rozwieje on wszelkie wątpliwości, pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dzięki :3

      Usuń
    3. Hej, widzę że odpowiedź już jest, ale na moim kanale możesz zerknąć bo trochę o olejowaniu wspominałam https://www.youtube.com/watch?v=o3sX5bLsOr0

      Usuń
  9. ojaa ale długie


    __________
    ps. a u mnie? same pyszności

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć ;) Mam pytanie dotyczące produktów z Annabelle Minerals. Mam bardzo jasną cerę wpadającą trochę w żółte tony. Chciałabym kupić sobie podkład tej firmy o kolorze golden fairest. I tu zaczyna się mój problem, bo nie wiem jaki odcień różu by mi pasował. Zastanawiam się nad romantic, nude i rose. Boję się, że romantic może mi nie pasować, bo jest chłodny, nude, będzie się zlewał, a rose okaże się zbyt mocny. Mogłabyś pomóc mi w wyborze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, wiesz co, na stronie annabelle są próbki i polecam po prostu je kupić. Ja mam romantic i jestem niesamowicie zadowolona a moja skóra też wpada w żółte tony, chociaż jest jaśniejsza niż golden fairest :)

      Usuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.