niedziela, 21 września 2014

Aktualizacja włosów - sierpień 2014


Hej! Bardzo spóźniłam się w tym miesiącu z aktualizacją. Na szczęście przybyła już moja współlokatorka i zrobiła mi odpowiednie zdjęcie. W tym miesiącu jestem zadowolona z włosów.


Dość szybko rosną, ale niestety wypadają też w ogromnych ilościach. Prawdopodobnie dopadła je jesień oraz stres. Jakoś niedługo mam zamiar je pohennować. Końce są delikatnie przerzedzone, jednak cięcie planuję pod koniec października. Ciekawe jak to przetrwam.

Co u waszych włosów?



20 komentarzy:

  1. To samo co u T woich ; / Wypadanie... Zaczęłam wcierać znowu wodę brzozową. Mam nadzieję, że dzięki niej nie wyłysieję do końca roku xd Końcówki wyglądały już strasznie żałośnie - zrobiło się ich nagle bardzo mało :( ale podcięłam na równo i mimo że zapuszczam, a poszło jakieś 5cm, nie żałuję. Włosy wyglądają na gęstsze, a końcówki świeżo po podcięciu są fantastyczne - mam ochotę je cały czas macać. Także nie zwlekaj z podcięciem, poczujesz się lepiej. Niech żyją nożyczki! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje też lecą jak szalone i nic nie pomaga. Ale to u mnie norma jesienią. Masz śliczne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy też się strasznie sypią.. od dobrych dwóch tygodni leci ich mnóstwo! :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje włosy to jeden z moich ideałów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają pięknie :) Hennujesz Cassią?

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje włosy ostatnio żyją swoim życiem :) Masz bardzo ładne włosy, zazdroszczę długości i koloru! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kolor Twoich włosów!

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie piękne,proste włosy,zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  9. ile masz cm objetości??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, nie mam pojęcia. Jakoś standardowo, może koło 9cm

      Usuń
  10. Jak tam poprawki na studiach? udało się zaliczyć ??

    OdpowiedzUsuń
  11. na wypadnia baaardzo Ci polecam żel z biovaxu. MI pomógł dosłownie po tygodniu i takiego wysypu babyhair nie miałam nigdy, a wypadaniu miałam wyjątkowo intensywne w tym roku.
    http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=50078

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie podobnie - planuję hennę i też mocno wypadają :(

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja za każdym razem kiedy walczę z wypadaniem sięgam po wcierkę Seboradin niger czarna rzepa + Revalid w kapsułkach, taki duet zawsze daje radę:) a od baby hair niedługo zarośnie mi twarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przezedzone wlosy? Zartujesz sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Końcówki, łamią się i tam objętość jest bardzo niewielka.

      Usuń
  15. powiesz mi czy moze szamponetki marion moga zapobiec straczkowaniu sie wlosow?:) zawsze po nich moje wlosy sa wygladzone, a nie znam sie na skladach, wiec gdybys mogla sprawdzilabys mi moze co wplywa tak korzystnie na moje wlosy? :')

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne masz włoski. Ja stosuje na wypadanie żel z biovaxu i faktycznie włosy rosną jak szalone a i nowych włosków przybyło:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.