wtorek, 9 września 2014

Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy Ziaja liście manuka


Jutro czeka mnie egzamin, więc trzymajcie kciuki! Czuję, że już nie mogę się uczyć. Chyba stres czyni mnie rozkojarzoną i więcej myślę teraz o blogu oraz kanale, niż o szkole. 
Dzisiaj chciałabym wam napisać o zachwalanej paście Ziaja i już na wstępie zaznaczę, że wcale się nie dziwię takim dobrym opiniom.

 Można ją kupić za około 10zł, ceny wahają się w zależności od sklepu. Ma 75ml a opakowanie to dość wygodna tubka. Tylko nie wiem, może coś ze mną nie tak, ten otwór przez który wydostaje się kosmetyk, ciągle mi zasycha. Podobnie mam z pastą do zębów. Skądś mi się wziął nawyk niedomykania to teraz mam.

 Pachnie dość charakterystycznie, podobnie jak żel z tej samej serii. Jeżeli się przyjrzycie to na zdjęciu dostrzeżecie takie małe, niebieskie kuleczki w białej mazi. Tu muszę zaznaczyć, że pasta to taki typowy zdzierak. Jest naprawdę silna i używanie jej codziennie może spowodować, że wasza skóra zareaguje wysuszeniem, czy podrażnieniem. Ja sięgam po nią średnio raz w tygodniu a później zawsze nakładam coś mocno nawilżającego, jakąś maskę, czy porządny krem.

Mojej wrażliwej skórze absolutnie nie szkodzi, dopóki nie jest używana w nadmiarze. Jeszcze wrócę do konsystencji, wydaje się niesamowicie szorstka. Pasta ma działanie wyraźnie oczyszczające i na pewno jeszcze do niej wrócę. Myślę, że stała się tak ostatnio popularna, ponieważ działa naprawdę świetnie a i kosztuje niewiele. Proponuję spróbować, tylko nie nadużywać!



16 komentarzy:

  1. też ją bardzo polubiłam :) jak zresztą całą serię. Powodzenia na egzaminie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się wybrać po nią najlepiej już jutro;P Też jutro mam egzamin ..stresuję się na maxa:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasta często nie chce się domknąć. Mam manię szczelnego zamykania i denerwuje mnie to, że czasem muszę się z tą tubką siłować. Mam mieszane uczucia w stosunku do tej pasty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również jej używam, dobrze oczyszcza skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie chyba się skuszę przy następnej wizycie w ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie dziś ją kupiłam! nie moge się doczekać, aż zacznę jej używać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałam próbkę w Ziai, więc chyba wypróbuję, skoro tak zachwalacie :).
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tę pastę, chociaż zgadzam się, że przy regularnym stosowaniu można z nią przedobrzyć. Z drugiej strony, pełno jest osób, które narzekają, że jest zbyt słaba :D Nie da się dogodzić wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  9. To raczej nie dla mnie. Ale chętnie wypróbowałbym krem z kwasami z tej serii :) Przymierzam się do jego zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś czuję, że sprawię pastę siostrze w prezencie, może jej się przydać;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt! Chętnie bym dorwała!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedawno kupiłam sobie żel z tej serii. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.