sobota, 13 września 2014

Maska i odżywka do włosów Oilmedica, czyli pięknie pachnące rozczarowanie


Dzisiaj o produkcie, z którego bardzo się cieszyłam przy zakupie a teraz podchodzę do niego jak pies do jeża. Oilmedica, maska i odżywka do włosów to dość odległa radość. Nawet nie pamiętam, ile zapłaciłam za ten specyfik. Ma 200ml, jednak ze względu na olejową konsystencję, bardzo wydajny


Ponieważ wysoko w składzie ma olej kokosowy, to zazwyczaj występuje w formie stałej. Teraz mamy w mieszkaniu dość gorąco, ale zimą muszę go rozpuszczać. Skład wygląda bardzo imponująco i nie przyszłoby mi do głowy, że włosy zaczną na ten produkt tak wrednie reagować. Tym bardziej, że bardzo lubią się zwykle z olejem kokosowym.


Próbowałam stosować go, tak jak nakazuje producent, na 15 minut, później na trochę dłużej, wreszcie na całą noc. Za każdym razem efekt jest taki sam, suche strąki. Jeszcze w trakcie mycia mam piękne złudzenie i myślę sobie 'tym razem się udało!'. Później spotykam się z rzeczywistością i okazuje się, że wyglądam jak niewyczesany pudel, któremu ktoś nieumiejętnie wyprostował sierść.
Kosmetyk bardzo ładnie pachnie, owocowo i świeżo, jest dla mnie bardzo atrakcyjny, dlatego mimo wielu porażek wciąż do niego wracam, ale nie potrafimy dojść ze sobą do porozumienia. Już nie za bardzo mam pomysł jak go używać, chyba zostanie komuś podarowany. Z niskoporowatymi włosami wojuje. Ogromna szkoda!

Używałyście? Jak się sprawdził?


14 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem czy do moich wysoko-porowatych włosów by się sprawdziła.
    Ciekawy wpis, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wysoko-porowate wlosy, u mnie sprawdza sie bardzo dobrze, ale tylko kiedy nakladam ja na zwilzone wlosy, na ktore wczesniej nakladam odzywke garniera z maslem shea.

      Usuń
  2. A spróbuj wymieszać łyżkę tego oleju z ulubioną maską i taką mieszankę nałożyć na włosy, może osiągniesz lepszy efekt?

    OdpowiedzUsuń
  3. A sama chciałam kupić.. już mnie skutecznie ostrzegłaś.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj :)
    Jeśli twój blog potrzebuje odświeżenia wyglądu lub chcesz kompletnie, go zmienić? Nie czekaj, pisz śmiało. Zajmiemy się tym dla Ciebie.
    https://www.facebook.com/wystrojbloga?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja unikam kokosowego, mam wysokoporowate, zawsze myślałam, ze to z niskoporami się lubi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu raczej chodzi o resztę składu bo są niestety ekstrakty i prawdopodobnie one tak wpływają na łowsy

      Usuń
  6. hej, jaką polecasz odżywkę ds bez silikonów? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam Cię dzisiaj na Polsacie w jakiś ''Trudnych sprawach'' czy czymś takim :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że się nie sprawdziła. Chciałam ją kupić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze czasem przeczytać opinie przed zakupem :) Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszamy na mojego bloga o odzywkach.
    Prostelubloczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.