poniedziałek, 27 października 2014

Kolorowe pasemka - pianka Trendy Color


Hej! Bardzo przepraszam za brak regularnych postów. Ostatnio skupiałam się na kanale, zupełnie nie mając czasu na bloga. Postaram się w tym tygodniu to naprawić. Chciałabym wam pokazać efekty koloryzacji pianką Venita. Więcej na ten temat będzie niedługo na kanale. Za jakiś czas przedstawię wam także aktualizację bo sama jestem ciekawa, kiedy kolor zejdzie.


Co o tym myślicie? To taka chwilowa koloryzacja, planuję spróbować jeszcze innego koloru ;)

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie to wygląda. Pasuje Ci tak :D Szkoda, że mam ciemne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prostych lepiej to wygląda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ostatnio pianki koloryzujące w Naturze i strasznie mnie kusiły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A do mnie nie przemawia ta moda na kolorowe pasemka czy kolorowe ombre :) Zdecydowanie podobają mi się jedynie włosy w "naturalnych" odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasuje Ci ;) Też mam, ale u mnie się nie trzyma w ogóle - zmywa się całkowicie przy spłukaniu podczas koloryzacji. Jeśli chcę, by było cokolwiek widać, muszę zostawić bez spłukania i zmywa się wtedy przy pierwszym myciu.

    OdpowiedzUsuń
  6. używałam kiedys i przyznam, że jest całkiem fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na prostych wygląda dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki to odcień : ognisty wulkan czy jasna czerwień ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś robiłam niebieskie, sobie na ciemnych włosach i koledze na trochę jaśniejszych :D Pianka chciała nam się wymyć, kumpel do dzisiaj mnie za to przeklina :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajniej to wygląda na prostych, no i kolorek ładnie się komponuje z Twoim naturalnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to wygląda, ciekawa, ile będzie się utrzymywać :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyszło. U mnie kolor trzymał się do miesiąca, czasem dłużej gdy myłam włosy łagodnymi szamponami. Oczywiście po ok. 8 myciach nie był już tak intensywny, ale cały czas widoczny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podobaja mi sie takie kolorowe wlosy

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie kupiłaś tą pianke? Szkoda że nie ma takich pianek w kolorach blond, bronz lub czerni lub wiele innych "normalnych" kolorów :-D fajne by to było :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. mi się bardzo podoba :) czasem można wypróbować takiego wariactwa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerwień długo i ładnie się trzyma, za to zupełnie nie polecam niebieskiego i fioletu - oba po zaledwie dwóch myciach zmieniły kolor, niebieski stał się zielenią, a fiolet szarym brązem, przy czym kolor wyjściowy miałam bardzo podobny do Twojego.Oba niechciane odcienie stopniowo wyblakły, ale trwało to kilka miesięcy. Także zalecam ostrożność, te pianki mocno wżerają się we włos, skubane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Meh, mnie tam się nie podobają pasemka. Wolę kolorowe ombre, takie jak Juszes pokazała na swoim kanale. Tobie pasuje i w ogóle, ale sobie bym nie zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeny, jakie piękne masz te włosy! Zazdroszczę i podziwiam :D fajnie wyglądają z tym kolorowym akcentem :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.